Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:529496
 
Оценка:
Опубликованно: 14.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 15 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Darba pirmā daļa ir izstrādāta ar mērķi noskaidrot teorētiskos pamatus tādiem mārketinga jēdzieniem kā organizācijas iekšējā un ārējā vide, uz kā pamata darba turpmākajās daļās, tiks izstrādāta konkrētā uzņēmuma komunikācijas stratēģija un pilnveidošanas iespējas, kā arī esošās komunikācijas analīze.
Vispirms būtu jāpievērš uzmanība sabiedrības organizatoriskās struktūras apskatam, kas turpmāk ļaus pilnvērtīgāk apskatīt uzņēmuma iekšējo vidi.
Diplomdarba autors sākumā nosaka faktorus, kas nosaka organizācijas rakturparametriem:
• jābūt vismaz diviem cilvēkiem, kuri uzskata sevi par šo grupu;
• jābūt vismaz vienam mērķim (t.i. vēlamajam gala stāvoklim vai rezultātam), kuru pieņem kā kopējo visi šīs grupas locekļi;
• locekļu grupas esamība, kas tīši strādā kopā, lai sasniegtu visiem svarīgu mērķi.
Organizācija – tā ir grupa cilvēku, kuru darbība tīši tiek koordinēta, lai sasniegtu kopējo mērķi vai mērķus. [18;89]
Sabiedrības iekšējā vide iekļauj sevī šādus elementus: pakalpojumu sniegšana, produkcijas pārdošana, finanses, mārketings, personāla vadība, organizatoriskā struktūra. Iekšējās vides raksturojums sniedz priekšstatu par stiprajām un vājajām darbības pusēm organizācijā, tās iekšējām iespējām.
Iekšējās vides kadru elements aptver tādus procesus kā:
• vadības un darbinieku mijiedarbību;
• kadru, pieņemšanu darbā, apmācību un virzīšanu;
• darba rezultātu novērtēšanu un stimulēšanu;
• attiecību uzturēšanu un veidošanu starp darbiniekiem utml.
Organizācijas iekšējās vides faktori ir:
o mērķi, stratēģija, uzdevumi;
o darbinieki, viņu zināšanas, iemaņas prasmes, uztvere;
o struktūra (darba dalīšana, funkciju sadale un izpilde;
o organizācijas struktūrvērtība, vadības stils;
o tehnoloģija (iekārtas, informācijas sistēma).…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация