Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
5,99
Экономия:
1,14 (19%)
Со скидкой*:
4,85
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:453410
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.12.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 20 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Mārketinga jēdziens un tā izpratne    3
2.  Globālais marketings    5
3.  Uzņēmuma SIA Xfloor marketinga vides analīze    7
3.1.  Xfloor dibināšana un tirgus iekarošana    7
3.2.  Kopējais tirgus stāvoklis Baltijā    7
3.3.  SIA Xfloor uzņēmuma pamatinformācija    10
3.4.  SIA Xfloor marketinga iekšējās vides raksturojums    10
3.4.1.  SIA Xfloor stratēģiskās plānošanas procesu raksturojums    10
3.4.2.  SIA Xfloor personāla apskats    12
3.4.3.  SIA Xfloor organizatoriskā struktūra    14
3.5.  Uzņēmuma ārējās vides raksturojums    14
3.5.1.  SIA Xfloor patērētāju raksturojums    14
3.5.3.  Uzņēmuma SIA Xfloor piegādātāju raksturojums    15
3.5.4.  Netieši ietekmējošā vide uz uzņēmumu SIA Xfloor    16
3.5.5.  Secinājumi    16
3.5.6.  Priekšlikumi marketinga vides uzlabošanai    16
4.  Likumdošanas ietekme uz uzņēmumu    17
5.  SIA Xfloor finansu rādītāju analīze un novērtējums    17
5.1.  Likviditātes rādītāji    17
5.1.1.  Likviditātes kopējais koeficients    17
5.1.2.  Likviditātes starpseguma koeficients    18
5.1.3.  Absolūtās likviditātes koeficients    18
5.1.4.  Tekošās (starpseguma) likviditātes koeficients    19
5.2.  Saistību vai maksātnespējas rādītāji    19
5.2.1.  Īpašuma koeficients    20
5.2.2.  Saistību īpatsvars bilancē    20
5.2.3.  Saistību attiecība pret pašu kapitālu    21
5.2.4.  Maksājamo procentu seguma koeficients    21
5.3.  Aktivitātes rādītāji    22
5.3.1.  Krājumu aprites koeficients    22
5.3.2.  Ilgtermiņa ieguldījumu aprites koeficients    23
5.3.3.  Visu aktīvu aprites koeficients    24
5.4.  Rentabilitātes rādītāji un to analīze    24
5.4.1.  Komerciālā rentabilitāte    25
5.4.2.  Bruto peļņas rentabilitātes rādītājs    25
5.4.3.  Pašu kapitāla rentabilitāte    26
5.5.  Horizontālā un vertikālā analīze    27
5.5.1.  Horizontālā bilances analīze    27
5.5.1.1.  Horizontālā bilances analīze – aktīvs    27
5.5.1.2.  Horizontālā bilances analīze – pasīvs    28
5.5.2  Vertikālā bilances analīze    29
5.5.2.1.  Vertikālā bilances analīze – aktīvs    29
5.5.2.2.  Vertikālā bilances analīze – pasīvs    29
5.6.  Secinājumi    30
5.7.  Priekšlikumi    30
6.  Maģistra darba tēmas pieteikums    31
  Izmantotās un izmantojamās literatūras saraksts    34
Фрагмент работы

No sākuma noskaidrosim, kas ir mārketings. Pēc F. Kotlera domām mārketings ir cilvēku darbības veids, kas ir virzīts uz pircēju vēlmju un vajadzību apmierināšanu1. Šim viedoklim var piekrist jo visas mārketinga darbības ir tiešām virzītas uz pircēju vai patērētāju vēlmju un vajadzību apmierināšanu.
Termins “mārketings” ekonomiskajā literatūrā parādījās 19. un 20.gadsimtu mijā un burtiskā nozīmē skaidrojams kā tirgus darbība, darbs ar tirgu. Latviskie “tirgzinības” vai “tirgvedība” tomēr īsti nespēj aizstāt vārdu “mārketings”, jo nepelnīti sašaurina mārketinga jomu.
Mārketings faktiski ir viss, kas notiek ar uzņēmumu. Ja viena no klasiskajām definīcijām vēsta, ka mārketings ir darbības tirgū, kas efektīvi un produktīvi veicina apmaiņu, kuras mērķis ir klienta vēlmju un vajadzību apmierināšana, radot produktu (pakalpojumu), to izplatot, virzot tirgū un nosakot cenu, tad tagad droši var teikt, ka mārketings ir veids, kā uzņēmums integrējas vidē. Ne velti jēdziens vai koncepts “integrētās mārketinga komunikācijas” sāk kļūt par reālu biznesa dzīves sastāvdaļu. Aizvien grūtāk nodalīt, kur beidzas uzņēmuma iekšējā vide un sākas ārējā. Tādi jēdzieni kā “pakalpojumu mārketings” vai “atļaujas mārketings” apliecina arī to, ka katram uzņēmējam aizvien labāk jāiepazīst un jāizprot klienta vēlmes un vajadzības, un te nu vairs neiztikt bez labas reklāmas un iejūtīgām sabiedriskajām attiecībām. Ar to ir par maz – „uzcept bulciņu”, kura garšo pašam. Jāatrod kārumnieki, kas apēdīs „bulciņu” un gribēs vēl un kas būs ar mieru, ka viņiem ik dienas atved tieši šīs „bulciņas”. Bet varbūt paspert soli tālāk un atrast tos, kas katru rītu ceps sev šo „bulciņu” paši, bet gribēs, lai viņiem iejauc „mīklu”? Bet varbūt vēl tālāk – sameklēt tos, kas ik rītu gribēs nopirkt jaunu recepti savai ikdienas „bulciņai”?
Mārketinga uzdevums ir radīt sev pircējus. Ja nav kas pērk – nav iespējams nekāds bizness. Tāpēc galvenais ir ražot to preci un sniegt to pakalpojumu, ko pircēji vēlas pirkt vai saņemt, nevis to ko pats pārdevējs vēlas pārdot. Šī aksioma ir spēkā tiktāl, ciktāl uzņēmējs nav tik labi izpratis savus potenciālos klientus (un sapelnījis tik daudz naudas), ka spēj ietekmēt viņu vēlmes un formēt vajadzības. Un tad jau var cept arī tādas „bulciņas”, kādas patīk pašam un kuras ir ērti cept.
Mārketings ir uzņēmuma darbības kopēja filozofija, kas virzīta uz klienta vēlmju un vajadzību apmierināšanu, nodrošinot panākumus uzņēmumam. Ja to saprot uzņēmuma vadība, tad arī vairs nav tik svarīgi, kādu amatu ieņem cilvēks, kas atbild par mārketingu. Mārketinga darbinieku amati var būt visai dažādi – jebkurā gadījumā šiem cilvēkiem jāpārzina tirgus pētīšanas joma, jāpārvalda datu analīzes māka, jāprot plānot, jāspēj vadīt produkta realizēšanas programmas, jāvar kontrolēt procesus uzņēmumā. Mārketinga vadītājam jāspēj fiksēt uzņēmuma mērķa tirgus nepieciešamības, vajadzības un intereses tā, lai apmierinātu savu esošo un potenciālo patērētāju izteiktākās vēlmes un vajadzības daudz efektīgāk nekā to spēj konkurenti. Un ja viņš rīkosies pēc principa “iebakstīsim šodien te, bet rīt tur”, tad arī rezultāti būs: šodien un te ieguvumi, bet rīt un tur – zaudējumi.
Veiksmīgos uzņēmumos, kas ātri māk pielāgoties mainīgai tirgus videi parasti ir labi attīstīta mārketinga nodaļa, vai (ja uzņēmums ir neliels kā manis turpmāk raksturotajā uzņēmumā SIA Xfloor) mārketinga vadītājs ir cilvēks ar elastīgu, praktisku un pragmatisku domāšanu. Tajos vides pārmaiņas netiek gaidītas kā pārsteigums, bet tiek īstenoti preventīvi plāni, lai apsteigtu gaidāmo notikumu attīstību. Dzīvē tomēr darbojas sakarība - jo augstāk kvalificēts darbaspēks, jo lielākas dividendes firma saņems nākotnē. Tāpēc uzņēmuma vadībai jāstimulē jaunu risinājumu meklēšana. Un tieši mārketinga cilvēki ir tie, kas apstrādā nepārtraukti mainīgos ārējās vides nosacījumus, kas risina mainīgos īstermiņa uzdevumus, lai realizētu uzņēmuma ilgtermiņa mērķus.
Lai marketinga plāns strādātu veiksmīgi, tas jābalsta uz pārdošanas datu analīzi par pagājušo periodu un pārdošanas prognozi uz nākamo periodu, kā arī jābalstās uz firmas finansiālajiem rādītājiem. Mārketinga plāns pavisam noteikti ir nepieciešamas, lai noteiktu savu mērķa tirgu, lai saprastu, kura ir tā cilvēku grupa ar līdzīgām vēlmēm un vajadzībām, kas uzņēmumam varētu nodrošināt lielākus ienākumus nekā citas. Mārketinga plāns vajadzīgs arī tāpēc, lai izvēlētos vienotu ceļu uzņēmuma mērķu sasniegšanai.
Faktiski veiksmīgiem uzņēmumiem mārketinga plāns ir pat nepieciešamāks nekā tādiem, kam ir grūtības. Jo tieši veiksminiekiem svarīgi izprast vai viņi vienkārši “trāpījuši uz viļņa” un tagad “nosmeļ krējumu” (bet vilnis ir tikai vilnis, un tas drīz noplaks), vai arī panākumiem ir stabilāks pamats un pienācis laiks attīstīt un izvērst savu darbību.
Jāatceras viens –mārketinga plāna izstrāde vien vēl negarantē nekādus panākumus. Ja plāns nav kārtīgi apdomāts, ja tas netiek realizēts – tas ir un paliek tikai papīrs.
Lai izstrādātu labu mārketinga plānu, vispirms jāapsver trīs jautājumi:
Kur šai brīdī ir uzņēmums?
Uz kurieni grib iet jeb attīstīties uzņēmums?
Un kā tur nonākt?…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „SIA "Xfloor"”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/453410

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация