Man, tiešais darba vadītājs ir menedžere. Takā mūsu uzņēmums strādā visas dienas nedēļā no 11.00 rītā līdz pēdējam klientam, tad mums uzņēmumā ir trīs menedžeres. Katru dienu strādā viena no viņām, kas atbild par zāli, klientu ērtībām, viesmīlēm, bārmeņiem, piegādes saņēmējiem, apsargiem, apkopējām, daļēji arī par pavāriem un visu pārējo apkalpojošo personālu.
Lai menedžeres spētu risināt jebkuru radušos jautājumu, vadīt sarunu vai atrisināt kādu radušos konfliktu pirmkārt būtu jāmin laba valodas zināšana. Mūsdienās valoda ir ļoti būtisks faktors, jo nākas runāt latviski, angliski, gan krieviski. Respektīvi, vadītājam jāpārzin visas šīs valodas vismaz sarunvalodas līmenī, ko mūsu menedžeres arī nenoliedzami prot.
Sarunājoties ar sabiedrību ļoti svarīgi ir zināt arī žestu valodu, jo tas var palīdzēt saprast komunikācijas biedru vai arī jūsu nezināšanas gadījumā tas var radīt nesaprašanos starp jums, jo ir cilvēki, kas ļoti seko līdzi sarunas partnera žestiem un mīmikai. Ir jāizprot žestu būtība un vienmēr jācenšas saglabāt miers arī konflikta situācijā. Nedrīkst izrādīt bailes vai satraukumu, jo tas var tikt izmantots pret jums.
Cilvēki komunicējot lielu uzmanību, gribot vai negribot, pievērš cilvēka ārējam izskatam, tādēļ mūsu uzņēmumā menedžerēm ir attiecīgi jāievēro klasisks ģērbšanās stils. Šis stils uzreiz paziņo par cilvēka lietišķo stāvokli, kas rada sarunas biedrā atklātu priekšstatu par sarunas veidu.…