Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:923012
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.02.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 26 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Analītiskā daļa    8
1.1.  Krīzes centra vēsture un darbības raksturojums    8
1.2.  Krīzes centra organizatoriskā struktūra    9
1.3.  Personāla vadības procesi krīzes centrā    11
1.4.  Personāla skaits un darba funkcijas krīzes centrā    13
1.5.  Krīzes centra personāla atlases procesu analīze    18
2.  Projekta daļa    20
2.1.  Personāla mainība krīzes centrā    20
2.2.  Krīzes centra personāla motivēšanas sistēmas pilnveidošana    25
2.3.  Personāla novērtēšanas procesu pilnveidošana krīzes centrā    42
2.4.  Darba samaksas sistēmas pilnveidošana krīzes centrā    45
  Secinājumi un priekšlikumi    47
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    49
  Pielikumi    51
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
1. KC “Paspārne” tika izveidots 2006. gadā, ar 24 stacionārām vietām. Tas atrodas Ventspils pilsētas pašvaldībai piederošās telpās Talsu ielā 39, Ventspilī.
2. KC „Paspārne” atbilst normatīvajos aktos noteiktajām prasībām sociālās palīdzības institūcijai, un darbojas atbilstoši krīzes centra definīcijai un būtībai.
3. Pēc darbinieku skaita KC “Paspārne” ir kvalificējams kā maza organizācija.
4. Vairāk kā puse darbinieku KC “Paspārne” strādā mazāk par trīs gadiem. Pēc vecuma lielākā daļa darbinieku ir vidējā vecumā.
5. Pēdējo trīs gadu laikā KC “Paspārne” notikusi jūtama personāla mainība.
6. KC “Paspārne” personāla vadību un atlasi veic centra direktore. Daļēji personāla vadībā tiek izmantota personāla informācijas sistēma Horizon.
7. Personāla atlasē nepieciešams pievērst lielāku uzmanību kandidātu atbilstībai sociālās palīdzības darbam.
8. Lai gan KC “Paspārne” ir maza organizācija, direktoram ir problemātiski kvalitatīvi veikt personāla vadības pienākumus.
9. KC “Paspārne” personāla novērtēšanas sistēmai izvēlētais valsts pārvaldes iestādēs lietotais personāla novērtēšanas standarts kopumā atbilst prasībām.
10. Ir ierobežotās darbinieku karjeras un izaugsmes iespējas KC “Paspārne”. Karjeras iespējas ierobežo organizācijas lielums un vienkāršā struktūra.
11. KC „Paspārne” personāla vadību un motivāciju ietekmē sociālās palīdzības jomas specifika, līdzekļu trūkums, darba apjoma pieaugums, stresaina un emocionāli smaga darba vide personālam.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация