Отчёт по практике
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Studiju prakses atskaite IT uzņēmumā.-
Studiju prakses atskaite IT uzņēmumā.
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
1 | ORGANIZĀCIJAS VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS | 4 |
1.1 | Pamatinformācija par organizāciju un vēsturi | 4 |
1.2 | Organizācijas darbības specifika | 5 |
1.3 | Mārketinga speciālista pienākumi darba vietā | 7 |
2 | ORGANIZĀCIJAS MĀRKETINGA VIDES RAKSTUROJUMS | 8 |
2.1 | Produktu/pakalpojumu raksturojums | 8 |
2.2 | Cenu veidošanas raksturojums | 9 |
2.3 | Organizācijas vieta un sadales kanālu raksturojums | 10 |
2.4 | Organizācijas kultūras raksturojums | 11 |
2.5 | Organizācijas klientu raksturojums | 13 |
2.6 | Organizācijas konkurentu raksturojums | 14 |
2.7 | Organizācijas piegādātāju/sadarbības partneru raksturojums | 15 |
2.8 | Netieši ietekmējošo faktoru raksturojums | 16 |
2.9 | SVID analīze | 17 |
3 | DIGITĀLĀ MĀRKETINGA PIELIETOJUMS ORGANIZĀCIJĀ | 19 |
3.1 | Digitālā mārketinga komunikācijas kanālu analīze | 19 |
3.2 | Digitālo mārketinga rīku raksturojums | 24 |
3.3 | Patstāvīgā darba analīze | 24 |
SECINĀJUMI | 26 | |
PRIEKŠLIKUMI | 28 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 29 | |
PREZENTĀCIJAS DAĻA | 30 |
Šī darba ietvaros darba autore Patrīcija Ķērpe apraksta savu prakses norisi, laika posmā no 2022. gada 4. jūnija līdz 2022. gada 31. augustam. Studiju prakses norises vieta uzņēmums – SIA “Catchsmart”. Prakses vadītāja Alberta koledžā ir Ilze Krūmiņa. Prakses vadītāja uzņēmumā ir Uļjana Belokrinicka, kas ir uzņēmuma “Catchsmart” biznesa attīstības vadītāja. Prakses atskaite sevī ietver informācijas tehnoloģiju nozares vispārējo raksturojumu un esošo nozares situāciju Latvijā, kā arī vispārējo uzņēmuma darbības raksturojumu, uzņēmuma darbības analīzi, secinājumus un priekšlikumus. Prakses atskaite ir struktūra ir sadalīta pa 4 nodaļām un 18 apakšnodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotās literatūras sarakstu un pielikumu daļām.
Studiju prakses mērķis ir iepazīties ar uzņēmuma darba organizāciju, izzināt informācijas tehnoloģiju un mārketinga darbības pamatprincipus, jeb, kā mārketings darbojas informācijas tehnoloģiju uzņēmumā, izmantot autora jau esošās zināšanas praksē. Noteikti galvenais prakses mērķis un lielākais ieguvums bija gūt pieredzi mārketinga speciālista darbā. Studiju prakses laikā autors veica ar mārketinga speciālista darbu saistītus pienākumus, kuri studiju prakses atskaites ietvaros tiek aprakstīti sīkāk.
Studiju prakses atskaites sagatavošana ir sekundārais pētījums, kas sasitās ar jau esošas informācijas apkopošanu. Atskaites sagatavošanā tika izmantota vispārzinātniskās un kvantitatīvās pētniecības metodes kuras var raksturot, kā izziņas metodes, kas vienlaicīgi ir arī pētniecības metodes.…
- Prakses atskaite par piegādes ķēdes organizāciju uzņēmumā SIA "Baltrotors"
- Prakses atskaite uzņēmumā SIA "ExpressCredit"
- Studiju prakses atskaite IT uzņēmumā.
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Prakses atskaite uzņēmumā SIA "ExpressCredit"
Отчёт по практике для университета32
-
Prakses atskaite par piegādes ķēdes organizāciju uzņēmumā SIA "Baltrotors"
Отчёт по практике для университета23
-
Prakses atskaite uzņēmumā
Отчёт по практике для университета40
-
Akadēmiskās prakses atskaite uzņēmumā SIA "Lage Ko"
Отчёт по практике для университета13
-
Prakses atskaite ceļu būves uzņēmumā
Отчёт по практике для университета11