Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:387095
 
Оценка:
Опубликованно: 20.01.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Фрагмент работы

Reklāmas stratēģija sastāv no dažādiem mārketinga pasākuma kompleksiem, galvenais uzdevums ir panākt, lai ar reklāmas palīdzību tiktu sasniegts vajadzīgais efekts, tiktu uzrunāta potenciālā mērķauditorija – aktīvi vīrieši vecumā no 20 – 45 gadiem, kuri ir pasākuma primārā auditorija, šajā mērķauditorijā ietilpst arī cilvēki, kuri paši kaut kad ir saskārušies ar spēkavīru sportu, kā arī cilvēki, kuri nodarbojas ar citiem spēka sporta veidiem, piemēram, svarcelšana, bodibīldings, cilvēki, kuriem patīk sports, dažādu pasākumu cienītāji utt. Cilvēki, kuri brīvajā laikā uztur sevi formā apmeklējot svaru zāli.
Par sekundāru mērķauditoriju var uzskatīt jauniešus vecumā no 13 – 18 gadiem, kuri apmeklē pasākumus, lai labi pavadītu laiku, atpūstos kopā ar draugiem un galu galā palielīties saviem draugiem, kādu pasākumu viņi ir apmeklējuši un ko viņiem tas ir nozīmējis. Pie sekundārās mērķauditorijas var uzskatīt arī sievietes vecumā no 18 – 30 gadiem, sieviešu iespējamais mērķis nav nākt skatīties pašas sacensības, bet gan lai labi pavadītu laiku un varētu paskatīties uz muskuļotiem vīriešiem, kuri cilā neiedomājamus svarus, protams, arī sportiskas dāmas.
Primārais uzdevums ir apzināties tās vietas, kur katra konkrētā auditorija mēdz apgrozīties un, kur šī mērķauditorija mēdz uzzināt pēdējos jaunumus, informāciju, koncentrēties uz tām vietām, uz tiem reklāmas veidiem, kuri būs visefektīgākie mērķauditorijai un visveiksmīgāk spēs uzrunāt šos cilvēkus. Tātad viens no uzdevumiem ir radīt mūsu mērķauditorijai pēc iespējas labāku reklāmas pieejamību, piegādāt to viņiem saprotamā un vienkāršā veidā, kas veicinātu šo cilvēku interesi par mūsu pasākumu un, kas viņus pārliecinātu apmeklēt un ierasties uz pasākumu.
Tātad ir jāuzsāk vērienīga reklāmas kampaņa, kas veicinātu šo cilvēku interesi.
Kampaņas galvenais mērķis: reklāmai ir jāveicina uzņēmuma vai tirdzniecības markas popularitāte (atpazīstamība), reklāmai ir jānorāda uz uzņēmuma kompetenci savā darbības laukā, reklāmai jāizraisa simpātijas.1 …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация