Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:815415
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.09.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 15 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  REMONTA UN UZSTĀDĪŠANAS PAKALPOJUMU KVALITĀTES VADĪBAS TEORĒTISKIE ASPEKTI    5
1.1.  Vadības sistēmas    5
1.2.  Kvalitātes vadība    9
1.3.  Integrētas vadības sistēmas    11
1.4.  Standartizācija    12
1.5.  Integrētās vadības sistēmas novērtēšanas metodes    14
Uzņēmuma SIA „Lifts” pārvaldīšanas kvalitātes sistēmas efektivitātes analīze    18
2.1.  Uzņēmuma SIA „Lifts” īss apraksts    18
2.2.  Uzņēmuma pamatdarbību veidi    20
2.3.  Uzņēmuma SIA „Lifts” integrētās pārvaldīšanas sistēmas efektivitātes novērtēšana    22
  Uzņēmums „SIA Lifts” nopērk liftus Vācijā un uzstāda tos Latvijas teritorijā. Piegādes procesa pārvaldīšana ir sekojoša    22
2.3.2.  Uzņēmuma „SIA Lifts” integrētās menedžmenta sistēmas rezultatīvuma novērtēšana    24
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    29
  Bibliogrāfiskais saraksts    32
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Šajā darbā autors izskatīja tēmu “Remontu un uzstādīšanas kompānijas kvalitātes vadības sistēma uz uzņēmuma SIA „Lifts” piemēra”.
Darba mērķis ir veikt esošās kvalitātes vadības sistēmas analīzi uzņēmumā SIA „Lifts”.
Pētījuma gaitā autors risināja šādus uzdevumus:
4. Izpētīja zinātnisko literatūru un publikācijas;
5. Analizēja SIA ”Lifts” uzņēmuma vadības sistēmas efektivitāti;
6. Izdarīja secinājumus un izstrādāja priekšlikumus SIA ”Lifts” uzņēmuma vadības sistēmas uzlabošanai.
Pirmajā daļā autors atklāja tādus jautājumus, kā pārvaldes sistēma, kvalitātes vadības sistēma, integrētā sistēma, standartizācija un integrētās sistēmas efektivitātes novērtēšanas metodes.
Vadības sistēma nodrošina uzņēmuma iekšējo procesu norises caurskatāmību, spēju izpildīt klientu un sabiedrības vēlmes, vajadzības, prasības.
Vadības sistēma – tas ir darbību kopums, kuras nosaka vadības darbības virzienu.
Uzņēmuma vadības sistēma – tas ir tehnisko un organizatorisko metožu un pasākumu kopums, kas paredzēti pārvaldes uzdevumu risināšanai, izmantojot dažādus uzņēmuma darbības aspektus
Mūsdienās kvalitātes vadību var uztvert gan kā konkrētu sistēmu, gan kā filozofiju, kura ir visu organizācijas procesu pamatā – visaptveroša kvalitātes vadība.
Kvalitātes vadības būtība ir spēja pastāvīgi uzlabot organizācijas procesus, padarot tos pēc iespējas efektīvākus (lētākus, ātrākus u.tml.) un novēršot kļūdu jeb neatbilstību rašanos.
Kvalitātes sistēmas izstrādāšanā ietilpst, pirmkārt, ņemot vērā ISO 9000 standartu rekomendācijas, noteikt kvalitātes sistēmas nepieciešamo funkciju sastāvu, un pēc tam – struktūras, kas veic vai veiks šīs funkcijas. Pēc tam, visu funkciju veikšanai, tiek izstrādāti jaunie, pārstrādāti vai izmantoti esošie normatīvie dokumenti.
Šajā darbā tiek izskatīts uzņēmums SIA „Lifts”, kurš nodarbojas ar liftu montāžu un tehnisko apkalpošanu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация