Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:921402
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.11.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 26 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Lojalitātes programmu būtība, ietekmējošie faktori un loma mārketingā    5
1.1.  Klientu klasifikācija    6
1.2.  Klientu lojalitātes būtība, raksturojums un veidošanās    11
1.3.  Klientu lojalitāti ietekmējošie faktori    15
1.4.  Klientu lojalitātes loma mārketingā    18
2.  Latvijas komercbanku tirgū un citās nozarēs esošo lojalitātes programmu izpēte    26
2.1.  Lojalitātes programmas dažādās Latvijas nozarēs    26
2.2.  Latvijas komercbanku tirgū esošās lojalitātes programmas    36
3.  Pētījums par banku lojalitātes programmu piedāvājumiem    50
  Secinājumi un priekšlikumi    73
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    74
  Pielikums. Aptauja par banku lojalitātes programmu piedāvājumiem    76
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Lojalitātes kartes galvenais mērķis ir datu reģistrācija, tā palīdz uzņēmumam apkopot un prognozēt informāciju par klientiem;
2. Lojalitātes programmu izplatīšanā liela nozīme ir mārketingam, tas palīdz noturēt jau esošos klientus, kā arī piesaistīt jaunus klientus;
3. Veiksmīgas lojalitātes programmas veicina klientu aktivitātes palielināšanos un atkārtotu pirkumu veikšanu;
4. Izpētot lojalitātes programmas dažādās nozarēs, darba autori secināja, ka šobrīd visizplatītākā ir Mans Rimi karte, 43% klientu to izskata par izdevīgu, 32% par kvalitatīvu, 12%- par unikālu;
5. Galactico lojalitātes programma ir viena no izdevīgākajām, jo tā darbojas 5 tirdzniecības centros, vairāk nekā 400 veikalos;
6. Uzņēmumi lielāko daļu mārketinga līdzekļu velta jaunu klientu piesaistei;
7. Aptaujāto respondentu lielākajai daļai ikmēneša ienākumi ir robežās no 361 līdz 800;
8. Vairāk kā 3/5 respondentu savu banku klienti ir 5 gadus un vairāk;
9. Latvijas iedzīvotāji nav pietiekami informēti par banku piedāvāto lojalitātes programmu esamību un piedāvātajiem pakalpojumiem;
10. Lojalitātes programmas ietvaros, lielākoties banku klienti kā materiālo labumu vēlētos saņemt atlaides banku pakalpojumiem vai naudas atmaksu par pirkumiem;
11. Banku klienti Latvijā nav lojāli savām bankām un pie katra mazākā iemesla būtu gatavi mainīt banku;
12. Tikai 32% no aptaujātajiem izmanto vai kādreiz ir izmantojuši lojalitātes programmas.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация