Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:976675
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.02.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 17 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija   
  Abstract    5
  Ievads    5
1.  Personības vajadzības    7
1.1.  Maslova vajadzību hierarhija    7
1.2.  Teorijas    9
2.  Motivācijas raksturojums    11
3.  Pacienta un māsas saskarsme    13
4.  Pacienta un māsas komunikācija    14
5.  Cilvēka novecošana    16
5.1.  Normāla novecošana    16
5.2.  Novecošanas veidi    17
6.  Pētījuma empīriskā daļa    19
6.1.  Pētījuma materiāls un metode    19
6.2.  Pētījuma rezultātu analīze    20
  Secinājumi    35
  Izmantotās literatūras un izziņas avotu saraksts    36
  Pielikums    37
Фрагмент работы

Respondenti tika infomēti, ka dalība pētījumā ir brīvprātīga, atteikšanās neietekmēja klientu aprūpi, kā arī tiek garantēta anonimitāte.
Viena no iecienītākajām datu ieguves metodēm ir aptauja, jo tas ir samērā lēts un ātrs veids, kā iegūt datus no liela respondentu skaita. Anketēšana ir sistemātiska datu vākšana no indivīdiem, uzdodot viņiem jautājumus. Aptaujas biežāk tiek izmantotas kvantitatīvajos pētījumos, lai gan tās var izmantot gan kvantitatīvos, gan kvalitatīvos pētījumos. Aptaujas tiek veidotas, lai iegūtu „lietu pašreizējā stāvokļa momentuzņēmumu”. (Mārtinsone, 2011).
Aptaujas var iedalīt pēc aptaujas formas (mutiskās/rakstiskās), pēc distances starp pētamo un pētnieku (klātienes/neklātienes), aptaujas procedūras (individuālās/grupveida), jautājumu formas (atvērtie/slēgtie/daļēji atvērtie), un pēc iegūstamās informācijas satura (demogrāfiskā informācija/ informācija par pētāmā uzvedību, zināšanām, attieksmēm, nolūkiem vai gaidām). (Mārtinsone, 2011).
Autore savā pētījumā izmanto rakstveida anketu, kur respondenti paši fiksē atbildes uz jautājumiem atbilžu lapā. Anketēšana notika neklātienē un individuāli, māsām ērtā laikā un ierastos apstākļos – darba vietā. Anketā bija slēgtie jautājumi. Tika izmantota arī demogrāfiskā informācija, informācija par attieksmēm, nolūkiem vai gaidām. (Mārtinsone, 2011).
Pētījuma anketā tika iekļauti 18 jautājumi, un 3 jautājumi sociāli demogrāfiskās informācijas izzināšanai – dzimums, vecums, darba stāžs specialitātē. (sk. 1. pielikums). Kopumā tika ievāktas 33 anketas, no kurām derīga analizēšanai tika atzīta 31. Divas no saņemtajām anketām bija aizpildītas neatbilstoši prasībām. Datu analīzei tika izmantota Microsoft Excel 2010 programma, iegūtie rezultāti attēloti procentuāli apļveida diagrammās.
Pētījumā iestaistītās māsas bija vecuma diapazonā no 38 gadiem līdz vairāk kā 58 gadiem. Ar darba stāžu specialitātē no 1 gada līdz 20 un vairāk gadiem. No respondentu skaita 30 bija sievietes un 1 vīrietis.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация