Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:393623
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.12.2024.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 40 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Abstract    4
  Ievads    5
1.  Patērētāju lēmumu pieņemšana un to ietekmējošie faktori teorētiskais pamatojums    7
1.1  Patērētāju klasifikācija    7
1.2  Galvenie faktori, kas nosaka patērētāju uzvedību    11
1.3  Patērētāja lēmumu pieņemšanas process    15
1.4  Reklāmas ietekme uz cilvēku uzvedību    20
1.5  Veidi, kā ietekmēt patērētāju pirms un pēcpirkšanās    22
1.6  Patērētāju pētniecība    25
2.  Pētījums:patērētāju lēmumu pieņemšana un to ietekmējošie faktori mēbeļu iegādē SIA "IKEA"    28
2.1  Pētījuma objekta vispārējāis raksturojums    29
2.2  Klientu patērētāju uzvedības analīze mēbeļu iegādē    35
2.3  Ieteikumu izstrāde par efektīvas mārketinga stratēģijas veidošanu    42
  Secinājumi    43
  Priekšlikumi    44
  Nobeigums    45
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    46
  Pielikumi    49
Фрагмент работы

Bakalaura darbs "Patērētāju lēmumu pieņemšana un to ietekmējošie faktori mēbeļu iegādē SIA IKEA" ir uzvedības izpēte, ņemot vērā tā veidošanos un ietekmi uz to.
Tā kā patērētāju uzvedību ietekmē makroekonomiskie faktori, vērtības pārmaiņas sabiedrībā, kuri ir būtiski kritēriji preču izvēlei, ir īpaši svarīgi profesionāļiem, kas strādā mazumtirdzniecības nozarē. Autore piedāvā integrētu pieeju lēmuma pieņemšanai par pirkumu.
Darba mērķis ir izpētīt mēbeles pirkšanas procesu, lai izstrādātu priekšlikumus uzlabošanai. Lai sasniegtu mērķi galvenie darba uzdevumi ir veikt zinātniskās literatūras analīzi, klasificēt patērētājus, identificēt galvenos faktorus, kas nosaka patērētāju uzvedību, kā arī izpētīt lēmumu pieņemšanas procesu pirkšanai. Klientu patērētāju mēbels SIA “IKEA” iegādē uzvedības analīzi un ieteikumu izstrāde efektīvas mārketinga
stratēģijas veidošanai.
Pētījumā izvirzīti sekojoši pētījuma jautājumi:
- Kadi faktori ietekmē lēmumu pieņemšanu?
- Kuri atlases kritēriji ir vissvarīgākie patērētājiem?
- Vai kāds cits ietekmē lēmumu iegādāties, tad kas?
- Ka samazināt risku, vai pēc pirkuma nožēli?
Secinājumi liecina, ka tirgus pētījumi rāda, ka klienti izstrādā stratēģijas un metodes, lai mazinātu risku, ļaujot viņiem darboties ar relatīvo pārliecību un vieglumu situācijās, kad informācija ir nepietiekama, lai nav jāaprēķina sekas rīcību.
Darbā izstrādāti priekšlikumi patērētāju lēmumu pieņemšanai, nozīmīgākais no tiem ir ieviest izstrādātas aptaujas.
Bakalaura darbs sastāv no 60 lpp., 3. pielikumiem, 2 tabulām, 11 attēliem un 40 izmantotiem literatūras avotiem.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация