Дипломная
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
T/c "i" apģērbu veikala "A" reklāmas veida izvēle-
T/c "i" apģērbu veikala "A" reklāmas veida izvēle
Дипломная61 Реклама, маркетинг, Общественные отношения, Бизнес
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācijas | 3 | |
Ievads | 5 | |
1. Nodaļa. | Reklāmas būtība un nozīme | 5 |
1.1. | Reklāma un mazumtirzdniecības apģērbu veikali | 8 |
1.2. | Reklāmas veidi mazumtirzdniecībā | 11 |
1.3. | Reklāmas uzdevumi un mērķi mazumtirzdniecības veikalos | 20 |
1.4. | Reklāma tirdzniecības centrā | 26 |
1.5. | Reklāmas nozīme uzplaukuma laikā un krīzes laikā | 27 |
2. Nodaļa. | Apģērbu veikals „A” | 28 |
2.1. | Tirdzniecības centra “i” darba procesa organizācija | 28 |
2.1.2. | T/C „i” izmantojamās reklāmas veidi | 29 |
2.2. | Veikala “A” darba procesa organizācija | 32 |
2.2.1. | Konkurence, prece un potenciālie pircēji | 33 |
2.2.2. | Veikala “A” reklāmas veidi | 35 |
2.3. | “Cubus” veikala salīdzīnājums ar “A” veikalu | 37 |
2.3.1. | Veikala “Cubus” reklāmas veidu izmantošana | 38 |
3. Nodaļa. | Pētījums par T/C “i” apģērbu veikalu “A” | 40 |
3.1. | Respondentu aptaujas datu analīze un interpretācija | 40 |
3.2. | Apģērbu veikala “Cubus” ārējas reklāmas analīze | 50 |
3.3. | Respondentu aptaujas datu analīze un interpretācija | 52 |
4. Nodaļa. | Apģērbu veikala „A” reklāmas izstrādāšana | 64 |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 75 |
Jebkura uzņēmuma mērķis ir peļņas gūšana. Tā interesēs ir maksimāli to palielināt, noturēt šīs pozīcijas, vēl jo vairāk, uzlabot un pilnveidot tās. Un lai sasniegtu šīs pozīcijas, nepieciešams izmantot dažādus noieta stimulēšanas līdzekļus, tajā skaitā arī reklāmu. Protams, var mēģināt strādāt pavisam bez reklāmas, bet vēl nav zināmas tādas organizācijas, kuras sasniedza ievērojamus tirgus apgrozījumus, pavisam to neizmantojot, un tāpēc ļoti bieži, lai sevi pieteiktu vai atgādinātu par sevi, organizācijai ir nepieciešama reklāma.
Mūsdienīgā konkurences pasaulē, uzņēmumi vairāk vai mazāk izmanto reklāmu. Reklāma – tas ir informēšanas līdzeklis, kas ir spējīgs pievērst uzmanību, radīt interesi, padarīt kaut ko populāru vai pazīstamu. To ir iespējams izvietot presē, kino, internetā, televīzijā, radio, stendos un daudzviet citur.
Tās izmantošanas nepieciešamības veidu, paņēmienu un pakāpi, ietekmē organizācijas darbības veids, sfēra, konkurence, klientu kategorija, kā arī daudzi citi faktori, kurus nepieciešams ņemt vērā to radot un izmantojot. Tā kā, piemēram, reklāmas ziņojums presē var nedot vajadzīgo rezultātu, noteiktam uzņēmumam nepieciešama vesela reklāmas kampaņa. Savukārt, dažiem uzņēmumiem pietiek ar reklāmas ziņojumiem presē.
Šobrīd parādās arvien vairāk tirdzniecības centru, kas iekļauj sevī iespēju zem vienas jumts izvietot uzreiz vairākus desmitus veikalu vienlaicīgi. Tas dod apmeklētājam lielu dažādu viņam nepieciešamo veikalu un preču izvēli. Savukārt, tas rada lielu konkurenci veikaliem, kas pārdod līdzīgas preces un tiem rodas nepieciešamība izcelties pilnīgās konkurences apstākļos.
Šajā darbā tiks izskatīti visoptimālākie un vispieņemāmakie reklāmas veidi apģērbu veikalam, kas atrodas tirdzniecības centrā.
Bakalaura darba aktualitāte ir iekļauta tajā, kas veiktais pētījums palīdzēs saprast un noskaidrot apģērbu veikala, kas atrodas tirdzniecības centrā, reklamēšanas nepieciešamību. Vai tomēr nepieciešams papildus reklamēt sevi. Noskaidrot, kā labāk to darīt un kādu reklāmas veidu izmantot.
Problēma: Apģērbu veikala reklamēšanas nepieciešamība konkurences apstākļos.
Darba mērķis: Noskaidrot piemērotāku reklāmas veidu apģērbu veikalam, kas atrodas tirdzniecības centrā „i”, un izstrādāt priekšlikumus veikala vadītājam, izstrādāt reklāmu veikalam „A”.
Darba uzdevumi:
1. Veikt literatūras par reklāmas veidiem analīzi
2. Izstrādāt pētījuma metodiku un respondentu atlasi
3. Empīriskā pētījuma veikšana
4. Pētījuma rezultātu apstrāde
5. Rezultātu analīze, apstrāde un interpetācija
6. Veikt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus
7. Izstrādāt reklāmu
Pētījuma objekts: 100 respondentu, un reklāmas analīzē 30 respondentu.
Darba priekšmets: reklāmas veids.
Hipotēze: Apģērbu veikalam, kas atrodas tirdzniecības centrā, vispiemērotākais reklāmas veids ir ārējā reklāma. …
Bakalaura darbā tiek apskatīti reklāmas veidi un to pielietošana uzdotos gadījumos, ar mērķi noteikt nepieciešamību veikala reklamēšanai konkurences apstākļos. Izejot no iegūtiem secinājumiem, tika izvēlēts piemērotākais reklāmas veids apģērbju veikalam „A”, kas atrodas tirdzniecības centrā „i”. Pēc tam tika izstrādāta piemērota reklāma. Bakalaura darba apjoms – 68. lapaspuses. Darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, secinājumiem, un priekšlikumiem.
- Reklāmas organizēšana uzņēmējdarbībā
- Reklāmas veidošanas īpatnības uzņēmumā AS "Laima"
-
T/c "i" apģērbu veikala "A" reklāmas veida izvēle
Дипломная61 Реклама, маркетинг, Общественные отношения, Бизнес
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Reklāmas veidošanas īpatnības uzņēmumā AS "Laima"
Дипломная для университета67
Оцененный! -
Reklāmas organizēšana uzņēmējdarbībā
Дипломная для университета90
Оцененный! -
Reklāmas darbība uzņēmumā
Дипломная для университета59
-
"Wrigley Scandinavia AB" mērķi un reklāmas loma to sasniegšanā
Дипломная для университета71
Оцененный! -
Reklāmas pasākumu organizēšana uzņēmumā mūsdienu konkurences apstākļos
Дипломная для университета66
Оцененный!