-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!"Piedot saviem draugiem ir grūtāk nekā saviem ienaidniekiem." F.Nīče
Эссе для средней школы1
Ienaidniekam piedot ir grūtāk, jo tu zini, ka šis cilvēks vēl tev ļaunu un darīs visu iespējamo, lai tevi sāpinātu, tāpēc, kad viņš kaut ko tādu izdara, tevi tas tik ļoti nesāpina ...
Просмотреть -
Sevis paslavēšana un lielīšanās darba vidē un starp draugiem
Эссе для средней школы3
Mēdz teikt, ka latviešiem ir grūtības ar sevis slavēšanu un savu sasniegumu izrādīšanu. Tas bieži vien šķiet kaut kā bezgaumīgi. Bet varbūt lielīties ir jāmāk? Vai to var ...
Просмотреть -
Sociālo mediju izmantošanas pilnveide reklāmas un informatīvo pakalpojumu uzņēmuma komunikācijā
Дипломная для университета74
... atzīst sociālos tīklus „Draugiem” (76 procenti) un ... ” (5 procenti). 8. „Draugiem” pārklāj lielāko daļu ...
Просмотреть -
Sociālo mediju satura ietekmes izvērtējums uz tūristu ceļošanas plāniem. Siguldas novada piemērs
Дипломная для университета55
Kopsavilkums Bakalaura darba nosaukums ir “Ceļotāju un organizāciju radīta sociālo mediju satura ietekmes izvērtējums uz ceļošanas plāniem. Siguldas novada piemērs.” Darbs ir ...
Просмотреть -
Sociālo tīklu izmantošanas paradumi jauniešu vidū
Реферат для средней школы26
Secinājumi 1. Darbā izvirzītā hipotēze tika pierādīta - vairums jauniešu izmanto sociālos tīklus ikdienā. 2. Vairums jauniešu ir gatavi tērēt naudu sociālajos tīklos. 3. Vairums ...
Просмотреть -
Uzņēmuma "Gutta" tēls sociālajos medijos
Реферат для университета12
... twitter.com, gan draugiem.lv, gan facebook ... lapai, 6 respondenti – draugiem.lv, facebook.com ... viens respondents seko draugiem.lv un twitter ... ” lapai sociālajā tīklā draugiem.lv 66,7 ...
Просмотреть -
Company "Datateks"
Дипломная для университета72
6.Conclusion Datateks is company, which is very focused on customer service and providing high quality products and services to their clients. They engage with each client ...
Просмотреть -
Masu mediju līdzekļu izvēles problēma reklāmas kampaņas organizēšanai
Дипломная для университета79
Secinājumi Ciktāl reklāmas iedarbības rezultāts izrādas ilgā laikā posmā, tādējādi reklāmu jāizskata kā ilgtermiņa kapitāla ieguldījumu uzņēmuma nākotnes peļņā. Reklāma tiek ...
Просмотреть -
Interneta lietojums izglītošanās mērķiem skolā un mājās: Latvijas sākumskolnieku paradumu analīze
Дипломная для университета59
... un sazinātos ar draugiem, ko Deniss Makveils ... un komunicē ar draugiem, jo vēlas vienkārši ...
Просмотреть -
Liepājas pilsētas un Cēsu pilsētas multimediju komunikācijas analīze
Реферат для университета32
... tīkli – Twitter, Facebook, Draugiem, mājaslapa – www.cesis ... dzīvo ārpus Cēsīm, Draugiem – vidējā paaudze un ... – Twitter, Facebook un Draugiem, mobilajā aplikācijā un ...
Просмотреть -
Laiktelpa Ovidija "Vēstulēs no Ponta"
Дипломная для университета36
SECINĀJUMI Bakalaura darba „Laiktelpa Ovidija Vēstulēs no Ponta” izstrādes laikā tika noskaidroti laiktelpu veidi un to izpausme Ovidija darbā Vēstules no Ponta. Tika izpildīti ...
Просмотреть -
Lizuma pagasta jauniešu centra modelis
Дипломная для университета73
Nobeigums Lai sasniegtu savā darbā izvirzīto mērķi – jauniešu centra modeļa izstrādāšanu, tika veikti uzdevumi, kas deva iespēju izpētīt Lizuma pagasta jauniešu sociālās ...
Просмотреть -
Spēļu elementi mārketingā Baltijas tirgū
Дипломная для университета68
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI Izpētot spēļu elementu mārketingā izmantošanas pieejas un to pielietojumus Baltijas tirgū var secināt ka: 1. Lai efektīvi uzrunātu potenciālo pircēju ...
Просмотреть -
Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un pilnveidošanas iespējas
Дипломная для университета41
Secinājumi un priekšlikumi Darba izstrādes laikā radās šādi secinājumi: 1. Mārketinga komunikācijas sastāv no četriem elementiem: reklāmas, sabiedriskajām attiecībām, personiskās ...
Просмотреть -
Darbinieku darba apmierinātība, motivācija un lojalitāte
Реферат для университета40
Studiju kursa ietvaros tika apgūtas dažādas noderīgas tēmas, kā piemēram, motivācija, komandas veidošana, apmierinātība ar darbu u.c.. Daudzas no tēmām šķiet ikdienā tik ļoti ...
Просмотреть -
Mājaslapu lietošanas paradumi ķīniešu izcelsmes iedzīvotājiem Latvijā
Дипломная для университета60
NOBEIGUMS Bakalaura ietvaros ir iegūti dati par ķīniešu izcelsmes iedzīvotāju mājaslapu lietošanas paradumiem Latvijā. Darba teorētiskajā daļā tika apkopota informācija par ...
Просмотреть -
SIA "Dolce Credit" sabiedrisko attiecību stratēģijas izveide
Дипломная для университета103
Secinājumi 1. Autores izvirzītā hipotēze- SIA „Dolce Credit” sabiedrisko attiecību stratēģija ir jāveido, balstoties uz H. Mintsberga izstrādātās pozicionēšanas skolas idejām - ir ...
Просмотреть -
Reklāmas nozīme uzņēmējdarbībā
Дипломная для университета40
NOBEIGUMS Reklāma ir ļoti svarīgs „ierocis”, ar kuras palīdzību ir iespēja popularizēt gan uzņēmuma produktus, radīt atpazīstamību, gan arī sasniegt citus iecerētos mērķus. Lai ...
Просмотреть -
Mārketinga platformas “Dalder.lv” stratēģijas izstrāde
Дипломная для университета98
Оцененный!Elektroniskās komercijas platformas dod iespējas straujāk un efektīvāk attīstīt uzņēmējdarbību, jo tās ekonomē finanšu un cilvēku resursus. Tās dod iespējas efektīvāk pārdot ...
Просмотреть -
Agresijas un personības faktoru sakarību izpēte ieslodzītajiem un netiesātajiem vīriešiem
Дипломная для университета175
Оцененный!Agresija visā pasaulē pieaug kopš tā laika, kad Zigmunds Freids pievērsās masveida vardarbības izpētei Pirmā pasaules kara laikā. Agresija mūsdienu sabiedrībā ir aktuāla problēma ...
Просмотреть -
Sociālajās vietnēs iegūtās informācijas kvalitāte
Дипломная для университета65
SECINĀJUMI UN NOBEIGUMS Darba mērķis ir sasniegts – tiek noskaidrots, vai sociālās vietnes iegūta informācija ir kvalitatīva. Lai sasniegtu šī kursa darba mērķi, bija izpildīti ...
Просмотреть -
Просмотреть
-
Apmeklētāju viedokļa analīze par Salaspils Nacionālā Botāniskā dārza mārketinga aktivitātēm
Реферат для университета50
Secinājumi 1. Salaspils NBD līdz šim nav veicis sabiedrības viedokļa izpētes, kā rezultātā tika veidotas vairākas mārketinga aktivitātes, par kuru efektivitāti nav bijušu ziņu. 2 ...
Просмотреть -
Sociālo tīklu ietekme uz veiksmīgu darba atrašanu un karjeras izaugsmi
Реферат для средней школы51
Secinājumi Veicot teorētiskās literatūras izpēti, tika secināts: 1. Cilvēka atrašanās sociālajos tīklos mūsdienās nav nekas jauns. Ik viens, kurš lieto internetu ir reģistrējies ...
Просмотреть -
Krāsu psiholoģiskā ietekme uz pusaudžiem
Реферат для средней школы44
... ar klasesbiedriem un draugiem. Pozitīvu attiekami var ... personālu, gan pret draugiem un ģimeni. Pusaudži ...
Просмотреть