Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:727436
 
Оценка:
Опубликованно: 12.11.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Uzņēmuma juridiskais statuss, darbības virzieni un struktūrvienības    3
2.  Uzņēmuma starptautisko ekonomisko sakaru vadības organizacija (t.sk. saturs, struktūras, vadītāja darbs un pienākumi)    5
3.  Uzņēmuma starptautiskās ekonomiskās sadarbības veidi un partneri    6
4.  Uzņēmuma starptautisko ekonomisko sakaru vadības sociālās un kultūras īpatnības    8
5.  Uzņēmuma starptautiskās finanšu (t.sk. valūtas) un kapitāla veidošanas un izmantošanas procesi un pārvalde    10
6.  Uzņēmuma starptautiskās tirgus/darbības stratēģijas (t.sk. tirdzniecības operācijas, tirgvedība, darījumi un līgumi)    12
7.  Uzņēmuma starptautiskās ekonomiskās attiecības (t.sk. reģionālās – Baltijas jūras reģionā, ES, Krievija un NVS)    14
  Uzņēmuma starptautisko ekonomisko attiecību, darbības un vadības organizācijas kopvērtējums    16
Фрагмент работы

UZŅĒMUMA STARPTAUTISKO EKONOMISKO ATTIECĪBU, DARBĪBAS UN VADĪBAS ORGANIZĀCIJAS KOPVĒRTĒJUMS
SIA „New Rosme” ir uz eksportu vērsts uzņēmums, kurš pamatā darbojas Krievijas tirgus virzienā, taču daļa produkcijas tiek eksportēta arī uz citām pasaules valstīm. Uzņēmumam ir gan starptautiski sakari piegāde jomā, gan izveidojusies starptautiska organizācijas struktūra, tā kā mātes uzņēmums atrodas Zviedrijā, bet meitas uzņēmumi – Igaunijā, Baltkrievijā un Krievijā.
Uzņēmuma struktūra vērtējama pozitīvi, jo kapitāls tiek sadalīts vairākiem uzņēmumiem, un veikala tīkla vadības „Linette” atrašanās tuvāk klientiem kā arī Krievijas mārketinga kompānijas atrašanās tuvāk klientiem atvieglo uzņēmuma darbu un padara to efektīvāku, tā kā komunikācija nav tik ļoti centralizēta, kas bieži kavē vienkāršas uzņēmuma funkcijas. Vadības kontrole ir pietiekošā līmenī un netraucē uzņēmumam operatīvi funkcionēt.
Arī uzņēmuma mārketinga aktivitātes, kas vērstas uz tirgus paplašināšanu un lielāku tirgus daļas iekarošanu vērtējamas pozitīvi, tā kā uzņēmums pamazāk atgūstas no iepriekšējās stagnācijas un meklē jaunus veidus kā ieiet tirgū, piemēram, paplašinot segmentu vai izplatīšanas kanālus. Uzņēmuma izaugsmi pēdējos gados arī parāda finansiālie dati, kas analizēti darbā iepriekš. Tomēr uzņēmumam būtu vēlams koncentrēties ne tikai uz kvantitāti, bet arī kvalitāti, jo aktīvi tiek meklēti jauni partneri un organizētas akcijas, taču mazāk tiek domāts par klientu un vairumtirgotāju-klientu lojalitātes nostiprināšanu un uzmanības saglabāšanu. Ņemot vērā uzņēmuma aptauja, SIA „New Rosme” zīmola atpazīstamība joprojām ir visai vāja un tik lielas konkurences apstākļos, kādi tie ir šobrīd, sevišķi jāstrādā pie mārketinga akcijām, kas nostabilizētu tieši zīmola pozīcijas un atpazīstamību starptautiskā mērogā.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −8,48 €
Комплект работ Nr. 1344973
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация