Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:434673
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.03.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 62 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    7
1.  PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANAS PAŅĒMIENU TEORĒTISKIE ASPEKTI    11
1.1.  Pārdošanas veicināšanas jēdziens    11
1.2.  Pārdošanas veicināšanas būtība, loma un mērķi    15
1.3.  Pārdošanas veicināšanas metodes    20
1.3.1.  Pārdošanas veicināšanas budžeta noteikšanas metodes    20
1.3.2.  Pārdošanas veicināšanas cenas metodes    23
1.3.3.  Pārdošanas veicināšanas ārpus cenas metodes    27
2.  PAKALPOJUMS KĀ MĀRKETINGA SASTĀVDAĻA    39
2.1.  Pakalpojumu klasifikācija    44
2.2.  Pircēja rīcība tirgū    45
3.  MOBĪLO TELEKOMUNIKĀCIJU ANALĪZE CEĻĀ UZ 5G    54
3.2.  Pārdošanas veicināšanas salīdzināšana uzņēmumos    58
3.2.1.  Dinamisko rindu analīze    60
3.3.  Pētījuma metodoloģija un rezultāti    61
3.3.4.  M. Portera 5 spēku analīze    72
4.  BITE LATVIJA UN TELE2 ATTĪSTĪBAS SCENĀRIJS    77
  SECINĀJUMI    88
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    92
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Telekomunikācijas nozares specifika diktē savus noteikumus, kas jāievēro un konkurenti jāapsteidz diezgan sīvos apstākļos, kurus apgrūtina fakts, ka ir minimālas iespējas izgudrot ko jaunu un sensacionālu un cenas ir ļoti līdzīgas starp uzņēmumiem.
2. Latvijā telekomunikāciju tirgus darbojas kā oligopols, kas rada uzņēmumu savstarpējo atkarību vienam no otra.
3. Pārdošanas veicināšana ir visvieglāk izmērāmais un novērtējamais komunikāciju kompleksa lielums, kas vērsts uz īstermiņa pasākumiem, taču pēdējā laikā mārketinga speciālisti meklē ilgtermiņa pasākumus, piemēram,lojalitātes kartes.
4. Cenu atlaides un kuponi, reklāma ir vieni no izplatītākajiem pārdošanas veicināšanas paņēmieniem.
5. Katra telekomunikācijas uzņēmuma pamatmērķis ir klienta izpēte, psiholoģiskais novērtējums un maksimāla iepazīšana, bez tā neizpildīšanas netiks apzinātas klienta vajadzības un piemēroti attiecīgi pakalpojumi.
6. Pirms izdarīt lēmumu – pirkt vai nepirkt kādu no „Bites” vai konkurentu pakalpojumiem, pircējs iziet cauri vairākiem pirkuma lēmuma pieņemšanas posmiem.
7. Var secināt, ka abiem uzņēmumiem ir diezgan līdzīgi pārdošanas veicināšanas pasākumi, tomēr Tele 2 aktīvāk izmanto televīzijas reklāmas mārketingu, līdz ar to abu uzņēmumu starpā ir sīva konkurence un grūtības piedāvāt nebijušus un inovatīvus pakalpojumus.
8. Ne vienmēr uzņēmumu pārdošanas veicināšanas pasākumi atbilst patērētāju vēlmēm, piemēram, reklāmas kampaņas, kas sola tikpat labus pakalpjumus kā Eiropā.
9. Pielietojot cikla metodi var secināt, ka pieaugot SIM kartes patēriņam, pieaug arī klientu skaits.
10. Telekomunikāciju nozares uzņēmumu attīstību ietekmē darbinieku trūkums un noturēšana, kā arī darbinieku noturēšanai nepietiek tikai ar atalgojumu, bet nozīmīga ir uzņēmuma iekšējā kultūra, karjeras izaugsmes un mācību iespējas, kā arī pozitīvas pārmaiņas.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −8,48 €
Комплект работ Nr. 1384886
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация