-
Kafejnīca
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 5 | |
1. | PLĀNA KOPSAVILKUMS | 7 |
2. | UZŅĒMUMA JURIDISKAIS STATUSS | 9 |
3.1. | Pakalpojumu apraksts | 10 |
3.2. | SIA „Cofeetea” darba laiks | 15 |
4. | TIRGUS ANALĪZE | 16 |
4.1. | Tirgus vispārējais raksturojums | 16 |
4.2. | Tirgus analīze | 16 |
4.3. | Tirgus segmentēšana | 19 |
4.4. | Konkurentu analīze | 20 |
4.5. | Tirgus ietilpība | 22 |
4.6. | Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū. SVID analīze | 23 |
5. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJA | 25 |
5.1. | Uzņēmuma cenu politika | 25 |
5.2. | Pakalpojumu realizācijas kanālu raksturojums | 26 |
5.3. | Reklāma un pārdošanas veicināšanas metode | 27 |
5.4. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 29 |
6. | UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA | 31 |
6.1. | Uzņēmuma atrāšanās vietas raksturojums | 31 |
6.2. | Uzņēmumā izmantojamie resursi | 32 |
6.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 34 |
6.3.1. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi | 34 |
6.3.2. | Apgrozāmie līdzekļi | 36 |
6.4. | Sagādes process | 37 |
7. | UZŅĒMUMA VADĪBA | 38 |
7.1. | Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra | 38 |
8. | RISKI UN PROBLĒMAS | 42 |
9. | FINANSU INFORMĀCIJA | 44 |
9.1. | Ieguldījums un sākuma bilance | 44 |
9.2. | Realizācijas apjomu prognoze 2011. gadam (Ls) | 45 |
9.3. | Uzņēmuma izdevumi 2011. gadam (Ls) | 46 |
9.4. | Naudas plūsma 2011. gadam (Ls) | 48 |
9.5. | Peļņas vai zaudējumu aprēķins 2011.gadam | 49 |
9.6. | Bilance 2011. gada 31. decembrī (Ls) | 50 |
9.7. | Realizācijas apjomu prognoze 2012.gadam (Ls) | 50 |
9.8. | Uzņēmuma izdevumi 2012.gadam (Ls) | 51 |
9.10. | Peļņas vai zaudējumu aprēķins 2012.gadam | 54 |
9.11. | Bilance 2012.gada 31.decembrī (Ls) | 55 |
9.12. | Realizācijas apjomu prognoze 2013.gadam (Ls) | 55 |
9.13. | Uzņēmuma izdevumi 2013.gadam (Ls) | 56 |
9.15. | Peļņas vai zaudējumu aprēķins 2012.gadam | 59 |
9.16. | Bilance 2013.gada 31.decembrī (Ls) | 60 |
SECINĀJUMI | 61 | |
IZMANTOTIE AVOTI | 62 | |
PIELIKUMI | 64 |
SECINĀJUMI
Uzņēmuma izraudzītais juridiskais statuss – Sabiedrība ar ierobežotu atbildību (SIA), jo tāda sabiedrības reģistrēšanai nav nopietnu šķēršļu un ir dauzd priekšrocību;
“Cofeetea” sniedz pakalpojumus ēdināšanas jomā. Biznesa pamatā ir ideja, ne tikai pārdot kafiju un tēju, kā visus iecienītākos dzērienus, bet arī iepazīstināt klientus ar tās kultūru.Pēc aptaujas rezultātiem ir redzāms ka piedāvātāis pakalpojums ir vajadzīgs un tam būs pieprasījums;
SIA „Cofeetea” potenciālie klienti – augstvērtīgas kafijas un tējas šķirņu cienītāji, kuri nevēlas iztikt bez šiem dzērieniem nevienu dienu.
Šajā bridi Liepājas pilsētā, kurā plānots atvērt kafejnīcu „Cofeetea” nav tiešu konkurentu.
SIA „Cofeeta” sniegto pakalpojumu cenas veidojas šādi: cena jāsedz visus izdevumus. Izejot no mārketinga mērķiem un stratēģijas, kā arī ņemot vērā pieprasījumu elastīgumu, cenas tiks noteiktas ar ‘izdevumi + peļņa’ metodi, ņemot vērā gaidāmā pieprasījuma apjomu.
SIA „Cofeetea” izmantos divlīmeņu kanālu . Divlīmeņu kanālā ir divi starpnieki.
Lai piesaistīt vairāk klientus lielā uzmanība tiek pievērstā apkalpošanas kvalitātei;
Pircēju loku ierobežo tādi faktjri ka ienākumi un vēcums;
Uzņēmuma dibināšanas ir jāuzsāk agresīvu reklāmas politiku, lai informēt pēc iespējas vairāk potenciālo klientu;
Uzņēmuma nodarbināti septiņi kvalificēti darbinieki, kuru kopējais darba samaksas fonds ir Ls 1 550;
Uzņēmums pakļauts vairākiem riskiem, taču savlaicīga to apzināšana palīdz izvairīties no problēmas;
Uzņēmuma pamatkapitāls ir 20 000 LVL. Uzņēmums 2011. gadā jau sāks nest peļņu. Kopumā peļņa par 2011.gadu būs 3 137 Ls .
…
Darba mērķis: Izstrādāt biznesa plānu ēdināšanas sfērā(t.i. mūsu gadījumā pārdot kafiju un tēju, kā visus iecienītākos dzērienus) un pārbaudīt, vai tāds bizness būs peļņu nesošs. Lai sasniegtu darba mērķi ir jāveic sekojoši uzdevumi: Izvēlēties un pamatot uzņēmuma juridisko statusu; Aprakstīt uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu; Izanalizēt izvēlēto tirgu; Aprakstīt līdzekļus, ar kuru palīdzību veidosim sabiedrisko viedokli par uzņēmumu; Aprakstīt uzņēmumam nepieciešamās telpas un izmantojamās iekārtas; Izstrādāt darbinieku struktūru un samaksu, kā arī aprakstīt darbinieku pienākumus un nepieciešamās zināšanas; Jānoskaidro uzņēmuma riski un jāizstrādā to mazināšanas pasākumus; Veikts visus nepieciešamus finanšu aprēķinus; Darba nobeigumā noformulēt secinājumus par izstrādāto biznesa plānu;
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biznesa plāns kafejnīcai
Бизнес план для университета13
-
Kafejnīcas izveides biznesa plāns
Бизнес план для университета35
-
Bērnu kafejnīca "Pasaciņa"
Бизнес план для университета30
-
Kafejnīcas - restorāna biznesa plāns
Бизнес план для университета24
Оцененный! -
Biznesa plāns kafejnīcai "Pankūkas" Rēzeknē
Бизнес план для университета21