Дипломная
Точные науки и природа
Статистика
Reklāmas pielietojuma izpēte un tās efektivitātes novērtē...-
Reklāmas pielietojuma izpēte un tās efektivitātes novērtējums SIA NNN
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 2 | |
Saīsinājumi un speciālie termini | 4 | |
Ievads | 5 | |
1. | Reklāmas teorētiskais raksturojums | 7 |
1.1. | Reklāmas jēdziens un tās vieta mārketinga komunikāciju kompleksā | 7 |
Komunikācijas procesa dalībniekiem – uzņēmumiem jāplāno un jāveido komunikācijas starp pircējiem, starpniekiem un dažādām saskares grupām | 8 | |
Ja salīdzina dažādus preces virzīšanas veidus, jāsecina, ka tiem ir gan priekšrocības, gan trūkumi, skat. 1.1.tabulu | 12 | |
Apkopojot augstāk minēto, jāsecina, ka reklāmai ir svarīga loma mārketinga komunikāciju kompleksā. Jāsecina, ka katram preces virzīšanas veidam ir priekšrocības un trūkumi. Parasti uzņēmumi kombinē dažādus virzīšanas veidus | 13 | |
1.2. | Reklāmas mērķi un uzdevumi | 13 |
1.3. | Reklāmas veidi | 16 |
2. | Reklāmas organizēšana | 20 |
2.1. | Reklāmas plānošana | 20 |
2.2. | Reklāmas veidošana | 22 |
2.3. | Reklāmas stratēģijas izvēle | 26 |
2.4. | Reklāmas kampaņa | 27 |
3. | Reklāmas juridiskie un ētiskie aspekti | 32 |
4. | Pakalpojumu reklāmas specifika | 35 |
5. | SIA “AVERTS” darbības raksturojums | 40 |
6. | Reklāmas pielietojums uzņēmumā SIA „AVERTS” | 46 |
6.1. | Mērķauditorijas noteikšana | 46 |
6.2. | Uzņēmuma reklāmas mērķu noteikšana | 51 |
6.3. | Reklāmas stratēģija un taktika SIA „AVERTS” | 53 |
6.4. | Reklāmas budžeta plānošana un aprēķināšana | 68 |
7. | Reklāmas efektivitātes aprēķināšanas metožu pielietojums SIA „AVERTS” | 77 |
7.1. | Komunikatīvā efektivitāte | 77 |
7.2. | Ekonomiskā efektivitāte | 81 |
Secinājumi un priekšlikumi | 88 | |
Kopsavilkums | 91 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 94 |
Pēc Eiropas Savienības paplašināšanās un vienotā tirgus izveidošanās, Baltijas reģionā palielinās uzņēmumu konkurence un piedāvāto produktu veidi un apjomi. Tirgus ir piesātināts ar produktu piedāvājumu, aizvien straujāk tiek dibinātas nekustamā īpašuma firmas. Līdz ar to, lai nodrošinātu sekmīgu uzņēmuma darbību, arvien aktuālāka kļūst pēc iespējas efektīvāku mārketinga līdzekļu izvēle. Lai to panāktu, ikvienam uzņēmumam būtu nepieciešams izvērtēt esošo reklāmas stratēģiju un to pielāgot jaunajām tirgus prasībām, kas palīdzētu uzņēmuma attīstībai un nodrošinātu lielākus produktu pārdošanas apjomus.
Tātad lai uzņēmums varētu pastāvēt un attīstīties tālāk, ir jāveic reklāmas darbības analīze. Pieaugot konkurencei, un mainoties pircēju vajadzībām, aktuāli ir novērtēt uzņēmuma patreizējo darbību un turpmākās attīstības iespējas.
Uzņēmējdarbības dažādus aspektus ir pētījuši daudzi Latvijas un ārvalstu zinātnieki, piemēram, V.Praude, J. Beļčikovs, J. Šalkovska, H.Kārters, Dž. Vītera. Tomēr pagaidām, it īpaši Latvijā, ir maz pētījumu, kas padziļināti pētītu reklāmas efektivitātes aprēķināšanas metodes un to pielietojumu mazajos uzņēmumos, jo mazo un vidējo uzņēmumu reklāmas metodes un pielietojums atšķiras no lielo uzņēmumu metodēm.
Diplomdarba mērķis ir veikt reklāmas pielietojuma izpēti un efektivitātes novērtēšanu no teorijas viedokļa, kā arī uzņēmuma „AVERTS” piemērā.
Diplomdarba uzdevumi:
1)izpētīt reklāmas būtību un tās veidošanas principus,
2)izpētīt reklāmas juridiskos un ētiskos aspektus,
3)noteikt pakalpojumu reklāmas specifiku,
4)raksturot SIA „AVERTS” darbību un reklāmas pielietojumu uzņēmumā,
5)izpētīt reklāmas efektivitātes aprēķināšanas metodes un pielietot tās uzņēmuma AVERTS reklāmas darbības analīzē,
6) apkopot pētījuma rezultātus secinājumos un izvirzīt priekšlikumus reklāmas efektivitātes uzlabošanai SIA „AVERTS” .…
Diplomdarbs uzrakstīts pēc visiem noteikumiem, tikā ļoti veiksmīgi aizstāvēts.
- Investīciju novērtējums inovāciju projektā un ietekme uz uzņēmuma finansiālās darbības rādītājiem
- Nodokļu ietekme uz ekonomisko attīstību Latvijas Republikā
- Reklāmas pielietojuma izpēte un tās efektivitātes novērtējums SIA NNN
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Organizācijas kultūras izpēte SIA "Likra"
Дипломная для университета52
Оцененный! -
Saplūšanas un pārņemšanas process kā kompāniju stratēģiskās attīstības variants un tā efektivitātes novērtēšana
Дипломная для университета89
-
Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā
Дипломная для университета49
-
Brīvās ekonomiskās zonas (Liepājas SEZ specifikas izpēte)
Дипломная для университета78
Оцененный! -
SIA “Abonēšanas centrs Diena” vadības organizācija un tās darbības efektivitātes noteikšana
Дипломная для университета61
Оцененный!