SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Šajā darbā autors izskatīja tēmu “Remontu un uzstādīšanas kompānijas kvalitātes vadības sistēma uz uzņēmuma SIA „Lifts” piemēra”.
Darba mērķis ir veikt esošās kvalitātes vadības sistēmas analīzi uzņēmumā SIA „Lifts”.
Pētījuma gaitā autors risināja šādus uzdevumus:
4. Izpētīja zinātnisko literatūru un publikācijas;
5. Analizēja SIA ”Lifts” uzņēmuma vadības sistēmas efektivitāti;
6. Izdarīja secinājumus un izstrādāja priekšlikumus SIA ”Lifts” uzņēmuma vadības sistēmas uzlabošanai.
Pirmajā daļā autors atklāja tādus jautājumus, kā pārvaldes sistēma, kvalitātes vadības sistēma, integrētā sistēma, standartizācija un integrētās sistēmas efektivitātes novērtēšanas metodes.
Vadības sistēma nodrošina uzņēmuma iekšējo procesu norises caurskatāmību, spēju izpildīt klientu un sabiedrības vēlmes, vajadzības, prasības.
Vadības sistēma – tas ir darbību kopums, kuras nosaka vadības darbības virzienu.
Uzņēmuma vadības sistēma – tas ir tehnisko un organizatorisko metožu un pasākumu kopums, kas paredzēti pārvaldes uzdevumu risināšanai, izmantojot dažādus uzņēmuma darbības aspektus
Mūsdienās kvalitātes vadību var uztvert gan kā konkrētu sistēmu, gan kā filozofiju, kura ir visu organizācijas procesu pamatā – visaptveroša kvalitātes vadība.
Kvalitātes vadības būtība ir spēja pastāvīgi uzlabot organizācijas procesus, padarot tos pēc iespējas efektīvākus (lētākus, ātrākus u.tml.) un novēršot kļūdu jeb neatbilstību rašanos.
Kvalitātes sistēmas izstrādāšanā ietilpst, pirmkārt, ņemot vērā ISO 9000 standartu rekomendācijas, noteikt kvalitātes sistēmas nepieciešamo funkciju sastāvu, un pēc tam – struktūras, kas veic vai veiks šīs funkcijas. Pēc tam, visu funkciju veikšanai, tiek izstrādāti jaunie, pārstrādāti vai izmantoti esošie normatīvie dokumenti.
Šajā darbā tiek izskatīts uzņēmums SIA „Lifts”, kurš nodarbojas ar liftu montāžu un tehnisko apkalpošanu.
…