Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:510942
Оценка:
Опубликованно: 08.11.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 41 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Summary    4
  Аннотация    5
  Ievads    6
1.  Efektīvas organizācijas raksturlielumi    9
1.1.  Efektivitātes jēdziens un mērīšanas iespējas    9
1.2.  Vadītāja loma ceļā uz efektīvu organizāciju    18
1.3.  Darbinieku iesaistīšana efektivitātes paaugstināšanā, darba ražīgums    23
2.  ”Pasēdnīca” darbinieku darba efektivitātes izpēte    31
2.1.  Uzņēmuma raksturojums    31
2.2.  „Pasēdnīca” personāla raksturojums    40
2.3.  Interviju datu analīze    53
2.4.  Anketēšanas datu analīze    55
3.  „Pasēdnīca” darbinieku darba efektivitātes paaugstināšanas plāns    68
  Secinājumi un priekšlikumi    72
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    74
  Pielikumi    77
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Pētījuma gaitā darba autore izstrādāja šādus secinājumus:
1. Motivēti darbinieki ir garants labam darba sniegumam, ieguldot darbinieku motivācijas paaugstināšanā, uzņemums var cerēt uz apgrozījuma pieaugumu. Izpētot uzņēmuma dokumentus, darba autore secina, uz šodienu motivācijas plāns nav izstrādāts.
2. Saskarsme ir sarežģīts process, kurā katra iesaistītā puse, piemēram, vadītājs ar darbinieku, klients ar personālu domā un rīkojas tikai viņam raksturīgi, atbilstīgi situācijas izpratnei. Aptaujāto darbinieku (25) vērtējums par pašreizējo komunikāciju darbinieks un vadītājs ir vērtējams negatīvi, jo lielākā daļa darbinieku (20) atzinuši, ka darbavietā nenotiek sapulces, kurās sniedz informāciju par plānotajām aktivitātēm, jaunumiem, darba kvalitāti.
3. Uzņēmumā nav vienotas nostājas par virzību uz kopēju mērķi, darbinieki (16) savas idejas realizē paši, bez vadītājas ziņas. Kā liecina anketēšanas rezultāti darbinieki netiek iesaistīti efektivitātes paaugstināšanā.
4. Kā intervijā atzina „Pasēdnīca” vadītāja, uzņēmumam nav apzinātas darbinieku vājās un stiprās puses. Nav veikta darbinieku darba procesu mērīšana, analīze, kontrole. Veicot kontroli ir iespējams novērst kļūdas jau sākuma stadijā.
5. Darbinieku efektivitātei šķērslis uz šodienu ir darbinieku apmācības trūkums, to intervijā atzina „Pasēdnīca” vadītāja.
6. Intervijā sniegtās atbildes apliecina, ka vadītājai trūkst zināšanas par efektivitātes metožu lietošanu, atzina „Pasēdnīca” vadītāja.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация