Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:571984
 
Оценка:
Опубликованно: 16.05.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    5
1.2.1.  Makrovides faktori    11
1.2.2.  Pieprasījums    17
1.2.3.  Konkurence    19
1.2.4.  Starpnieki    22
1.2.5.  Kontaktauditorijas    23
1.2.6.  Situācijas analīze (SVID)    24
2.  SIA „MSG kurjers” MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU MĒRĶI UN STRATĒĢIJAS    27
2.1.  Mārketinga mērķi    27
2.2.  Primārās mārketinga stratēģijas    28
2.3.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    29
2.3.1.  Mērķa tirgus    29
2.3.2.  Pakalpojumu pozicionēšana    31
2.3.3.  Mārketinga pakalpojumu komplekss    32
2.4.  Mārketinga komunikāciju mērķi    33
2.5.  Mārketinga komunikāciju stratēģijas    33
3.  MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU PROGRAMMA    35
3.1.  Korporatīvā identitāte    35
3.2.  Personāla stimulēšana    36
3.3.  Pārdošanas veicināšanas aktivitātes    36
3.4.  Tiešā mārketinga aktivitātes    37
3.5.  Sabiedrisko attiecību aktivitātes    38
3.6.  Reklāmas plāns    39
3.6.1.  Reklāmas mērķi, veids un objekti    39
3.6.2.  Reklāmas ziņas stratēģija un taktika    40
3.6.3.  Mēdiju stratēģija un taktika; mēdiju plāns    42
3.7.  Mārketinga komunikāciju budžets    47
  Secinājumi un priekšlikumi    48
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    52
  Pielikums    53
Фрагмент работы

SIA „MSG kurjers” nodarbojas dažādu sūtījumu pārvadāšanu Rīgā, Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, tomēr uzņēmuma primārā un tiešā darbība ir Rīgas tirgus.
Kā jauna uzņēmuma, kas tirgū atrodas tikai divus gadus, „MSG kurjers” ir iekarojis savu vietu šajā pakalpojumu tirgū neskatoties uz to, ka nelielajā Rīgas tirgū, konkurence šajā nozarē ir sīva. Patreiz uzņēmums aizņem 10% no kopējā tirgus pasta un sūtījumu pārvadāšanas jomā. Šī nozare ir svarīga, jo kurjeru pakalpojumi piedāvā būtiski atvieglot citu uzņēmumu ikdienas darbu un būtiski ieekonomēt citu uzņēmumu laiku.
„MSG kurjers” veiksmīgai darbības turpināšanai ir nepieciešams palielināt pakalpojumu pārdošanas apjomu ieviešot papildus jaunu pakalpojumu un uzlabojot patreizējo pakalpojumu kvalitāti.
Kvalifikācijas darba mērķis ir sagatavot mārketinga komunikāciju plānu „ MSG kurjers”, kas palīdzētu īstenot uzņēmuma mērķus.
Plāna izstrādei ir nepieciešams veikt sekojošus uzdevumus:
Veikt uzņēmuma iekšējās vides izpēti , lai noskaidrotu uzņēmuma stiprās un vājās puses.
Izpētīt uzņēmuma ārējo vidi, lai noskaidrotu uzņēmuma iespējas un draudus.
Noskaidrot uzņēmuma mērķus, lai noteiktu pielietojamās stratēģijas.
Izvirzīto mērķu sasniegšanai, izstrādāt mārketinga komunikāciju un reklāmas plānu.
Datu izpētes un informācijas apkopojumu rezultāta izstrādāt pamatotus secinājumus un priekšlikumus.
Temats tiek ierobežots jaunā pakalpojuma izpētei un analīzei.
Darbs tiks veikts izmantojot primārās un sekundārās informācijas izpēti, statistisko un ekonomisko analīzi un mārketinga analītiskās un praktiskās metodes kā arī faktoru noteikšanas un statistisko metodi.
Informācija, kas kvalifikācijas darbā tiek izmantota datu izpētei un analīzei ir sākot no 2002. gada decembrim līdz 2004. gada decembrim. Kopumā tiks apskatīta informācija par diviem uzņēmuma darbības gadiem.
Par kvalifikācijas darba plāna periodu tiek noteikti 3 mēneši no 2005. gada 1. aprīļa līdz 1. jūlijam.
Kvalifikācijas darba sagatavošanā tiek izmantota specializētā zinātniskā literatūra mārketinga un reklāmas nozarē, preses izdevumi, kas apraksta un pēta kopējo tirgus situāciju Latvijā, uzņēmuma iekšējo informāciju, datu izpētes un analīzi un uzņēmuma nepublicētos materiālus. Papildus darba tapšanas periodā tiek izmantoti informācijas avoti: statistiskās informācijas iegūšanai „Lursoft” mājas lapa, uzņēmuma darbību regulējošā „Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas” mājas lapa, kā arī citas www mājas lapām, kas satur informāciju par reklāmu, mārketingu un biznesa attīstību. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация