Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:907372
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.01.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 20 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    4
  PRAKSES VIETAS RAKSTUROJUMS    6
1.  ORGANIZĀCIJAS IEKŠĒJĀS VIDES ANALĪZE    7
1.1.  Uzņēmuma darbības veids, misija, mērķis    7
1.2.  Vadītāja dominējoša loma un komunikācijas prasmes    8
1.3.  Uzņēmuma struktūra, darbinieki, personālā vadīšana un motivēšana    9
1.4.  Organizācijas kultūra    10
1.5.  Formālā komunikāciaja, tās kvalitāte    12
1.6.  Neformālā komunikācija, tās kvalitāte    13
1.7.  Lietišķā dokumentācija    14
2.  ORGANIZĀCIJAS ĀRĒJĀ VIDE    15
2.1.  Klienti    15
2.2.  Konkurenti    16
2.3.  Piegādātāji, sadarbības partneri    17
2.4.  Sabiedriskās organizācijas, mediji u.c. uzņēmumam nozīmīgi ārejie faktori    18
3.  ORGANIZĀCIJAS ĀRĒJĀ KOMUNIKĀCIJA    19
3.1.  Mājas lapa, sociālo mediju konti, blogi, komunikācijas kvalitāte un regularitāte    19
3.2.  Vadītāja komunikācija ar sabiedrību, ārējās reprezentācijas funkcija    21
3.3.  Komunikācija ar patērētājiem,klientiem    21
3.4.  Sadarbība ar medijiem, publicitātes kampaņas, preses konferences u.c.    22
3.5.  Reklāma    24
4.  PAPILDUS AKTIVITĀTES KULTŪRAS JOMĀ    25
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    26
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    27
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Balstoties uz iepazīšanās prakses rezultātiem, darba autore izvirzīja šādus secinājumus:
1. Communication Art ir radošais uzņēmums, kura darbības veids ir sabiedrisko attiecību un komunikāciju vadības pakalpojumi. Nodarbojas ar pasākuma organizēšanu, mūziķu menedžerēšanu un mārketingu, izņemot sporta un bērnu pasākumus.
2. Radošajā uzņēmumā patstāvīgie darbinieki ir divi – Vivita un Vivitas dvīņu māsa Evita. Pārējie darbinieki mainās pēc pasākuma vajadzībām. Uzņēmuma pamatstruktūra veido 7 darbinieki. Communication Art vadītājas Vivitas Leismanes dominējošā loma ir plānošana un organizēšana.
3. Radošajā uzņēmumā ir izveidojusies stipra formālā komunikācija, jo katru nedēļu tiek vienu reizi rīkotas darbinieku sapulces.
4. Uzņēmuma mājas lapai ir 6 sadaļas: Sākumlapa, Radošā komanda, Sadarbības partneri, Ko mēs piedāvājam, Atsauksmes un Kontakti, kura ir ērta un viegli pārredzama, ar visu nepieciešamo informāciju.
5. Pēc organizācijas ārējās komunikācijas izpētes autors secina, ka reklāmā netiek ieguldīti līdzekļi, jo sabiedrība tiek aktīvi uzrunāta caur Instagram un Facebook. Vērojot radošo uzņēmuma klientu klāstu, var secināt, ka „Communication ART” ir daudzveidīgs un dažādiem sabiedrības pārstāvjiem.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация