-
Uzņēmuma iekšējā komunikācija
Nr. | Название главы | Стр. |
ANOTĀCIJA | 3 | |
ANNOTATION | 4 | |
IEVADS | 5 | |
1. | IEKŠĒJAS KOMUNIKĀCIJAS BŪTĪBA | 7 |
1.1. | Iekšējas komunikācijas jēdziens, virzieni un mērķi | 8 |
1.2. | Iekšējas komunikācijas uzdevumi un funkcijas | 12 |
1.3. | Iekšējas komunikācijas instrumenti | 14 |
1.4. | Efektīvas iekšējas komunikācijas pazīmes | 18 |
2. | SIA „MEDIA DIVI” IEKŠĒJAS KOMUNIKĀCIJAS VEIDOŠANA | 20 |
2.1. | SIA „Media divi” iekšējas komunikācijas instrumenti | 23 |
2.2. | Darbinieku apmierinātība ar iekšējo komunikāciju | 25 |
2.3. | Informācijas plūsma SIA „Media divi” | 27 |
3. | IEKŠĒJAS KOMUNIKĀCIJAS SALĪDZINĀJUMS – SIA „MEDIA DIVI” UN SIA „P.R.A.E. SABIEDRISKĀS ATTIECĪBAS” | 36 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 39 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 41 | |
PIELIKUMI | 43 |
IEVADS
Iekšēja komunikācijas un komunikācija vispār, pastāv visur un tā ir sabiedrisko attiecību neatņemama daļa. Piešķirot lielu uzmanību tieši iekšējai komunikācijai uzņēmumā palielināsies darbinieku pašatdeve un uzlabosies kopējie darba rezultāti. Ja starp darbiniekiem un vadību būs brīva informācijas plūsma pēc hierarhijas principa, tad komunicēt būs daudz vieglāk.
Šī tēma ir aktuāla ne tikai uzņēmumam kuru es pētīšu manā kvalifikācijas darbā, bet arī visiem tiem uzņēmumiem kuri grib uzlabot iekšējas attiecības savā uzņēmumā un lai panāktu to, ka darbiniekiem paaugstinātos pašatdeve. Vienalga, vai tā būs uzņēmums, kura sniedz sabiedrisko attiecību pakalpojumus, uzņēmums kura sniedz tūrisma pakalpojumus vai liels hipermakets. Katrā uzņēmuma strādā cilvēki, kuriem jāmācās komunicēt savā starpā un arī ar klientiem.
Pētījuma objekts;
Uzņēmuma SIA „Media divi” iekšējās komunikācijas procesi.
Kvalifikācijas darba mērķis ir:
Izpētīt iekšējo komunikāciju reklāmas aģentūrā SIA „Media divi” un noskaidrot darbinieku apmierinātību ar iekšējo komunikāciju uzņēmumā.
Lai sekmīgi realizētu uzstādīto darba mērķi, tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi:
• Teorētiski noskaidrot iekšējas komunikācijas jēdzienu un instrumentus kas tiek lietoti iekšējas komunikācijas veidošanā;
• Izpētīt un novērtēt iekšējas komunikācijas kanālus uzņēmumā SIA „Media divi”, lai noskaidrotu to efektivitāti;
• Veikt darbinieku interviju, lai noskaidrotu ka starp darbiniekiem notiek informācijas plūsma;
• Veikt iekšējās komunikācija kanālu salīdzinājumu (SIA„Media divi un SIA „P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības”), ai varētu noskaidrot iekšējo komunikāciju atšķirību un atrisinātu kādi iekšējas komunikācijas uzlabojumi ir vajadzīgi uzņēmumam SIA „Media divi”;
• Izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus par SIA „Media divi” tālāko iekšējas komunikācijas uzlabošanu.
Pētījumā izmantotas šādas datu ieguves metodes:
• Darbinieku anketēšana;
• Intervija ar uzņēmuma direktoru;
• Novērojumi;
• Teorētiskās literatūras analīze;
Pētījumā izmantota datu apstrādes metode:
• „Tīkla metode”
Pētījumā periods: 2010. gada maijs. Maijā tika aptaujāti firmas darbinieki (anketēšana), kā arī nointervēts uzņēmuma vadītājs.
Darba pirmajā daļā aplūkota iekšējas komunikācijas būtība. Tas mērķi, virzieni, uzdevumi, funkcijas, instrumenti un iedalītas efektīvas komunikācijas pazīmes.
Otrajā daļā izpētīta SIA „Media divi” iekšējas komunikācijas veidošana. Kādus iekšējas komunikācijas instrumentus izmanto uzņēmums, ar anketēšanas palīdzību tiks noteikta uzņēmuma informācijas plūsma, iegūtas datēs apstrādātas ar „Tīkla metodi” un sastādīta informācijas plūsmas shēma. Ar intervijas palīdzību noteikta darbinieku apmierinātība ar iekšējo komunikāciju.
Darba trešajā daļā veikts SIA „Media divi” un SIA „P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības” iekšējo komunikāciju salīdzinājumi un sniegti priekšlikumi par iekšējās komunikācijas pilnveidošanas iespējām uzņēmumā.
…
Pēc manām domām iekšēja komunikācija ir informācijas apmaiņas process, ar kura palīdzību sūtītājs grib nosūtīt jebkura veida informāciju recipientam, bet recipients saņemtu šo informāciju un uztvertu to korekti, tā kā to bija domājis pasniegt sūtītājs. Tā kā galvenais iekšējas komunikācijas mērķis ir informācijas nodošana, to korekta nodošana, uzņēmums nevar pastāvēt bez labas iekšējas komunikācijas, jo darbinieki savā starpā un vadība ar darbiniekiem vienkārši nevarēs strādāt kopā jo viņi nevarēs saprast nododamas informācijas būtību. Iekšēja komunikācija ietver sevī mērķus, kuri darbā būs sīkāk aprakstīti, liek dažus uzdevumus un pilda daudz visādu funkciju. „Par iekšējām komunikācijām vispirms atbild valde vai kāds no valdes locekļiem, pēc tam vidējā līmeņa vadītāji. Iekšējā komunikācija ir līderības neatņemama funkcija, tāpēc par to ir jārunā vadības sanāksmēs un tai ir jāizvirza iedvesmojoši gala mērķi.
- Tirgzinības stratēģijas pilnveidošana vairumtirdzniecības uzņēmumā
- Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze
- Uzņēmuma iekšējā komunikācija
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze
Дипломная для университета25
-
Tirgzinības stratēģijas pilnveidošana vairumtirdzniecības uzņēmumā
Дипломная для университета31
-
Personālvadības optimizācijas iespējas uzņēmumā "Nelda"
Дипломная для университета70
-
Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā
Дипломная для университета49
-
Vadīšanas procesa nozīme ēdināšanas servisa uzņēmumā
Дипломная для университета76
Оцененный!