"AirBaltic" ir Latvijas nacionālā aviokompānija, kas kopš tās dibināšanas 1995. gadā ir kļuvusi par
vadošo lidsabiedrību Baltijas reģionā. Tā piedāvā ērtus savienojumus starp Austrumeiropu un pārējo
pasauli, izmantojot Rīgas starptautisko lidostu kā savu galveno mezglu. Šī analīze sniegs ieskatu
"AirBaltic" zīmola stiprajās un vājajās pusēs, kā arī attīstības iespējās un izaicinājumos. 2023.gada
beigās “AirBaltic” uzsāka ievērojamu ziemas sezonas kampaņu, kurā tika piedāvāti 13 jauni
galamērķi, kas ir līdz šim plašākais ziemas maršrutu papildinājums aviokompānijas vēsturē. Šī
kampaņa tika reklamēta kā Baltijas un Somijas galvaspilsētu savienotāja paplašināšanās ar tiešajiem
lidojumiem uz iecienītiem ziemas atpūtas galamērķiem. Šī zīmola analīze vērsta uz airBaltic
attīstības stratēģijām un vietu globālajā tirgū, izceļot tā vēsturi, zīmola attīstību, mārketinga
stratēģijas un potenciālās izaugsmes iespējas. Analīzē izmantoti dažādi stratēģiski modeļi,
piemēram, SWOT analīze, Portera piecu spēku modelis un zīmola piramīdas modelis, lai padziļināti
novērtētu uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī tā nākotnes iespējas.…