Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:793545
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.09.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Analītiskā daļa    6
1.1.  SIA „X” apraksts    6
1.1.1.  Uzņēmuma darbības vēsture    6
1.1.2.  Uzņēmuma struktūra    7
1.1.3.  Uzņēmējdarbības vides ietekmējošie faktori    9
1.2.  Uzņēmuma finanšu pārskatu analīze    10
1.2.1.  Peļņas vai zaudējumu pārskats    10
1.2.2.  Bilances horizontālā (dinamiskā) analīze    14
1.2.3.  Finanšu rādītāju analīze    16
1.3.  Uzņēmuma konkurentu analīze    22
1.4.  Konkurētspējas salīdzinājums    27
1.5.  SVID analīze    29
  Secinājumi un priekšlikumi    32
  Bibliogrāfiskais saraksts    34
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• Uzņēmums SIA „X” pārstāv plaši pazīstams zīmolus pasaulē, kas īpaši izceļās ar savu lielisko kvalitāti.
• SIA „X” ir DIY uzņēmums, kas izplata dažādus instrumentus un hermatizācijas risinājumus.
• Taču SIA „X” pārstāvētie zīmoli Latvijā nav tik ļoti populāri kā ārvalstīs mazo mārketinga aktivitāšu dēļ.
• Uzņēmums piedāvā preces kā vairumtirgotājs dažādiem veikaliem arī industriālajiem risinājumiem un preces B2B klientiem;
• Uzņēmumā tiek regulāri veidotas sapulces, lai sekotu līdzi darbinieku padarītajiem un plānotajiem darbiem.
• Uzņēmums ir ļoti atkarīgs no saviem piegādātājiem, ir jāveido pietiekami lieli krājumi, ja nu gadījumā kravas no piegādātājiem aizkavējas.
• Pārskata gada peļņa uz 2015. gadu ir pieaugusi par 68% salīdzinot ar iepriekšējo 2014.gadu.
• Zīmolu konkurenti ir labi atpazīstami ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē un gandrīz visiem no tiem ir salīdzinoši spēcīgas mārketinga aktivitātes.
• Uzņēmumam vajadzētu vairāk domāt par aktīvākām mārketinga aktivitātēm, lai patērētājs jau domājot par konkrēto instrumentu iedomātos šos zīmolus.
• Jaunajiem produktiem, kas ienāk Latvijas tirgū vajadzētu veidot aktīvākas mārketinga aktivitātes un dažādus konkursus, lai klients pamazām iepazīst šos jaunos produktus.
• Uzņēmums ir pratis atrast labus darbiniekus, taču to noslogošana var radīt darbinieku „izdegšanu”, tādēļ vajadzētu padomāt par jaunām darbavietu pozīcijām.
• Vajadzētu pārplānot darbinieku sadalījumu pa kabinetiem pašlaik visi darbinieki ir izmētāti nesakarīgā savārstījumā un cilvēki kuri viens ar otru strādā viss vairāk sēž viens no otra viss tālāk.
• Mārketinga aktivitātēm ir jābūt pilnīgām un regulārām, taču, ja visas interneta vietnes, kas ir latviešu valodā par produktiem ir tukšas un ar nepilnīgām informācijām, tad šī ir primārā lieta ko vajadzētu uzlabot.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация