Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:999497
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.01.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 29 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Iekšējā komunikācija uzņēmumā    5
1.1.  Iekšējās komunikācijas līmeņi un mērķi    5
1.2.  Iekšējās komunikācijas instrumenti    8
1.3.  Iekšējās komunikācijas modeļi    10
1.4.  Vadītāja loma un nozīme iekšējās komunikācijas veidošanā    12
1.5.  Darbinieku lojalitātes stimulēšanas veidi, izmantojot iekšējās komunikācijas instrumentus    14
2.  Uzņēmuma AS „Drogas” raksturojums    18
2.1.  Uzņēmuma vēsture    18
2.2.  Liepājas reģiona AS „Drogas” iekšējā komunikācija    20
2.3.  Liepājas reģiona uzņēmuma AS „Drogas” iekšējās komunikācijas pētījums    23
3.  Iekšējās komunikācijas pilnveidošanas iespējas Liepājas reģiona AS „Drogas” veikalos    35
  Secinājumi    37
  Priekšlikumi    38
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    40
  Pielikums    43
Фрагмент работы

Secinājumi
1. SIA „Drogas” iekšējās komunikācijas instrumenti tiek pielietoti, balstoties uz situāciju.
2. Spriežot pēc pētījuma rezultātiem, darba autore secina, ka komunikācija nav pietiekama no reģiona vadītāja un biroja darbiniekiem, saņemtais informācijas apjoms ir mazs.
3. Ir darbinieki, kuri nav pietiekami informēti kā tiek pieņemti lēmumi, kas ietekmē darbinieka darbu, par atalgojuma veidošanās principiem, par problēmām uzņēmumā.
4. Uzņēmumā tiek pielietota tiešā, rakstiskā un elektroniskās komunikācijas instrumenti, taču pārsvarā tiek izmantota tiešā komunikācija.
5. Pētījuma ietvaros tika novērots, ka uzņēmuma darbinieki par visefektīvāko komunikācijas instrumentu atzina tiešo komunikāciju, kas notiek sapulcēs, sanāksmēs un sarunās, kā arī telekomunikāciju – kur vēlētos, lai caur šo, informācija tiktu sniegta biežāk un vairāk.
6. Darbinieki ir apmierināti ar informācijas apjomu kas sniegts par izaugsmes iespējām uzņēmumā un par saviem pienākumiem.
7. E- pasts uzņēmuma darbinieki neuzskata par efektīvu komunikācijas instrumentu, jo liela daļa internetā neizmanto ikdienā e – pastu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация