Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:298462
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.06.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.1.  Atalgojums    8
1.2.  Lojalitāte    18
2.  Apmierinātība ar atalgojumu un lojalitāte SIA „Slimnīcas” Ambulatori konsultatīvajā nodaļā    29
2.1.  Atalgojuma sistēma organizācijā    29
2.2.  Darbinieku lojalitāte uzņēmuma Ambulatorajā konsultatīvajā nodaļā    32
  Secinājumi un priekšlikumi    37
  Nobeigums    39
  Izmantotās literatūras saraksts    40
  Pielikumi    41
Фрагмент работы

Ievads
Atalgojums un lojalitāti iet roku rokā, jo tie papildina viens otru un ietekmē ir vērojamas sakritības. Brīdī, kad samazina atalgojumu, samazinās arī lojalitāte, bet ja palielina atalgojumu un dažādus bonusus, tad lojalitāte pieaug. Šāds secinājums ir izdarīts apkopojot aptaujas anketas, kuras aizpildīja darbinieki. Atalgojums ietekmē lojalitāti un motivāciju. Organizācijās lojalitāti nosaka daļēji materiālais nodrošinājums, ko sniedz uzņēmums, šādu apgalvojumu izteica I.Eševalde savā grāmatā „Personāla vadības mūsdienu metodes”[4.]. Lojalitātes līmeni nosaka arī citi faktori kā vadītāja kompetences un profesionalitātes līmenis, ar darba pienākumiem nesaistīti faktori.
Katram uzņēmumam ir svarīgi, lai tajā strādājošie darbinieki būtu apmierināti ar darba vidi un būtu maksimāli lojāli pret uzņēmumu, jo tas veicina darba kvalitāti un efektivitāti, kā arī veicina darbinieku iniciatīvu. Šādi secinājumi izdarīti pēc informācijas apkopojuma dažādos literatūras avotos. Lojalitāte ir ļoti trausla, jo ir svarīgi to saglabāt neatkarīgi no ārējās vides faktoru ietekmes uz to. Autores uzskata, ka uzticību ir viegli ietekmēt un „salauz”, taču atgūt kāda uzticību ir grūti. Tāpat ir ar lojalitāti organizācijās, tas ir smags un grūts uzdevums, lai panāku, ka lielākā daļa organizācijas darbinieki būtu lojāli pret darbu. Katras pārmaiņas, ko vadība cenšas ieviest ir savā ziņā drauds un iespējamais iemesls, lai mainītos lojalitātes līmenis, ne vienmēr var paredzēt cilvēku reakciju uz inovācijām. Daļai tas var atvieglot ikdienas veicamos pienākumus, taču daļai tieši pretēji tas var apgrūtināt darbu. Ar šo jautājumu saskaras ikviens uzņēmums, īpaši, ja tas nonāk finansiālās grūtībās.
Par atalgojumu nav vienotas sistēmas visos uzņēmumu iedalījumos (valsts un privātais sektors). Ir izveidojušās tikai vadlīnijas par to, kādu atalgojumu saņem citās nozarēs strādājošie darbinieki. Šādu iespēju salīdzināt savu atalgojumu piedāvā interneta lapa www.cv.lv. Tiek sniegta vispārīga informācija, kāda alga skaitās zema šajā nozarē strādājošajiem, kāda vidēja un kāda augsta alga.
Šis jautājums ir būtisks, lai varētu izvērtēt esošo situāciju katrā darba vietā, veiktu nepieciešamos uzlabojumus un apzinātos valdošās problēmas, kam vajadzētu pievērts papildus uzmanību. Kā arī uzklausīt pašu darbinieku ierosinājumus lojalitātes celšanai. Jautājums būs vienmēr aktuāls neatkarīgi no valdošās situācijas ārpus organizācijas.

Kvalifikācijas darba mērķis ir noskaidrot un izanalizēt darbinieku apmierinātību ar atalgojumu un lojalitāti pret SIA „X slimnīcas”Ambulatori konsultatīvajā nodaļā

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация