Дипломная
Предпринимательство и право
Страхование
Vizuālo tēlu sistēmas apdrošināšanas reklāmās-
Vizuālo tēlu sistēmas apdrošināšanas reklāmās
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 6 | |
1. | REKLĀMAS JĒDZIENS UN TĀS ELEMENTI | 9 |
1.1. | Mārketinga komunikācijas līdzekļi apdrošināšanas tirgū | 9 |
1.2. | Apdrošināšanas tirgus auditorijas uzvedību ietekmējošie faktori | 10 |
1.3. | Reklāmas veidi un funkcijas | 11 |
1.3.1. | Reklāmas uzdevums | 13 |
1.3.2. | Mērķauditorija | 14 |
1.4. | Reklāmas klasificēšana | 16 |
2. | REKLĀMAS SAUKLIS | 18 |
2.1. | Reklāmas saukļa jēdziens | 18 |
2.2. | Reklāmas saukļu pielietojuma pamatojums komerciālajā reklāmā | 18 |
3. | REKLĀMAS VIZUĀLIE LĪDZEKĻI | 20 |
3.1. | Vizuālo līdzekļu uztvere | 20 |
3.2. | Vizuālo līdzekļu tehniskās metodes | 21 |
3.3. | Reklāmas vizuālo tēlu uztveres formas | 22 |
4. | VIZUĀLO TĒLU SISTĒMAS APDROŠINĀŠANAS REKLĀMAS KAMPAĽĀS | 23 |
4.1. | Reklāmas ziľojums | 24 |
4.2. | Pamat tēli reklāmās | 25 |
4.3. | Patērētāja priekšstati un emocijas kā reklāmas instruments | 26 |
4.4. | Vizuālo līdzekļu izmantošana | 29 |
4.5. | Vizuālo līdzekļu izmantošana portālos | 30 |
4.6. | Pētnieciskās daļas nobeigums | 32 |
5. | EMPĪRISKĀ APTAUJA PAR APDROŠINĀŠANAS REKLĀMAS KAMPAĽĀM | 35 |
5.1. | Empīriskās metodes apraksts un respondentu grupas raksturojums | 35 |
5.2. | Anketēšanas rezultāti | 36 |
5.3. | Empīriskās daļas nobeigums | 38 |
6. | VIZUĀLĀ NOFORMĒJUMA VEIDOŠANA REKLĀMAS KAMPAĽAI | 40 |
6.1. | Kampaľas apraksts | 40 |
6.2. | Autores uzdevums | 41 |
6.3. | Kampaľas noformējuma izstrādāšanas posmi | 41 |
6.4. | Kampaľas tēla apraksts | 42 |
6.4.1. | Vizualizācijas veidošana | 43 |
6.4.2. | Reklāmas saukļa zīmols | 44 |
6.4.3. | Plakāts | 44 |
6.4.4. | Brošūra | 47 |
6.4.5. | Vobleris | 49 |
6.4.6. | Interneta portāls | 50 |
6.5. | Ekonomiskie aprēķini | 51 |
7. | VIZUĀLAIS MATERIĀLS PAR RADOŠO DARBU | 54 |
8. | SECINĀJUMI | 61 |
9. | IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 63 |
8. SECINĀJUMI
Autore izstrādājot darbu, veica teorētisko, novērojumu un pētījumu metodi. Veicot pētījumu autore secināja:
1. Reklāmas uzdevums ir motivēt mērķauditorijas domāšanu un rīcību tirgū.
2. Var izvirzīt šādas reklāmas funkcijas, formulēt problēmu kā tādu un piedāvāt konkrētu risinājumu uztvērējam.
3. Izstrādājot noteiktus vizuālos tēlus reklāmas kampaľās, ir jāizvērtē mērķauditorija, jo veidot kampaľu plašai mērķauditorijai ir sarežģīti, jo atsevišķu adresātu grupās varētu rasties pārpratumi, tādēļ ir jāorientējas uz dominējošo kultūru izpratni.
4. Apdrošināšanas reklāmu kampaľās, atkarībā no ievirzes pamatmērķa, visbiežāk tiek izmantoti sižeti, kuros parāda cik slikti var būt, ja netiek izmantots reklāmdevēja produkts.
5. Reklāmas saukļi tiek izmantoti reklāmas kampaľās lai izteiktu kampaľas ideju vai mērķi, sauklis uztvērējam palīdz vieglāk uztvert reklāmas vēstījumu, jo uztvērējam no reklāmas ir jāsaľem maksimāli kvalitatīvāka informācija.
6. Pareizi izmantoti tēli spēj izraisīt uztvērēja noteiktu reakciju vai emocijas, tātad neatstāt to vienaldzīgu. Izplatītākais veids ir šokēt izmantojot ar nāvi saistītas tēmas.
7. Respondenti atzīst, ka apdrošināšanas reklāmas kampaľas spēj mainīt uztvērēja uzskatus un rīcību. Lai apdrošināšanas reklāma būtu efektīva, tai ir jābūt vizuāli piesaistošai.
8. Veidojot reklāmas kampaľu ir svarīgi, lai visi elementi sasauktos savā starpā, un veidotu skaidru stāstu uztvērējam.
9. Realizējot gala produktu (poligrāfijas darbi) var izmantot dažādas tipogrāfijas dažādiem drukas darbiem, tā kā cenas katrai pozīcijai tipogrāfijās ir atšķirīgas, to ietekmē tipogrāfiju tehniskās iespējas konkrētam drukas darbam.
Par portālu izmantošanu lai komunicētu ar patērētājiem.
Izstrādātā apdrošināšanas reklāmas kampaľas „Ērtāk apdrošināties!” sastāv no:
reklāmas saukļa zīmola;
trīs dažādu veidu A2 plakātiem;
lielformāta PVC banneriem, kuri pielāgoti āra vides reklāmas stendiem (3000x2000mm);
reklāmas stendu noformējuma;
vobleri (85x85mm);
brošūras;
interneta portāla dizaina.…
Saspringtajā ekonomiskā situācijā, kad pieejamo naudas līdzekļu apjoms ir zems, patērētāji kļuvuši izvēlīgāki un grūtāk iesaistāmi patēriņā, jauni patērētāji ir maz, kad noris nežēlīga uzņēmumu cīņa par esošo patērētāju lojalitāti, konkurences pieaugums – izdzīvošanai nepieciešama efektivitātes palielināšana, to atrisināt var viens no mārketinga instrumentiem - reklāma. Darbā pētīta viena konkrēta reklāmas niša – vizuālie tēli. Turklāt, vizuālie tēli izskatīti konkrētas finanšu nozares, apdrošināšanas, ietvaros. Darba uzdevums: Izveidot grafisko dizainu apdrošināšanas reklāmu imidža kampaņai. Pētījuma mērķis: Izprast vizuālo tēlu sistēmas un to nozīmi reklāmas kampaņās. Iegūtās zināšanas izmantot kampaņas vizuālā noformējuma izstrādei. Iegūtie rezultāti: Autores secinājumi, mērķa grupas attieksmes mērījums, izstrādāts noformējums kampaņai „Ērtāk apdrošināties”, ekonomiskie aprēķini. Atslēgvārdi: Komerciālā reklāma, apdrošināšanas kampaņa, vizuālo tēlu sistēmas, grafiskais noformējums „Ērtāk apdrošināties!”.
Pielikumu nav.
- Latvijas nedzīvības apdrošināšanas tirgus ekonomiskā analīze
- Obligātās civiltiesiskās apdrošināšanas būtība un darbības principi Latvijā
- Vizuālo tēlu sistēmas apdrošināšanas reklāmās
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Latvijas nedzīvības apdrošināšanas tirgus ekonomiskā analīze
Дипломная для университета72
-
Apdrošināšanas fondu veidošanas problēmas Latvijā
Дипломная для университета70
Оцененный! -
Apdrošināšanas mārketinga īpatnības
Дипломная для университета56
-
Reklāmas organizēšana uzņēmējdarbībā
Дипломная для университета90
Оцененный! -
Apdrošināšanas tirgus ietekme uz Latvijas ekonomisko izaugsmi
Дипломная для университета96