Отчёт по практике
Предпринимательство и право
Бизнес
VAS "Latvijas pasts" Jelgavas reģionālās nodaļas saimniec...-
VAS "Latvijas pasts" Jelgavas reģionālās nodaļas saimnieciskās darbības analīze
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma raksturojums | 5 |
1.1. | VAS “Latvijas Pasts” vēsturiskais apskats | 5 |
1.2. | VAS “Latvijas Pasts” attīstības stratēģija, misija, mērķi, funkcijas | 6 |
1.3. | Zemgales reģiona Jelgavas reģionālā nodaļas raksturojums | 8 |
1.4. | VAS “Latvijas Pasts” Zemgales reģiona Jelgavas reģionālās nodaļas uzbūves organizatoriskās struktūra | 10 |
2. | Uzņēmējdarbības novērtējums VAS “Latvijas Pasts” Zemgales reģiona Jelgavas reģionālajā nodaļā | 12 |
2.1. | Jelgavas reģionālās nodaļas Saimnieciskās darbības analīze | 14 |
3. | Ražošanas praksē veiktā darba apraksts | 25 |
Izmantotās literatūras saraksts | 26 |
Prakses darbs noritēja VAS “Latvijas Pasts” Zemgales reģiona Jelgavas reģionālā nodaļā, izzinot uzņēmuma struktūru un veicot Jelgavas reģionālās nodaļas darbības analīzi un tās attīstības perspektīvas.
Pasta darbība tirgus ekonomikas apstākļos ir līdzīga jebkurai citai komerciālai darbībai tādā ziņā, ka tās galvenais mērķis ir peļņas gūšana. Godīgas konkurences apstākļos ir pilnīga rīcības brīvība, un tirgus ļauj sliktākiem pakalpojumu sniedzējiem ciest neveiksmi, bet labākiem - plaukt un gūt peļņu. Tomēr Pasta darbība atšķiras no vairuma citu nozaru, jo Pasta izdzīvošana ir atkarīga no klientu uzticības tam, bet klientu uzticība savukārt ir atkarīga no daudziem citiem faktoriem, no kuriem viens ir piedāvāto pakalpojumu klāsts un sniegto pakalpojumu kvalitāte. Lai nodrošinātu savu pakalpojumu konkurētspēju, Pastam ir jānodarbojas ar pakalpojumu attīstību, kas ir viena no mārketinga sastāvdaļām. Vēl nesen pasta nodaļu darbiniekiem attieksme pret klientu bija visai vienaldzīga. Izstrādājot Klientu apkalpošanas standartus un veicot darbinieku apmācību saskarsmē, attieksme pret klientu mainās, kas ļauj pastam iegūt jaunu – labu reputāciju un līdz ar to arī lielāku peļņu. šos mērķus izvirza arī „Latvijas Pasta” stratēģija.
Šī darba mērķis ir izpētīt LP ZR Jelgavas reģionālās nodaļas darbību periodā 2003.g. – 2005.gg. un uzņēmuma attīstības perspektīvas.
Lai sasniegtu mērķi, tika izvirzīti uzdevumi:
raksturot Latvijas Pasta Zemgales reģiona Jelgavas reģionālās nodaļas darbību laika periodā 2003.-2005.gg..
iegūt informāciju un apkopot materiālus par Latvijas Pasta Zemgales reģiona Jelgavas reģionālās nodaļas darbinieku skaitu un izmaiņām.
iegūt informāciju un apkopot materiālus par sniegto pakalpojumu apjomu LP Zemgales reģiona Jelgavas reģionālā nodaļā.
veikt Zemgales reģiona Jelgavas reģionālās nodaļas saimnieciskas darbības analīzi un izzināt uzņēmuma attīstības perspektīvu.
Darbs sastāv no trijām daļām –Pirmajā daļā ir sniegta informācija par VAS „Latvijas Pasts” stratēģiskajiem mērķiem un Latvijas Pasta misiju, kā arī raksturota Zemgales reğiona Jelgavas reģionālā nodaļa. Otrajā daļā ir veikta LP Jelgavas reģionālās nodaļas Saimnieciskās darbības analīze, veikts pētījums par statistisko pakalpojumu uzskaiti un ekonomisko situāciju.
Kā informācijas avoti lietoti dažādas publikācijas: Latvijas Pasta Vēstnesis, Latvijas pasta ziņas, Pasta avīzes, 2003.g - 2005.gg. VAS ‘Latvijas Pasts” Zemgales reģiona Jelgavas reģionālās nodaļas Bilance un Peļņas/Zaudējumu aprēķins, Statistikas uzskaites dati u.tml.), Interneta resursi.
Darbā tika izmantotas indeksu un koeficientu metode, ekonomiskās metodes, tabulu un grafiskā metode.…
-
Akciju sabiedrība "Latvijas Dzelzceļš"
Отчёт по практике27 Управление, Реклама, маркетинг, Экономика
- SIA "Latvijas datoru centrs"
- VAS "Latvijas pasts" Jelgavas reģionālās nodaļas saimnieciskās darbības analīze
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Akciju sabiedrība "Latvijas Dzelzceļš"
Отчёт по практике для университета27
Оцененный! -
SIA "Latvijas datoru centrs"
Отчёт по практике для университета15
Бесплатно! -
VID Rīgas reģionālās iestādes Vidzemes priekšpilsētas nodaļa
Отчёт по практике для университета63
-
Prakses atskaite "SEB Latvijas Unibanka"
Отчёт по практике для университета31
-
A/S “Latvijas Krājbanka”
Отчёт по практике для университета47