Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:298949
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.03.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 42 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads   
1.  Integrēto mārketinga komunikāciju (IMC) būtība   
1.1  Tirgzinības vidi veicinoši faktori   
1.2.  Reklāma un tās izplatīšanas efektīvākie līdzekļi   
1.3.  Sabiedrisko attiecību metožu pielietojumu nozīmīgums   
1.4.  Zīmolvedības loma mūsdienās organizācijas darbībā   
2.  Autoskolas „X” darbības analīze   
2.1.  Komunikācijas priekšrocības un trūkumi organizācijas darbībā   
2.2.  Autoskolas “X” SVID analīze   
2.3.  Ārējo komunikāciju nozīme organizācijas darbībā   
3.  Integrēto mārketinga komunikāciju pielietošana autoskolas “X” darbības pilnveidošanai   
3.1.  Darbības plāns organizācijas darbības pilnveidošanā   
3.2.  Priekšlikumi organizācijas darbības tālākai pilnveidošanai iekšējās un ārējās komunikācijas uzlabošanai   
  Nobeigums   
  Secinājumi un rekomendācijas   
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts   
Фрагмент работы

Secinājumi un rekomendācijas
Secinājumi:
Integrētās mārketinga komunikācijas balstās uz visu organizācijas departamentu sadarbošanos.
Iekšējā komunikācija – darbinieki un ārējā komunikācija – attiecības ar klientiem, konkurentiem un PSL ir būtiska integrēto mārketinga komunikāciju sastāvdaļa.
Autori ir vienisprātis par to, ka svarīgi un neizslēdzami ir ne tikai noteikt mērķa tirgu, bet arī apmierināt patērētāju vajadzības.
Mikrovidē jāpievērš uzmanība faktoriem, ka skar pašu organizāciju sākot no klientiem beidzot ar darbiniekiem.
Makrovidi ietekmēt ir grūtāk, jo tās būtību nosaka ne tikai pati organizācija, bet sociālie procesi, kas notiek , piemēram, valstī.
Latvijas ekonomiskā situācija veicina pakalpojumu un maksas izglītības pieprasījuma samazināšanos, tas rada draudus tādām organizācijām, kā piemēram, autoskolām.
Gan no psiholoģiskā, gan teorētiskā viedokļa teorētiķi un praktiķi pamato, ,ka reklāma piesaista uzmanību, iedarbojas uz patērētāja apziņu un rada interesi par preci vai pakalpojumu.
Veiksmīga plašsaziņas līdzekļa izvēle sasniedz mērķa auditoriju, kas ir potenciāli klienti.
Galvenais reklāmas mērķis ir veicināt pieprasījumu pēc precēm vai pakalpojumiem.
Sabiedrisko attiecību speciālisti atbild par komunikācijas veidošanu ar dažādām mērķauditorijām: darbiniekiem, klientiem, partneriem, sabiedriskām organizācijām, plašsaziņas līdzekļiem.
Sabiedriskās attiecības ietver sadarbību starp organizāciju un tai apkārt esošām sabiedrības grupām.
Sabiedrisko attiecību specālistam ir jābūt ne tikai profesionālam savā pienākumu veikšanā, bet arī jādarbojas ētiski saskaņā ar sabiedrisko attiecību mērķiem.
Uzņēmuma veiksme atkarīga no priekšstata, un priekšstatu rada zīmols.
Produkta marka dod iespēju produktu tirgū atpazīt, līdz ar to rodas iespēja piesaistīt uzticamākos pārdevējus.
Zīmols identificē organizāciju.
Mūsdienu straujajā ritmā patērētāju vēlmes, līdz ar modi un uzskatiem mainās, tāpēc zīmolam , var būt nepieciešama atsvaidzināšana un renovācija.
SVID analīze palīdz novērtēt esošo situāciju organizācijā un noteikt attīstības iespējas.
Konkurence ir sāncensības starp organizācijām, tāpēc nemitīgi jāseko līdzi konkurentiem un to vājākās vietas jāizmanto, lai spētu gūt panākumus savā labā.
Pareizu plašsaziņas līdzekļu izvēle nodrošina veiksmīgu ārējo komunikāciju.
Pievēršot uzmanību reklāmas, stilam, tekstam un vizuālajam noformējam-iespējams sasniegt tieši izvēlēto mērķauditoriju,
Organizācijām regulāri jākomunicē ar saviem darbiniekiem, lai saprastu, ko nepieciešams pilnveidot un, kas jāmaina vadības stilā.
Vadītājām jāpiemīt lojalitātei, sapratnei un līdera spējām, lai iemantotu darbinieku uzticību.
Motivācija ir cilvēku potenciālo iespēju atraisīšanas process, un tā jāveic ne tikai ar atalgošanas pasākumiem, bet arī ar dodot iespēju darbiniekiem augt līdzi organizācijai.
Veiksmīga komunikācija un atgriezeniskās saites veidošana starp vadītāju un padoto nodrošina uzņēmuma mērķu sasniegšanu.
Ticāmākā reklāma ir tā ko cilvēks nodod-cilvēkam.
Internets ir populārs informācijas meklēšanas līdzeklis un spēj sniegt galveno informāciju.Tādēļ informācijai jābut patiesai, skaidrai un saprotamai.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация