Дипломная
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Būvniecības uzņēmuma SIA "XXX" tirgus pozīcijas nostiprin...-
Būvniecības uzņēmuma SIA "XXX" tirgus pozīcijas nostiprināšana
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 8 | |
1. | Uzņēmuma SIA „XXX” darbības analīze | 9 |
1.1. | Uzņēmuma SIA „XXX” īss apraksts | 9 |
1.2. | SIA „XXX” darbības raksturīgākie finanšu radītāji | 11 |
1.3. | SIA „XXX” iekšējas vides analīze | 14 |
1.3.1. | UZŅĒMUMA MĒRĶU APRAKSTS | 14 |
1.3.2. | UZŅĒMUMA DARBINIEKU UN KULTŪRAS ANALĪZE | 15 |
1.3.3. | TEHNOLOĢIJAS | 17 |
1.4. | Mārketinga darbības kompleksa analīze | 18 |
1.4.1. | PRODUKTS | 18 |
1.4.2. | CENA | 19 |
1.4.3. | VIETA | 22 |
1.4.4. | VIRZĪŠANA | 24 |
1.5. | Nodaļas secinājumi | 29 |
2. | Uzņēmuma SIA „XXX” ārējas vides analīze | 30 |
2.1. | Uzņēmuma piegādātāju un starpnieku analīze | 31 |
2.1.1. | UZŅĒMUMA STARPNIEKI | 32 |
2.2. | Uzņēmuma patērētāju analīze un mērķtirgus apraksts | 34 |
2.3. | Konkurentu analīze | 36 |
2.4. | Valsts likumdošanas ietekmes analīze uzņēmuma darbību | 40 |
2.5. | Uzņēmuma netieši ietekmējošas ārējās vides | 41 |
2.5.1. | DEMOGRAFISKĀS VIDES IETEKME | 41 |
2.5.2. | EKONOMISKĀS VIDES IETEKME | 42 |
2.5.3. | SOCIĀLKULTŪRAS VIDES IETEKME | 44 |
2.5.4. | STARPTAUTISKĀS ATTIECĪBAS | 46 |
2.6. | Nodaļas secinājumi | 47 |
3. | Būvniecības tirgus analīze | 48 |
3.1. | Būvniecības tirgus vispārējais raksturojums | 48 |
3.2. | Būvniecības tirgus pieprasījuma apjoms | 51 |
3.2.1. | UZŅĒMUMA SIA „XXX” TIRGUS POZĪCIJAS NOTEIKŠANS | 54 |
3.3. | Uzņēmuma SIA „XXX” SWOT analīze | 57 |
3.4. | Nodaļas secinājumi | 59 |
4. | Uzņēmuma SIA „XXX” tirgus pozīcijas nostiprināšanas projekts | 60 |
4.1. | Tirgus pozīcijas nostiprināšanas projekta būtība, uzdevumi un mērķi | 60 |
4.2. | Tirgus pozīcijas nostiprināšanas projekta plānošanas process | 61 |
4.2.1. | IESPĒJAMĀS PROJEKTA PLĀNA ALTERNATĪVAS UN TO SALĪDZINĀJUMS | 63 |
4.3. | Projektu izmaksu un iespējamā efekta aprēķins | 67 |
4.4. | Nodaļas secinājumi | 70 |
Noslēgums un vispārējie secinājumi | 71 | |
Literatūras un avotu saraksts | 73 |
Darbā analizēta būvniecības uzņēmuma iekšējas un ārējas vides ietekme uz uzņēmuma tirgus pozīcijas izmaiņām. Izanalizētā Latvijas būvniecības tirgus situācija, tas attīstības perspektīvas. Konstatētie ārējie faktori, kas būtiski ietekme uzņēmuma darbību ir – tirgus pozīcijas izmaiņas, un izteikti priekšlikumi situācijas uzlabošanai.
Darba saturs izklāstīts četrās nodaļās.
Pirmajā nodaļā analizēta uzņēmuma darbība, tas efektivitātes ekonomiskie radītāji, uzņēmuma iekšējas vides analīze un mārketinga kompleksa analīze.
Otrajā nodaļā analizēta uzņēmuma arēja vide – konkurenti; patērētāji; ekonomiskās, demogrāfiskās, politiskas situāciju ietekmē uz uzņēmuma darbību.
Trešajā nodaļā analizēts un izpētīts būvniecības tirgus un uzņēmuma pozīcija tajā. Veikta uzņēmuma SWOT analīze, noskaidrota uzņēmuma problēma.
Ceturtajā nodaļā aprakstīti un analizēti problēmas risinājumu alternatīvas, ir detalizēti aprakstīta katra alternatīva un arī aprēķinātas projektu realizācijai nepieciešamas izmaksas un iespējama ekonomiskā efektivitāte.
Bakalaura darba tēma ir „Uzņēmuma SIA „XXX” tirgus pozīcijas nostiprināšana”, kur izpētīta uzņēmuma SIA „XXX” darbība, būvniecības tirgus un esošās problēmas. Kā arī izstrādāti šīs problēmas iespējamie risinājumi.
Būvniecības produkcijas apjoms un tirgus struktūra ir atkarīga no tautsaimniecības attīstības. Ja ekonomiskā situācija valstī pasliktinās, nekavējoties samazinās mājokļu būvniecība, tai seko komerciālo, ražošanas un infrastruktūras objektu būvniecības samazinājums. Savukārt, ekonomiskajai situācijai uzlabojoties, pirmās būvniecības aktivitātes ir jūtamas komerciālos uzņēmumos, tad ražošanas uzņēmumos un vienlaicīgi valsts un pašvaldību finansētās infrastruktūras objektos un, palielinoties ienākumiem, sāk paplašināties arī mājokļu būvniecība. Tāpēc bakalaura darba aktualitāte ir - būvniecības tirgus tendences mainīties. Lai analizētā uzņēmuma attīstība būtu veiksmīga, perspektīva un konkurētspējīga, nepieciešams novērtēt aktualitātes ietekmi uz uzņēmuma “XXX” darbību.
Būvniecība ir nozare, kura Latvijā attīstās ļoti strauji. Ir audzis pieprasījums gan pēc dzīvojamo ēku celtniecības un restaurācijas, gan pēc nedzīvojamo un inženierbūvju būvniecības. Ir palielinājušās gan iedzīvotāju vēlmes un vajadzības, gan arī iespējas. Tiek atjaunotas padomju laikā būvētās celtnes, tiek sakārtoti ceļi, pēdējo gadu laikā strauji attīstās dzīvojamo māju kompleksu celtniecība. Pieprasījums aug, un līdz to palielinās to uzņēmumu skaits, kuri ir gatavi sniegt celtniecības, renovācijas, restaurācijas un līdzīgus pakalpojumus.
Bakalaura darba izvirzītais mērķis – izpētīt uzņēmuma SIA „XXX” darbību un pašreizējo situāciju būvniecības tirgū, un piedāvāt situācijas uzlabošanas iespējas. Darba izstrādes gaitā tiek sasniegts izvirzītais mērķis un secināts, ka uzņēmumam ir jāīsteno pozīcija nostiprināšanas pasākumus, lai gaidāmas pārmaiņas tirgū lielā mērā neietekmētu uzņēmuma darbību.
Lai nonāktu līdz šī mērķa sasniegšanai nepietiek vien ar tirgus tendenču un attīstības izpēti ir nepieciešams arī apzināt un izvērtēt uzņēmuma konkurentus, uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi, apzināt likumdošanas ietekmi, konkurentu spēku, darbinieku lomu un citu faktoru ietekmi uz uzņēmuma darbību, kas mijiedarbojoties veido pētāmā uzņēmuma attīstības iespējas un draudus.…
Bakalaura darba pirmā daļa ir būvniecības uzņēmuma īss apraksts - darbības joma, finanšu radītāji, struktūra, ir analizēta uzņēmuma iekšēja vide un 4P. 2.daļā ir analizēta uzņēmuma ārēja vide - konkurenti, piegādātāji, patērētāji un mērķtirgus, likumdošana, kā arī demogrāfiskās, ekonomiskās un sociālkultūras vides analīze. 3.daļā ir dota vispārēja būvniecības tirgus situācijas analīze un attīstības perspektīvas, pieprasījuma apjoms. Uzņēmuma tirgus pozīcijas noteikšana, SWOT analīze. 4.daļā ir izstrādātas 3 alternatīvās, situācijas uzlabošanai, ar visām izmaksām un iespējamo peļņu aprēķinu.
- Būvniecības uzņēmuma SIA "XXX" tirgus pozīcijas nostiprināšana
- Reklāmas veidošanas īpatnības uzņēmumā AS "Laima"
- Tirgzinības stratēģijas pilnveidošana vairumtirdzniecības uzņēmumā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Tirgzinības stratēģijas pilnveidošana vairumtirdzniecības uzņēmumā
Дипломная для университета31
-
Reklāmas veidošanas īpatnības uzņēmumā AS "Laima"
Дипломная для университета67
Оцененный! -
Uzņēmuma darbība konkurences apstākļos
Дипломная для университета65
-
Darba izmaksas un to uzskaite SIA "Tirgus" grāmatvedībā
Дипломная для университета50
Оцененный! -
Personālvadības optimizācijas iespējas uzņēmumā "Nelda"
Дипломная для университета70