Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:547198
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.11.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  A/S SEB Bankas preiļu filiāles saimnieciskās darbības vērtējums    4
1.1.  Organizatoriskā struktūra un funkciju sadale    4
1.2.  Pakalpojumu sniegšanas organizācija    6
1.3.  Pēdējo gadu darbības rezultāti    6
1.4.  Attīstības gaita un tendences    7
2.  A/S SEB Banka Preiļu filiāles mārketinga darbības apraksts    8
2.1.  Mārketinga funkcijas un organizatoriskās formas    8
2.2.  Klienti un patērētāji    8
2.3.  Konkurenti    8
2.4.  Pakalpojumu raksturlielumi    9
1.1.  Pakalpojumu cenas    9
2.5.  Reklāmas un sabiedrisko attiecību veidošana    9
  Secinājumi    11
  Priekšlikumi    12
Фрагмент работы

Secinājumi.
1.A/S SEB Banka ir viena no trijām lielākajām privātā sektora bankām Latvijā.
2.Kvalitatīva un ātra pakalpojumu veikšana ir viens no noteicošajiem faktoriem A/S SEB Bankā.
3.A/S SEB Banka mērķis ir ne tikai gūt peļņu, bet arī iegūt lielāku tirgus daļu, sniedzot pēc iespējas plašāku pakalpojumu kopumu plašākam klientu skaitam.
4.A/S SEB Banka misija ir būt par vadošo universālu finansu pakalpojumu sniedzēju visiem tirgus sektoriem Latvijā. Bankai jābūt augstas profesionālās kvalifikācijas, darbības efektivitātes, uzticamības un labas apkalpošanas etalonam visu Bankas darbībā ieinteresēto personu un institūciju vērtējumā.
5.Visas SEB Bankas grupas apkalpošanā ir stabila finanšu pakalpojumu tirgus daļa, t.sk. līderpozīcijas atsevišķos tirgus sektoros un finanšu darbības ienākumi liecina par strauju kāpumu, sasniedzot līdz šim augstākos rezultātus.
6. Bankas teicamie rezultāti kreditēšanā, privātpersonu un korporatīvo klientu apkalpošanā ir galvenie faktori, kas nodrošina bankas ievērojamu peļņas apjomu.
7.SEB Banka ļoti domā par savu klientu labklājību un kvalitatīvu pakalpojumu nodrošinājumu, tāpēc arvien vairāk tā saviem klientiem piedāvā paplašinātu pakalpojumu klāstu ar dažādiem jaunumiem un priekšrocībām.
8.Iespējams, ka filiālei vajadzīgs lielāks darbinieku skaits, jo klientu skaits ir diezgan liels un dažkārt liekas, ka klientu apkalpošanas speciālisti un pārējie darbinieki ir pārāk noslogoti.
9. Izejot praksi A/S SEB Banka ir sasniegts mērķis - ir iegūtas praktiskās iemaņas mārketinga organizēšanā uzņēmumā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация