Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:613608
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.07.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 116 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
2021–2025 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    5
1.  DARBA UZDEVUMI, PĒTĪŠANAS METODES UN PĒTĪJUMA ORGANIZĒŠANA    7
1.1.  Darba uzdevumi    7
1.2.  Pētīšanas metodes    8
1.2.1.  Literatūras avotu analīze    8
1.2.2.  Dokumentālā izpētes metode    8
1.2.3.  Anketēšana    8
1.2.4.  Matemātiskā datu apstrāde    9
1.3.  Pētījuma organizēšana    9
2.  SPORTA KOMERCIALIZĀCIJAS TEORĒTISKIE ASPEKTI    10
2.1.  Komercializācijas teorētiskie aspekti    10
2.2.  Inovācijas komercializācijas procesā    12
2.3.  Mārketings komercializācijas procesā    13
2.4.  Komercializācija sportā    14
2.5.  Komercializācijas procesi profesionālajā sportā    16
3.  SIEVIEŠU FUTBOLA KOMERCIALIZĀCIJA    23
3.1.  Sieviešu futbola attīstības vēsturiskie aspekti    23
3.2.  Sieviešu futbola komercializācija Latvijā    32
3.2.1.  Spēļu dienas ieņēmumi    32
3.2.2.  Spēļu translācijas tiesību pārdošana    33
3.2.3.  Kluba firmas preču tirdzniecība    34
3.2.4.  Sponsoru nauda    34
3.2.5.  Reklāma    36
3.2.6.  Spēlētāju pārdošanas un īre    36
3.2.7.  Dalība starptautiskajos turnīros    37
3.2.8.  Ienākumi no sava stadiona    38
3.2.9.  Interneta vietne, savs TV kanāls, radiostacija, poligrāfija    39
3.2.10.  Ienākumi no blakus biznesa, kas balstīts uz kluba zīmolu    40
3.2.11.  Ienākumi no ieguldījumiem    40
3.2.12.  Citi ienākumi    40
3.3.  Sieviešu futbols ārvalstīs    42
3.4.  Sieviešu klubu pārstāvju viedokļu analīze par sieviešu futbola komercializācijas aspektiem Latvijā    46
3.5.  Sieviešu futbolā iesaistīto pušu viedokļu analīze par sieviešu futbola komercializācijas aspektiem Latvijā    73
3.6.  Sieviešu futbola komandu komercializācijas programma Latvijā    93
  DISKUSIJA    104
  SECINĀJUMI    105
  LITERATŪRAS SARAKSTS    107
  PIELIKUMI    113
  KOPSAVILKUMS    123
  SUMMARY    128
  APLIECINĀJUMS    133
  ĒTIKAS KOMISIJAS ATZINUMS    134
Фрагмент работы

Rezultāti un secinājumi:
1. Apkopojot teorētisko daļu par komercializācijas jēdziena būtību, kurā bija piedāvātas dažādas komercializācijas jēdziena definīcijās, galvenokārt raksturoja komercializāciju kā procesu, kura ietvaros personas, organizācijas vai uzņēmumi savas jaunās idejas pārveidoja par produktu (pakalpojumu), kurš nes peļņu. Tas ir process, kurā tiek saskaņotas pircēja un pārdevēja vēlmes attiecībā uz inovatīvu produktu izmantošanas iespējām, izmaksām un īpašumtiesību nodošanu.
2. Latvijā sports vēsturiski ir piederējis sociālajai sfērai un tikai pēdējos gados to sāk vērtēt no komerciālā viedokļa. Salīdzinājumā ar Eiropas valstīm mūsu valsts sporta nozare ir jāatzīst par topošu. Starp vīriešu un sieviešu komandām pastāv būtiskas atšķirības starptautiskajos noteikumos, kas ierobežo papildu līdzekļu piesaisti sieviešu klubiem, tajā skaitā – spēlētāju kompensācijas mehānisms, kurš praktiski, nedarbojas sieviešu futbolā, tāpat maksa par spēlētāju izsaukšanu uz nacionālajām komandām pagaidām nav pieejama sieviešu klubiem, kā arī finansējums par dalību UEFA organizētajos turnīros starp vīriešu un sieviešu komandām ir ievērojami atšķirīgs. Zemā Latvijas klubu UEFA koeficienta dēļ, UEFA čempionu līgas turnīrā var piedalīties tikai SFL čempionvienība, pārējie klubi var pretendēt tikai uz kompensācijas naudu par čempionvienības piedalīšanos UEFA čempionu līgas turnīrā.
3. Lietuva un Igaunija gāja atšķirīgus ceļus attiecībā uz sieviešu futbola komercializāciju. Ja Lietuva izvēlējās Lietuvas sieviešu futbola flagmaņa kluba “Gintra” atbalstīšanas ceļu, tad Igaunija – konkurētspējīgas vides apstākļu radīšanas ceļu profesionālu futbola klubu veidošanai. Katram no šiem sieviešu futbola komercializācijas ceļiem ir savi plusi un mīnusi, piemēram, kas notiks ar sieviešu futbolu Lietuvā, ja futbola kluba “Gintra” vadītāji atteiksies to atbalstīt? Tad sieviešu futbols Lietuvā zaudēs ne tikai sportiskos rezultātus, bet arī būtisku pievilcību līdzjutējiem un sponsoriem, jo valstī šim klubam nav cienīgu konkurentu. Sieviešu futbola komercializācijas ceļš, uz kuru ir nolēmusi iet Igaunija, ilgtermiņā izskatās vēlamāks, jo labi izveidota vide sniedz iespēju attīstīties ne tikai vienam klubam, bet visiem sieviešu sacensību dalībniekiem. Taču šādas stratēģijas mīnusus var attiecināt uz sportiskajiem rezultātiem, jo kvalificēto vietējo spēlētāju skaits nav tik liels, un nav tik daudz līdzekļu kvalitatīvu leģionāru piesaistei; tas nozīmē, ka klubu sasniegumi starptautiskajā arēnā nebūs pārāk veiksmīgi. Izvēloties starp šīm divām sieviešu futbola komercializācijas stratēģijām, ir jāņem vērā Latvijā pastāvošo apstākļu specifika sieviešu futbolā.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация