Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:217983
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.02.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 43 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
2021–2025 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    6
1.  Muitošanas pakalpojumu raksturojums    9
1.1.  Pakalpojuma būtība, īpašības un klasifikācija    9
1.1.1.  Pakalpojums    9
1.1.2.  Pakalpojumu īpašības    12
1.1.3.  Pakalpojumu segmentācija    15
1.1.4.  Pakalpojuma jēdziens Latvijas likumdošanā    18
1.1.5.  Muitas brokera pakalpojumi    19
1.2.  Muitas loģistika    21
2.  Muitošanas pakalpojumu kvalitātes analīze    26
2.1.  Muitošanas informācijas raksturojums    26
2.1.1.  Muitas deklarācija un tās veidi    26
2.1.2.  Muitas deklarācijas iesniegšanas kārtība    28
2.2.  Muitošanā pielaisto kļūdu raksturojums    29
2.3.  Muitas procedūras – ‖Preču izvešana pārstrādei‖ kļūdu ietekmes analīze    37
2.4.  Muitas brokeru darbības uzraudzība    46
2.4.1.  Muitas brokeru darbības uzraudzība Eiropas Savienībā    46
2.4.2.  Muitas brokeru darbības uzraudzība pasaulē    54
3.  Muitas procesa kvalitātes uzlabošanas metodes    63
3.1.  Muitas pakalpojumu kvalitātes uzlabošanas principi    63
3.2.  Muitas brokeru licencēšanas, uzskaites un uzraudzības ieviešana Latvijā    65
  Secinājumi un priekšlikumi    68
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    72
  Pielikumi    76
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
No maģistra darbā veiktajiem pētījumiem autore izdarīja sekojošus secinājumus: 1. Pakalpojumu sniegšana ir viena no plašākajām uzľēmējdarbības nozarēm. Pēdējo gadu laikā pakalpojumu tirdzniecība ir augusi straujāk nekā preču tirdzniecība. Eiropas Savienībā pakalpojumi ir visdinamiskākā saimnieciska darbība, kas nodrošina aptuveni 75% no iekšzemes kopprodukta.
2. Pakalpojumu kvalitāte ir mainīga, visbiežāk, tas ir saistīts ar darbinieku kvalifikāciju, nepietiekamam zināšanām un personāla apmācību, konkurences trūkumu kādā no jomām, informācijas un komunikācijas trūkumu;
3. Pakalpojumu kvalitātes mainīgums var tikt kontrolēts ar pakalpojumu sniegšanas standartu izstrādi, kas ir klientu apkalpošanas noteikumu izpilde, kuri tiek piemēroti, lai garantētu visu veicamo operāciju kvalitātes līmeni. Muitas brokeru sniegtajos pakalpojumos, tas ir procesu apraksti;
4. Pakalpojumus iedalījums profesionālajos un neprofesionālajos pakalpojumos liecina par to, ka vienu pakalpojumu sniegšanai nav nepieciešamas speciālas zināšanas, bet citu pakalpojumu sniegšanai ir nepieciešamas zināšanas konkrētajā joma, kura tiek sniegti pakalpojumi. Muitas brokera pakalpojumi ir profesionālie pakalpojumi;
5. Kopš 2016. gada 5. jūlijā Latvijas likumdošanā vairs nav paredzēta muitas brokeru ‖kontrolēšana‖. Muitas brokeru darbība Latvijā netiek uzraudzīta un kontrolēta, līdz ar to netiek kontrolēta un uzraudzīta sniegto pakalpojumu kvalitāte, kā arī pakalpojumu sniedzēji;
6. Viens no muitas loģistikas uzdevumiem ir muitas procedūru optimizācija, ľemot vērā to, ka par procesu optimizāciju ir atbildīgi muitas dienesti un tie ir saistīti ar muitas formalitāšu kārtošanu no tā izriet, ka muitas deklarācija ir muitas loģistikas posms.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация