Secinājumi un priekšlikumi
Rakstot bakalaura darbu, autorei ir radušies šādi secinājumi:
1. Vērtējot kvalitāti ēdināšanas uzņēmumam, vajag pievērst uzmanību pakalpojumam un produktu-ēdienu kvalitātei.
2. Situācija ēdināšanas nozare Latvijā nav labvēlīga, jo ir liels darbinieku trūkums, kas kavē ēdināšanas uzņēmumu attīstību.
3. Ēdināšanas pakalpojumu pieprasījums samazinās, sakarā ar to ka, iedzīvotāju skaits samazinās.
4. Lai veiksmīgi vadīt ēdināšanas uzņēmumu vajag ieverot Latvijas republikas likumus un Ministru Kabineta noteikumus, kuru ievērošanu regulāri pārbauda Pārtikas un veterinārā dienests.
5. Izmantojot SERVQUAL metodi pētījumā var secināt, ka klientiem ir svarīgi saņemt pakalpojumu noteikta nemainīga kvalitāte jau no pirmās reizes.
6. Izmantojot SERVQUAL metodi pētījumā var secināt, ka Klientiem ir svarīgas tas lietas ko viegli uztvert, vai ieraudzīt, piemērām: ēdienkarte, telpas iekārtojums un darbinieku ārējais izskats.
7. Izmantojot SERVQUAL metodi pētījumā var secināt, ka restorānam International vajag uzlabot taustāmo kvalitāti, galvenokārt telpu iekārtojumu un darbinieku ārējo izskatu.
8. Izmantojot SERVQUAL metodi pētījumā var secināt ka restorānam ir slikta viesu satikšana un tas nerāda pozitīvo pirmo iespaidu.
9. Ekspertu metodes rezultāta var secināt, ka restorāns International aizņem trešo vietu Starp galvenajiem blakus esošajiem konkurentiem.…