Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:511313
 
Оценка:
Опубликованно: 02.01.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 20 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    6
1.  REKLĀMAS JĒDZIENS UN TĀS ELEMENTI    9
1.1.  Mārketinga komunikācijas līdzekļi apdrošināšanas tirgū    9
1.2.  Apdrošināšanas tirgus auditorijas uzvedību ietekmējošie faktori    10
1.3.  Reklāmas veidi un funkcijas    11
1.3.1.  Reklāmas uzdevums    13
1.3.2.  Mērķauditorija    14
1.4.  Reklāmas klasificēšana    16
2.  REKLĀMAS SAUKLIS    18
2.1.  Reklāmas saukļa jēdziens    18
2.2.  Reklāmas saukļu pielietojuma pamatojums komerciālajā reklāmā    18
3.  REKLĀMAS VIZUĀLIE LĪDZEKĻI    20
3.1.  Vizuālo līdzekļu uztvere    20
3.2.  Vizuālo līdzekļu tehniskās metodes    21
3.3.  Reklāmas vizuālo tēlu uztveres formas    22
4.  VIZUĀLO TĒLU SISTĒMAS APDROŠINĀŠANAS REKLĀMAS KAMPAĽĀS    23
4.1.  Reklāmas ziľojums    24
4.2.  Pamat tēli reklāmās    25
4.3.  Patērētāja priekšstati un emocijas kā reklāmas instruments    26
4.4.  Vizuālo līdzekļu izmantošana    29
4.5.  Vizuālo līdzekļu izmantošana portālos    30
4.6.  Pētnieciskās daļas nobeigums    32
5.  EMPĪRISKĀ APTAUJA PAR APDROŠINĀŠANAS REKLĀMAS KAMPAĽĀM    35
5.1.  Empīriskās metodes apraksts un respondentu grupas raksturojums    35
5.2.  Anketēšanas rezultāti    36
5.3.  Empīriskās daļas nobeigums    38
6.  VIZUĀLĀ NOFORMĒJUMA VEIDOŠANA REKLĀMAS KAMPAĽAI    40
6.1.  Kampaľas apraksts    40
6.2.  Autores uzdevums    41
6.3.  Kampaľas noformējuma izstrādāšanas posmi    41
6.4.  Kampaľas tēla apraksts    42
6.4.1.  Vizualizācijas veidošana    43
6.4.2.  Reklāmas saukļa zīmols    44
6.4.3.  Plakāts    44
6.4.4.  Brošūra    47
6.4.5.  Vobleris    49
6.4.6.  Interneta portāls    50
6.5.  Ekonomiskie aprēķini    51
7.  VIZUĀLAIS MATERIĀLS PAR RADOŠO DARBU    54
8.  SECINĀJUMI    61
9.  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    63
Фрагмент работы

8. SECINĀJUMI
Autore izstrādājot darbu, veica teorētisko, novērojumu un pētījumu metodi. Veicot pētījumu autore secināja:
1. Reklāmas uzdevums ir motivēt mērķauditorijas domāšanu un rīcību tirgū.
2. Var izvirzīt šādas reklāmas funkcijas, formulēt problēmu kā tādu un piedāvāt konkrētu risinājumu uztvērējam.
3. Izstrādājot noteiktus vizuālos tēlus reklāmas kampaľās, ir jāizvērtē mērķauditorija, jo veidot kampaľu plašai mērķauditorijai ir sarežģīti, jo atsevišķu adresātu grupās varētu rasties pārpratumi, tādēļ ir jāorientējas uz dominējošo kultūru izpratni.
4. Apdrošināšanas reklāmu kampaľās, atkarībā no ievirzes pamatmērķa, visbiežāk tiek izmantoti sižeti, kuros parāda cik slikti var būt, ja netiek izmantots reklāmdevēja produkts.
5. Reklāmas saukļi tiek izmantoti reklāmas kampaľās lai izteiktu kampaľas ideju vai mērķi, sauklis uztvērējam palīdz vieglāk uztvert reklāmas vēstījumu, jo uztvērējam no reklāmas ir jāsaľem maksimāli kvalitatīvāka informācija.
6. Pareizi izmantoti tēli spēj izraisīt uztvērēja noteiktu reakciju vai emocijas, tātad neatstāt to vienaldzīgu. Izplatītākais veids ir šokēt izmantojot ar nāvi saistītas tēmas.
7. Respondenti atzīst, ka apdrošināšanas reklāmas kampaľas spēj mainīt uztvērēja uzskatus un rīcību. Lai apdrošināšanas reklāma būtu efektīva, tai ir jābūt vizuāli piesaistošai.
8. Veidojot reklāmas kampaľu ir svarīgi, lai visi elementi sasauktos savā starpā, un veidotu skaidru stāstu uztvērējam.
9. Realizējot gala produktu (poligrāfijas darbi) var izmantot dažādas tipogrāfijas dažādiem drukas darbiem, tā kā cenas katrai pozīcijai tipogrāfijās ir atšķirīgas, to ietekmē tipogrāfiju tehniskās iespējas konkrētam drukas darbam.
Par portālu izmantošanu lai komunicētu ar patērētājiem.
Izstrādātā apdrošināšanas reklāmas kampaľas „Ērtāk apdrošināties!” sastāv no:
reklāmas saukļa zīmola;
trīs dažādu veidu A2 plakātiem;
lielformāta PVC banneriem, kuri pielāgoti āra vides reklāmas stendiem (3000x2000mm);
reklāmas stendu noformējuma;
vobleri (85x85mm);
brošūras;
interneta portāla dizaina.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация