Сортировать по: дате, убыв.
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Tiešās pārdošanas būtība, raksturs un process. Mārketinga komunikāciju integritāte, efektivitātes vērtēšana
Конспект для университета3
Просмотреть -
Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikāciju forma. Sabiedrisko attiecību darbības lauks, modeļi, funkcijas un darbību klasifikācija
Конспект для университета3
Просмотреть -
Noieta stimulēšanas būtība, mērķi, uzdevumi, klasifikācija. Stimulēšanas līdzekļi un iedarbības objekti. Spēļošanas teorija mārketinga komunikācijā
Конспект для университета4
Просмотреть -
Mārketinga komunikāciju veidi, to pielietojamība. Reklāma, tās būtība, mērķi, uzdevumi, klasifikācija, vadīšana
Конспект для университета7
Просмотреть -
Virzība komunikācijas kontekstā, tās būtība, komplekss un sistēma. Mārketinga komunikācijas, to īpatnības
Конспект для университета3
Просмотреть -
Datu analīze un interpretācija kvalitatīvā un kvantitatīvā pētījuma gadījumā mārketinga pētījumā
Конспект для университета3
Просмотреть -
Datu vākšanas metodes. Padziļinātā intervija un fokusgrupa
Конспект для университета4
Просмотреть -
Kvantitatīvās aptaujas instrumentārija izstrāde
Конспект для университета4
Просмотреть -
Просмотреть
-
Pētījuma projekta izstrāde: metodoloģijas un metožu izvēle. Pētījuma izlases plānošana
Конспект для университета3
Просмотреть -
Mārketinga pētījuma loģiskā struktūra
Конспект для университета3
Просмотреть -
Mārketinga pētījuma jēdziens, process; tā pamatojums un dizaina specifika. Nozares attīstības vēsture un likumsakarības
Конспект для университета3
Просмотреть -
Apkārtējā vide kā patērētāju uzvedību determinējošu faktoru kopums un to pētīšana mārketingā
Конспект для университета3
Просмотреть -
Patērētāju individuālās atšķirības kā uzvedību determinējoši faktori un to pētīšana mārketingā
Конспект для университета4
Просмотреть -
Просмотреть
-
Просмотреть
-
Patērētāju uzvedības jēdziena būtība un vēsture. Pircēju rīcības faktori, to izpēte un analīze
Конспект для университета3
Просмотреть -
Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū. Starptautisko sadales kanālu izvēle un stratēģijas veidošana
Конспект для университета4
Просмотреть -
Virzība tirgū un starptautiskā mārketinga komunikācijas. Starpkultūru atšķirības
Конспект для университета3
Просмотреть -
Eksporta mārketinga plānošana un stratēģija. Mērķtirgus izvēle. Tirgus segmentācija
Конспект для университета7
Просмотреть -
Preču un pakalpojumu starptautiskā pielāgošana. Finansēšanas un maksājumu metodes
Конспект для университета3
Просмотреть -
Starptautiskā mārketinga pētījumi, analīze, informācijas sistēma. Mārketinga plāns
Конспект для университета3
Просмотреть -
Globalizācija. Starptautiskā mārketinga vide
Конспект для университета4
Просмотреть -
Organizāciju motivācija apgūt starptautiskos tirgus. Starptautiskā mārketinga aktivitāšu priekšrocības un trūkumi
Конспект для университета3
Просмотреть -
Produkta virzīšana tirgū un tā pozīciju nostiprināšana. Mārketinga komunikāciju sistēma
Конспект для университета3
Просмотреть