SECINĀJUMI
Sarkanā okeāna stratēģija – konkurence zināmā tirgū ar esošo pieprasījumu, zilā okeāna stratēģija - no konkurences brīva tirgus izveide, radot jaunu pieprasījumu;
Sarkanā okeāna stratēģija - radīt izvēli starp vērtību vai diferenciāciju un cenu, zilā okeāna stratēģija - mainīt izvēli starp vērtību un cenu, piedāvāt diferenciāciju un zemu cenu vienlaikus;
SECINĀJUMI
Lai zilā okeāna stratēģija būtu veiksmīga, uzņēmumam radītajai inovatīvajai idejai jābūt lietderīgai un jārada vērtība kā klientam, tā arī uzņēmumam;
Zilā okeāna stratēģijas formulēšana paredz tirgus robežu pārbūvi, koncentrēšanos uz kopainu un jauna pieprasījuma radīšanu, stratēģiskās secības ievērošanu (labums pircējam, cena, izmaksas un īstenošana);
SECINĀJUMI
Stratēģijas īstenošana iespējama, ja tiek pārvarēti organizatoriski ierobežojumi un panākta uzņēmuma darbinieku vienprātība un atbalsts izvirzītajai stratēģijai;
Zilā okeāna stratēģijas ilgtspēja ir atkarīga no imitēšanas šķēršļu pārvarēšanas grūtību pakāpes.
…