-
Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 5 | |
1.2.1. | Makrovides faktori | 11 |
1.2.2. | Pieprasījums | 17 |
1.2.3. | Konkurence | 19 |
1.2.4. | Starpnieki | 22 |
1.2.5. | Kontaktauditorijas | 23 |
1.2.6. | Situācijas analīze (SVID) | 24 |
2. | SIA „MSG kurjers” MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU MĒRĶI UN STRATĒĢIJAS | 27 |
2.1. | Mārketinga mērķi | 27 |
2.2. | Primārās mārketinga stratēģijas | 28 |
2.3. | Sekundārās mārketinga stratēģijas | 29 |
2.3.1. | Mērķa tirgus | 29 |
2.3.2. | Pakalpojumu pozicionēšana | 31 |
2.3.3. | Mārketinga pakalpojumu komplekss | 32 |
2.4. | Mārketinga komunikāciju mērķi | 33 |
2.5. | Mārketinga komunikāciju stratēģijas | 33 |
3. | MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU PROGRAMMA | 35 |
3.1. | Korporatīvā identitāte | 35 |
3.2. | Personāla stimulēšana | 36 |
3.3. | Pārdošanas veicināšanas aktivitātes | 36 |
3.4. | Tiešā mārketinga aktivitātes | 37 |
3.5. | Sabiedrisko attiecību aktivitātes | 38 |
3.6. | Reklāmas plāns | 39 |
3.6.1. | Reklāmas mērķi, veids un objekti | 39 |
3.6.2. | Reklāmas ziņas stratēģija un taktika | 40 |
3.6.3. | Mēdiju stratēģija un taktika; mēdiju plāns | 42 |
3.7. | Mārketinga komunikāciju budžets | 47 |
Secinājumi un priekšlikumi | 48 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 52 | |
Pielikums | 53 |
SIA „MSG kurjers” nodarbojas dažādu sūtījumu pārvadāšanu Rīgā, Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, tomēr uzņēmuma primārā un tiešā darbība ir Rīgas tirgus.
Kā jauna uzņēmuma, kas tirgū atrodas tikai divus gadus, „MSG kurjers” ir iekarojis savu vietu šajā pakalpojumu tirgū neskatoties uz to, ka nelielajā Rīgas tirgū, konkurence šajā nozarē ir sīva. Patreiz uzņēmums aizņem 10% no kopējā tirgus pasta un sūtījumu pārvadāšanas jomā. Šī nozare ir svarīga, jo kurjeru pakalpojumi piedāvā būtiski atvieglot citu uzņēmumu ikdienas darbu un būtiski ieekonomēt citu uzņēmumu laiku.
„MSG kurjers” veiksmīgai darbības turpināšanai ir nepieciešams palielināt pakalpojumu pārdošanas apjomu ieviešot papildus jaunu pakalpojumu un uzlabojot patreizējo pakalpojumu kvalitāti.
Kvalifikācijas darba mērķis ir sagatavot mārketinga komunikāciju plānu „ MSG kurjers”, kas palīdzētu īstenot uzņēmuma mērķus.
Plāna izstrādei ir nepieciešams veikt sekojošus uzdevumus:
Veikt uzņēmuma iekšējās vides izpēti , lai noskaidrotu uzņēmuma stiprās un vājās puses.
Izpētīt uzņēmuma ārējo vidi, lai noskaidrotu uzņēmuma iespējas un draudus.
Noskaidrot uzņēmuma mērķus, lai noteiktu pielietojamās stratēģijas.
Izvirzīto mērķu sasniegšanai, izstrādāt mārketinga komunikāciju un reklāmas plānu.
Datu izpētes un informācijas apkopojumu rezultāta izstrādāt pamatotus secinājumus un priekšlikumus.
Temats tiek ierobežots jaunā pakalpojuma izpētei un analīzei.
Darbs tiks veikts izmantojot primārās un sekundārās informācijas izpēti, statistisko un ekonomisko analīzi un mārketinga analītiskās un praktiskās metodes kā arī faktoru noteikšanas un statistisko metodi.
Informācija, kas kvalifikācijas darbā tiek izmantota datu izpētei un analīzei ir sākot no 2002. gada decembrim līdz 2004. gada decembrim. Kopumā tiks apskatīta informācija par diviem uzņēmuma darbības gadiem.
Par kvalifikācijas darba plāna periodu tiek noteikti 3 mēneši no 2005. gada 1. aprīļa līdz 1. jūlijam.
Kvalifikācijas darba sagatavošanā tiek izmantota specializētā zinātniskā literatūra mārketinga un reklāmas nozarē, preses izdevumi, kas apraksta un pēta kopējo tirgus situāciju Latvijā, uzņēmuma iekšējo informāciju, datu izpētes un analīzi un uzņēmuma nepublicētos materiālus. Papildus darba tapšanas periodā tiek izmantoti informācijas avoti: statistiskās informācijas iegūšanai „Lursoft” mājas lapa, uzņēmuma darbību regulējošā „Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas” mājas lapa, kā arī citas www mājas lapām, kas satur informāciju par reklāmu, mārketingu un biznesa attīstību. …
Kvalifikācijas darbs, kas iesniegts beidzot Rīgas Uzņēmējdarbības koledžu un kā jau ir dzirdēts, tad šajā koledžā darbus vērtē ļoti stingri. Kvalifikācijas vērtējums 9 (gan par saturu un temata aktualitāti gan aizstāvēšanu). Darbs var kalpot par labu paraugu jebkuram šīs nozares darbam pat ar citu temata aktualitāti, jo darbā ir apskatītas dažādas nianses un veikti dažādi pētījumi sākot ar mikro un makro vidi, SVID analīzi, beidzot5 ar gatavu reklāmas paraugu, reklāmas un mārketinga plānu un sagatavotu budžeta pārskatu.
- Apdrošināšanas mārketinga īpatnības
- Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
- Mārketinga stratēģijas izstrādāšana jauna viesu nama "Rožābeles" ieviešanai tirgū
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Mārketinga plāns
Дипломная для университета48
-
Reklāmas veidošanas īpatnības uzņēmumā AS "Laima"
Дипломная для университета67
Оцененный! -
Uzņēmuma darbība konkurences apstākļos
Дипломная для университета65
-
Rentabilitātes paaugstināšana tirdzniecības uzņēmumā SIA "XXX"
Дипломная для университета62
-
Peļņas un rentabilitātes vadīšana uzņēmumā
Дипломная для университета47
Оцененный!