Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:847020
 
Оценка:
Опубликованно: 30.03.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 35 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācijas    2
  Ievads    4
1.  SIA „TORT” uzņēmējdarbības analīze    6
1.1.  Uzņēmuma darbības īss apraksts    6
1.2.  Finanšu pamatrādītāju dinamika    7
1.3.  Konkurentu un uzņēmuma pozīcijas Latvijas konditorijas tirgū analīze    14
1.4.  Konditorijas produkcijas patērētāju mārketinga pētījums    19
1.5.  SWOT-analīze biznesa stratēģijas izvēlēšanai    27
1.6.  “Lēmumu koka” darbibas pamatstratēģijas izvēlei uzbūve    33
2.  Konditorijas uzņēmums „TORT” attīstības plāna izstrāde    39
2.1.  Portfelstratēģijas izvēle    39
2.2.  Organizācijas struktūras būvēšana    42
2.3.  Pārdošanas sadalījuma kanālu uzbūve    43
2.4.  Komunikāciju politikas formējums    52
2.5.  Investīciju tehniski-ekonomiskā plāna izstrāde un pamatojums    58
2.5.1.  Ražošanas plāns    59
  Secinājumi un priekšlikumi    68
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    71
  Galvojums    71
Фрагмент работы

Rūpniecības uzņēmumu pāreja pie tirgus attiecībām, agrāk nepazīstamu vadības organizācijas struktūru ieviešana (Sabiedrības ar ierobežotu atbildību, Individuālais komersants u.c.), rada nepieciešamību realizēt principiāli jaunu pieeju stratēģiskas, prognozes un uzņēmuma iekšējās plānošanas sistēmu un gatavas produkcijas pārdošanas uzdevumu risināšanai.
Šie jaunie viesumi attiecas uz nepieciešamību radīt ciešu abpusēju firmu darbības mērķu un resursu savienošanu, tirgus ekonomikai adekvātu ekonomisku un finanšu radītāju vērtējumu sistēmu izmantošanu, mūsdienīgas pieejas plānošanas optimizācijas, vadības, uzņēmējdarbības, komerces, finanšu un investīciju uzdevumu risināšanai izmantošana, kā arī to ekonomiskās efektivitātes pamatojumam.
Katra atsevišķa kompānijas stratēģija ir tās augstākās vadības pieņemtie virzieni vai darbības veidi svarīga rezultāta ar ilgtermiņa sekām iegūšanai. Stratēģijas formējums kļūst nepieciešams gadījumos, kad rodas negaidītas izmaiņas kompānijas ārējā vidē. Šādu izmaiņu iemesli ir: pieprasījuma izbeigšanās, svarīgas izmaiņas tehnoloģijā, jaunu konkurentu negaidīta rašanās, sociālu un ekonomisku noteikumu izmaiņas utt.
Kompānijas galvenais mērķis ir fiksētu augstu ienākumu iegūšana uz ieguldītā kapitāla pamata. Lai ieguldījumu ienākumi būtu augstāki, nekā konkurentiem, konkurētspējai jābūt stabilai, citiem vārdiem sakot, piedāvāto preču un pakalpojumu kvalitātei jābūt augstākai. Lai ienākumi kļūtu stabili, attīstībā jāiegulda ražošanas iespējas, kas nodrošina konkurētspējas augstu līmeni arī nākotnē.
Tādējādi, stratēģija ir atkarīga no konkurētspējas līmeņa noteikšanas, resursu un ražošanas iespēju attīstības, kas nodrošina stabilu konkurētspēju šajā mainīgajā pasaulē.
Kompānijas konkurences pozīciju novērtēšana dotajā nozarē apvieno nozares, kompānijas un tās konkurentu stāvokļa analīzes rezultātus. Pie tam ir svarīgi precīzi noteikt kompānijas šī brīža pozīciju dotajā nozarē, ieskaitot kā tās finansiālos rezultātus, tā arī tās stratēģiju. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация