Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:592347
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.05.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 16 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    5
  Annotation    6
  Аннотация    7
  Ievads    8
Pasākumi kā uzņēmuma atpazīstamības veicināšanas instruments    10
1.1.  Uzņēmuma atpazīstamības būtība un nozīme    18
1.2.  Pasākumu veidi uzņēmumos    25
1.3.  Pasākumu analīzes iespējas    28
2.  Uzņēmuma „X Latvia” pasākumu analīze par 2010. – 2011. gadu    30
2.1.  Uzņēmuma SIA”X Latvia ” raksturojums    31
2.2.  Uzņēmuma iekšējie pasākumi 2010. – 2011. g.    33
2.3.  Uzņēmuma ārējie pasākumi 2010. – 2011. g.    34
2.4.  Aptaujas anketas rezultāti un intervija ar uzņēmuma vadītāju    35
3.  Kafijas institūta izveide uzņēmuma „X Latvia” atpazīstamības veicināšanai    43
  Secinājumi un priekšlikumi    56
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    58
Фрагмент работы

Mūsdienās ļoti svarīgs ir uzņēmuma tēls un tā atpazīstamība, jo īpaši klientu acīs. Tādēļ, lai veicinātu uzņēmuma popularitāti un atpazīstamību ir nepieciešams veikt dažādus atpazīstamību veicinošus pasākumus. Aizvien vairāk uzņēmumi, iestādes un organizācijas meklē jaunus risinājumus, lai veicinātu savas nozares popularizēšanu vēl jo vairāk sava uzņēmuma atpazīstamību. Ņemot vērā mūsdienās lielās informācijas pieejamību uzņēmuma vadītājam ir pārdomāti, kā arī kreatīvi un radoši jāpieiet jebkāda veida uzņēmuma reklāmas veidošanai, vai arī kādu citu pasākumu veidošanai, ar kuru palīdzību tiktu ieinterisēta attiecīgā mērķauditorija. Pateicoties sekmīgiem un, protams, arī pārdomātiem šādiem pasākumiem uzņēmums ir tikai ieguvējs, jo kas attiecināms tieši uz klientu – viņš vienmēr būs informācijas nesējs un arī nodevējs tālāk iespējamajiem potenciālajiem klientiem. Šāda veida pasākumu fināla gala rezultāts ir gaidāms, ka nosaucot jau vien uzņēmuma vārdu lielākajai daļai tas ir zināms it sevišķi attiecīgās nozares darbiniekiem.
Pašlaik šāda veida pasākumus būtu jāveic ļoti pārdomāti, lai tie nestu uzņēmumam gaidītos rezultātus un peļņu, jo tomēr tirgus vēl nav nostabilizējies un tas var dārgi maksāt.
Uzņēmuma atpazīstamību vistiešāk veicina arī paši darbinieki galvenokārt klientu menedžeri, tādēļ ir svarīgi, lai darbinieki būtu zinoši ne tikai savā sfērā, bet arī tiešajā komunikācijā ar klientu. Ņemot vērā plašo klāstu piedāvātajos kursos un semināros darbiniekiem ir iespēja apgūt jaunas zināšanas un jaunākās tendences pārdošanā, un kā atbilstošāk strādāt esot saskarē ar klientiem. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация