Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:149580
 
Оценка:
Опубликованно: 02.04.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Anotation    4
  Ievads    6
1.  Uzņēmuma darbības īss vispārējais apraksts    7
2.  Mārketinga vide    8
2.1.  Iekšējā vide    8
2.2.  Ārējā vide    12
2.2.1.  Makrovides faktori    13
2.2.2.  Pieprasījums    21
2.2.3.  Konkurence    26
2.2.4.  Starpnieki    28
2.2.5.  Situācijas analīze SWOT – novērtējums    29
3.  Mārketinga mērķi un stratēģijas    30
  Primārās mārketinga stratēģijas    32
3.1.1.  Tirgus aptveršana    32
3.1.2.  Konkurējošā pozīcija    33
3.1.3.  Transportēšanas stratēģija    33
3.2.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    34
3.2.1.  Mērķa grupas    34
3.2.2.  Grūšanas un vilkšanas stratēģija    35
3.2.3.  Mārketinga kompleksa (mix) stratēģija    36
  Mārketinga programma    38
4.1.  Ar produktu saistītās aktivitātes    38
4.2.  Cenu veidošanas lēmumi    40
4.3.  Produkta virzīšanas pasākumi tirgū    40
  Secinājumi un priekšlikumi    48
  Bibliogrāfiskais saraksts    50
  Pielikumi    52
Фрагмент работы

Liepāja ir viena no trim Latvijas lielākajām pilsētām, kurai ir seni pirms vēsturiski priekšnosacījumi dinamiskai ostas un transporta sistēmas attīstībai un vēlme aktīvi piedalīties rūpniecības biznesā, tranzītā, tādējādi paaugstinot reģiona iedzīvotāju dzīves līmeni. Izdevīgs ģeogrāfiskais stāvoklis, attīstīta infrastruktūra, apkalpojošā personāla kvalifikācija, par spīti krīzei, visai stabila ekonomiskā un politiskā vide, valsts un organizāciju atbalsts – tas viss piesaista izdevīgas investīcijas un palīdz pieņemt pozitīvu lēmumu, lai dažādos veidos piedalītos Liepājas izaugsmes attīstībā. Liepāja tiek uzskatīta par vienu no izdevīgākajām vietām biznesa uzsākšanai Baltijas jūras reģionā, kā arī ir vērojami dinamiski attīstības tempi Latvijā, kas savu mērķi ir izvirzījusi kļūt par rūpniecības, tranzīta un loģistikas centru Baltijas jūras krastā.
Uzņēmums SIA “X” jau piecus gadus nodarbojas ar bioloģisko energoresursu - brikešu un granulu iepirkšanu, pārdošanu un ekspedīciju, galvenokārt, ārvalstu klientiem.
Kvalifikācijas darba tēma ir „Mārketinga plāns SIA „X” bioloģisko energoresursu realizēšanai tirgū.”
Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt mārketinga plānu SIA „X” bioloģisko energoresursu realizēšanai tirgū.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −11,20 €
Комплект работ Nr. 1320360
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация