Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:817423
 
Оценка:
Опубликованно: 07.03.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 13 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
ORGANIZĀCIJAS VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS    4
1.1  Pamatinformācija par organizāciju un vēsturi    4
1.2  Organizācijas darbības specifika    5
1.3  Mārketinga speciālista pienākumi darba vietā    7
ORGANIZĀCIJAS MĀRKETINGA VIDES RAKSTUROJUMS    8
2.1  Produktu/pakalpojumu raksturojums    8
2.2  Cenu veidošanas raksturojums    9
2.3  Organizācijas vieta un sadales kanālu raksturojums    10
2.4  Organizācijas kultūras raksturojums    11
2.5  Organizācijas klientu raksturojums    13
2.6  Organizācijas konkurentu raksturojums    14
2.7  Organizācijas piegādātāju/sadarbības partneru raksturojums    15
2.8  Netieši ietekmējošo faktoru raksturojums    16
2.9  SVID analīze    17
DIGITĀLĀ MĀRKETINGA PIELIETOJUMS ORGANIZĀCIJĀ    19
3.1  Digitālā mārketinga komunikācijas kanālu analīze    19
3.2  Digitālo mārketinga rīku raksturojums    24
3.3  Patstāvīgā darba analīze    24
  SECINĀJUMI    26
  PRIEKŠLIKUMI    28
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    29
  PREZENTĀCIJAS DAĻA    30
Фрагмент работы

Šī darba ietvaros darba autore Patrīcija Ķērpe apraksta savu prakses norisi, laika posmā no 2022. gada 4. jūnija līdz 2022. gada 31. augustam. Studiju prakses norises vieta uzņēmums – SIA “Catchsmart”. Prakses vadītāja Alberta koledžā ir Ilze Krūmiņa. Prakses vadītāja uzņēmumā ir Uļjana Belokrinicka, kas ir uzņēmuma “Catchsmart” biznesa attīstības vadītāja. Prakses atskaite sevī ietver informācijas tehnoloģiju nozares vispārējo raksturojumu un esošo nozares situāciju Latvijā, kā arī vispārējo uzņēmuma darbības raksturojumu, uzņēmuma darbības analīzi, secinājumus un priekšlikumus. Prakses atskaite ir struktūra ir sadalīta pa 4 nodaļām un 18 apakšnodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotās literatūras sarakstu un pielikumu daļām.
Studiju prakses mērķis ir iepazīties ar uzņēmuma darba organizāciju, izzināt informācijas tehnoloģiju un mārketinga darbības pamatprincipus, jeb, kā mārketings darbojas informācijas tehnoloģiju uzņēmumā, izmantot autora jau esošās zināšanas praksē. Noteikti galvenais prakses mērķis un lielākais ieguvums bija gūt pieredzi mārketinga speciālista darbā. Studiju prakses laikā autors veica ar mārketinga speciālista darbu saistītus pienākumus, kuri studiju prakses atskaites ietvaros tiek aprakstīti sīkāk.
Studiju prakses atskaites sagatavošana ir sekundārais pētījums, kas sasitās ar jau esošas informācijas apkopošanu. Atskaites sagatavošanā tika izmantota vispārzinātniskās un kvantitatīvās pētniecības metodes kuras var raksturot, kā izziņas metodes, kas vienlaicīgi ir arī pētniecības metodes.…

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация