Secinājumi
1. SIA „Drogas” iekšējās komunikācijas instrumenti tiek pielietoti, balstoties uz situāciju.
2. Spriežot pēc pētījuma rezultātiem, darba autore secina, ka komunikācija nav pietiekama no reģiona vadītāja un biroja darbiniekiem, saņemtais informācijas apjoms ir mazs.
3. Ir darbinieki, kuri nav pietiekami informēti kā tiek pieņemti lēmumi, kas ietekmē darbinieka darbu, par atalgojuma veidošanās principiem, par problēmām uzņēmumā.
4. Uzņēmumā tiek pielietota tiešā, rakstiskā un elektroniskās komunikācijas instrumenti, taču pārsvarā tiek izmantota tiešā komunikācija.
5. Pētījuma ietvaros tika novērots, ka uzņēmuma darbinieki par visefektīvāko komunikācijas instrumentu atzina tiešo komunikāciju, kas notiek sapulcēs, sanāksmēs un sarunās, kā arī telekomunikāciju – kur vēlētos, lai caur šo, informācija tiktu sniegta biežāk un vairāk.
6. Darbinieki ir apmierināti ar informācijas apjomu kas sniegts par izaugsmes iespējām uzņēmumā un par saviem pienākumiem.
7. E- pasts uzņēmuma darbinieki neuzskata par efektīvu komunikācijas instrumentu, jo liela daļa internetā neizmanto ikdienā e – pastu.
…