Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:891570
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.05.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Organizācijas saimnieciskā darbība    4
1.1.  Pēdējo trīs gadu darbības rezultāti    4
1.2.  Attīstības gaita un tendences    5
1.3.  Pārdošanas organizācija    6
2.  Organizācijas mārketinga darbība    7
2.1.  Mārketinga funkcijas    7
2.2.  Mērķauditorija    7
2.4.  Konkurenti un konkurentspēja    7
2.5.  Preču raksturlielumi un apgrozījums    8
2.6.  Preču cenas un veidošānas principi    9
2.7.  Vieta un preču sadales kanāls    10
2.8.  Mārketinga komunikācijas efektivitāte    10
2.9.  Zīmols un tā atpazistamība    10
3.  Mārketinga audita izziņa    11
  Secinājumi un priekšlikumi    21
Фрагмент работы

Kopsavilkums
Analizējot augstāk minētos faktus autors secināja, ka uzņēmumam trūkst mārketinga aktivitātes, lai popularizētu savu zīmolu un piesaistīt vairāk potenciālus klientus. Augstāk tika secināts, ka pēdējo trīs gadu laikā veikala peļņa ir samazinājusies, galvenokārt jauno konkurētspējīgo līdzīgo uzņēmumu paradīšanas dēļ. Uzņēmums ir konkurētspējīgs, tomēr konkurenti ir stipri, tāpēc ir svarīgi veikt to sortimentu un cenu analīzi un pilnveidot savējo. Pašlaik uzņēmums galvenokārt izmanto tiešo pārdošanu, lai pārdotu savas preces, bet ar to ir pamaz. Daudz Ventspils pilsētas iedzīvotāju nezina, ka uzņēmums X piedāvā ne tikai ziedus, bet arī daudzveidīgo dāvanu sortimentu, tāpēc lai uzlabotu uzņēmuma darbību un informēt pēc iespējas vairāk klientus ir svarīgi pielietot digitāla mārketingu, it īpaši pilnveidot sociālo tīklu mārketingu, jo tā būs liela priekšroka konkurentu starpā, konkurenti nepielieto to. Uzņēmums X 2015. gadā tika izveidots konts Instagram vietnē, ar kuras palīdzību tika sasniegts jauns klientu loks, tomēr pašlaik šī lapa nav aktīva. Tāpēc uzņēmuma vadībai ir jāatsāk un pastiprināti jāattīsta digitālais mārketings, jo ar to palīdzību uzņēmums piesaistīs jaunu pastāvīgu klientu loku. Šīs problēmas risināšanai ir jāpiesaista jauno darbinieku, kas labi orientējas mūsdienu tehnoloģijās vai to darīt pašai veikala īpašniecei vai darbiniekam par papildus samaksu. Kā arī autors rekomendē uzņēmumam uztaisīt mājaslapu jeb interneta veikalu, kur pircēji ērtāk un vieglāk varētu veikt pirkumus un atrast nepieciešamu informāciju par uzņēmumu. Uzņēmumam ir liela priekšroka – kvalitatīvi darbinieki, daudzveidīgs sortimentu klāsts un laba ziedu izturība un kvalitāte. Ir svarīgi to pareizi pasniegt un reklamēt potenciālajiem klientiem ar digitālo mārketingu palīdzību. Kā arī autors piedāvā uzņēmumam taisīt atlaides uz konkrētu preču grupu, piemēram, par pirkumu vairumā, par apmaksu skaidrā naudā vei pasīva sezonas laikā, kad preces pērk mazāk par vidējo rādītāju.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация