Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:719041
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.03.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 43 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Vārda krājuma bagātināšanas priekšnosacījumi    7
1.1.  1,5 līdz 3 gadu vecu bērnu vecuma īpatnību ievērošana    9
1.2.  Valodu bagātinošas mācību vides veidošana    13
2.  Rotaļas vispārīgais raksturojums    17
2.1.  Pirkstiņrotaļas    19
2.2.  Lomu – sižeta rotaļas    20
2.3.  Kustību rotaļas    21
2.4.  Konstruēšanas rotaļas    22
2.5.  Didaktiskās rotaļas    23
3.  Pētījums vārda krājuma bagātināšana bērniem pirmsskolas izglītības 1. posmā    25
3.1.  Pētījuma gaitas un metožu raksturojums    25
3.2.  Bērnu grupas raksturojums    26
3.3.  Aptaujas rezultātu analīze    28
3.4.  Pētījuma 2. posma norises apraksts    32
3.5.  Pētījuma 3. posma rezultātu apstrāde un analīze    36
  Secinājumi    52
  Literatūras un citu avotu saraksts    54
  Pielikums    57
Фрагмент работы

Valodai un saziņai cilvēka dzīvē ir liela nozīme. Cilvēks ir sociāla būtne, kurai ir iedzimta vajadzība sazināties citai ar citu. Valodā spilgti izpaužas runātāja pārdzīvojumi, pieredze, zināšanas un prāta spējas. Katrs bērns ir individualitāte, kurā veidojas tikai viņam raksturīgās rakstura īpašības, to intensitāte un uztveres spējas (Golubina, 2007, 66).
Pirmsskolā bērns dabiski tiecās sazināties ar citiem, lai izrādītu savas emocijas, jūtas un izteiktu jūtas. Saziņa attīsta visas valodas prasmes – runāšanu, klausīšanos, rakstīšanu un lasīšanu (skola 2030, 2018, 8).
Bērni pasauli iepazīst, izmantojot maņas – tauste, dzirde, redze, garša un oža. Vēl nemākot runāt, bērns izmanto mīmiku, žestus, dažādas skaņas, lai pievērstu pieaugušā uzmanību un izteiktu, izrādītu savas vajadzības (Kramiņš, 2005, 10).
Pirmsskolas izglītības nozīme un tās kvalitāte neapšaubāmi var ietekmēt bērnu visa mūža garumā. Kvalitatīva pirmsskolas izglītības iegūšana veicina bērnu tiekties pēc panākumiem jau no agra vecuma, kas laika gaitā pilnveidojas, bērns izaugot spēj sasniegt iecerētos mērķus, pārvarot dažādus šķēršļus (Göksoy, 2017, 75).V. Golubina akcentē, ka, lai vispusīgi un sekmīgi noritētu bērna attīstība, ir jānodrošina piemērota un rosinoša rotaļvide, kas sekmētu bērnam vēlmi iet to pašam izpētīt un justies droši, kā arī brīvi pašam šo vidi pārkārtot. Rotaļas dod dažādas pētniecības iespējas (eksperimentu veikšana), kas bērnam apmierina bērna ziņkāri un vēlmi izzināt ko jaunu. Ļoti svarīgi ir atcerēties arī bērnam ļaut izpaust savas sajūtas gan verbāli, gan radošajā darbībā (Golubina, 2007). …

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация