Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
12,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:127557
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.03.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 24 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Annotation    1
  Kopsavilkums    3
1.nodaļa.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.2.  Uzņēmuma vēsture    5
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    5
1.4.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    6
2.nodaļa.  Uzņēmuma produkta raksturojums    7
2.1.  Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana    7
2.2.  Produkta sortiments un tā raksturojums    7
2.3.  Kvalitāte    8
2.4.  Produkta iesaiņojums    9
2.5.  Produkta ražošanas, pakalpojumu sniegšanas process un tehnoloģija    9
3.nodaļa.  Tirgus analīze    12
3.1.  Tirgus nozares vispārējs raksturojums    12
3.2.  Mērķa tirgus noteikšana    14
3.3.  Konkurentu analīze    15
3.4.  SVID analīze    19
4.nodaļa.  Mārketinga stratēģija    20
4.1.  Uzņēmuma cenu programma    20
4.2.  Preču realizācija jeb sadales kanāli    21
4.3.  Pārdošanas veicināšanas pasākumi    21
4.4.  Uzņēmuma tēla veidošana    22
5.nodaļa.  Uzņēmuma funkcionēšana jeb ražošanas plāns    23
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    23
5.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    24
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    26
6.nodaļa.  Uzņēmuma vadība    29
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    29
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātā personāls    30
6.3.  Motivācija    31
6.4.  Darba samaksa    32
7.nodaļa.  Problēmas un risks    34
8.nodaļa.  Finanšu informācija    36
8.1.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    36
8.2.  Bilance    37
8.3.  Naudas plūsma un kredīta atmaksas grafiks    38
Фрагмент работы

4.2. Preču realizācija jeb sadales kanāli
Tā kā uzņēmums sniedz gan pakalpojums, gan ražo produktus, tad preču izplatīšanas kanāls ir nulles līmeņa kanāls jeb „ražotājs - patērētājs” un vienlīmeņa kanāls jeb „ražotājs – mazumtirgotājs - patērētājs”. Uzņēmumam nav nepieciešams neviens starpnieks, kas piegādātu pakalpojumu „klientu pašu sagādāto ābolu sulas izspiešana un iepakošana” pie patērētāja. Līdz ar to uzņēmums darbojas kā mazumtirgotājs, kas pārdod produktu patērētājam gala patēriņam. Lai nogādātu savas preces (sulas un čipsus) pie patērētāja, uzņēmums sadarbosies ar tuvākajiem apkārtnes veikaliem – „Zemnieks”, „Auseklis”, „Ieva”, „Una”, „Ekspresveikals”.

4.3. Pārdošanas veicināšanas pasākumi
Uzņēmums ir jaundibināts, nav liels, tāpēc ir maz brīvo naudas līdzekļu, kurus veltīt reklāmai un uzņēmuma tēla uzlabošanai, lai veicinātu pārdošanas apjomus.
Tiek plānots likt bezmaksas sludinājumus sludinājumu portālos internetā – www.ss.lv, www.zip.lv, pilsētas mājas lapā www.karsava.lv, novada avīzē „Kārsavas Novada Vēstis”.
Maksas reklāma būs tikai avīzē „Ludzas zeme”. Rekāmas cena ir 0,70Ls par 1cm2 + PVN. Uzņēmums reizi mēnesī avīzē izvietos reklāmu ar 40cm2 laukumu, kas izmaksās 28Ls +5,88Ls (PVN), kopā mēnesī 33,88Ls. Uzņēmums izvēlējās tieši šo avīzi, jo tā ir ļoti iecienīta vietējo iedzīvotāju vidū, populāra un vienkāršākais veids, kā iepazīstināt patērētājus ar saviem produktiem.

4.4. Uzņēmuma tēla veidošana
Kā jau mazam uzņēmumam, darbība no sākuma netiks vērsta uz kvantitāti. Primārais būs kvalitāte. Tēla veidošana tendēta kā uz klientus saprotošu uzņēmumu, kas producē kvalitatīvas un dabīgas produktus un piedāvā patērētājam izdevīgus pakalpojumus.
SIA „Natural AB” ir izstrādāts savs logo, kuru var aplūkot 2.pielikumā. Tas tiks izmantots uz produktu etiķetēm, veicinās uzņēmuma atpazīstamību, vieglu tā nosaukuma iegaumēšanu. Tas ir veidots sārtos toņos, labi pamanāms un vijīgas formas ābola attēlu, kas liecina par to, ka produkts ir dabīgs, liek patērētājiem uzticēties.
Uzņēmums savu tēlu veidos pakāpeniski. No sākuma reklāma tiks izvietota portālos, vietējās avīzēs utt., kur ir iespēja to darīt bez maksas, vienā avīzē maksas reklāma, jo tā avīze ir nozīmīgs informācijas gūšanas avots vietējiem iedzīvotājiem – uzņēmuma potenciālajiem klientiem.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация