Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:244267
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.01.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kas ir komunikācija   
  Komunikācijas paradoksi   
  Tieša un netieša vadītāju komunikācijas saistība ar uzticēšanos organizacijai   
  Harizmātiska līdera komunikācija   
  Komunikācijas uztveres atšķirības vīriešiem un sievietēm   
  Komunikācija ar grupām   
  Komunikācijas kanālu izvēle un to ietekme   
  Elektroniskā komunikācija   
Фрагмент работы

Kas ir komunikācija
Apmaiņas process ar informāciju, idejām un attieksmēm, kas rezultātā veido attiecīgu izpratnes līmeni starp ziņojuma sūtītāju un ziņojuma saņēmēju;
sarežģīts process, jo tai ir jābūt skaidrai, saprotamai un ticamai, lai tā varētu sasniegt pareizos lēmuma pieņēmējus;
motivācija balstās uz trīs galvenajām perspektīvām: organizācijas perspektīva, darba grupu perspektīva un individuālā perspektīva.
Komunikācijas paradoksi
Komunikācijas process organizācijā tiek jaukts ar sazināšanos procesu;
mentāli jebkurš vadītās ir pārliecināts par komunikācijas nozīmību, tomēr ar savu reālo darbību parāda pavisam pretējo;
cilvēki ir pārliecināti, ka citi cilvēki viņu doto informāciju uztver tieši tā, kā viņi to ir domājuši;
informācijas uztvere tiek atzīta kā viena no svarīgākām etapiem biznesā, bet organizācijās ir maz, kuri tiecas dzirdēt un klausīties;
mūsdienīgai organizācijai komunikācijas kanāli ir kā dzīvības limfa, savukārt praksē – organizācijas struktūra un raksturīgās barjeras kavē brīvu informācijas cirkulāciju.
Mērķis- noskaidrot tiešās un netiešās saistības starp vadītāju komunikāciju un darbinieku emocionālo uzticēšanos organizācijai. Attiecībā uz netiešo saistību, specifiski kā mediatori tiek aplūkoti cilvēku priekšstati par viņu piemērotību konkrētajai organizācijai un priekšstati par organizācijas efektivitāti
Rezultāti
Cilvēku priekšstati par viņu piemērotību konkrētajai organizācijai un priekšstati par organizācijas efektivitāti kā mediatori daļēji ietekmē darbinieku emocionālo uzticēšanos organizācijai;
tiešā veidā priekšstatus par organizācijas efektivitāti ietekmē darbinieku apmierinātība ar vadītāju komunikāciju;
vissvarīgākie aspekti saistībā ar komunikācijas procesiem starp vadītājiem un darbiniekiem ir atgriezeniskās saites sniegšana un ieklausīšanās spēja no vadītāju puses.…

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация