-
VAS "Latvijas Pasts"
Отчёт по практике24 Коммуникации, транспорт, связь, Бизнес, Управление
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | LOĢISTIKA UZŅĒMĒJDARBĪBĀ | 5 |
1.1. | Noliktava | 5 |
1.2. | Krājumi | 8 |
2. | UZŅĒMUMA APRAKSTS UN DARBĪBA | 10 |
2.1. | Uzņēmuma vēsture | 10 |
2.2. | Uzņēmuma vispārējie dati | 11 |
2.3. | Mazumtirdzniecības noliktavas darbība | 15 |
2.4. | Darbinieku pienākumi Mazumtirdzniecības noliktavā | 18 |
2.5. | Sūtījumu sagatavošanas process | 21 |
2.5.1. | Sūtījumu un pavadzīmju sagatavošana | 21 |
2.5.2. | Preces atbilstības pārbaude pavadzīmēm | 22 |
2.5.3. | Sūtījuma iepakošana | 24 |
2.5.4. | PP16 sagatavošana | 25 |
2.6. | Pasūtījumu plūsma | 26 |
2.7. | Krājumu vadība | 27 |
3. | NOLIKTAVAS DARBĪBAS UZLABOŠANA | 29 |
3.1. | Krājumu samazināšana | 29 |
3.2. | Pasūtījumu veikšanas sistēmas paātrināšana | 30 |
3.3. | Masveida pavadzīmju ieviešana | 32 |
SECINĀJUMI UZ PRIEKŠLIKUMI | 33 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 35 | |
PIELIKUMI | 35 |
Uzņēmums Latvijas Pasts ir valsts akciju sabiedrība.. Pasta pakalpojumus visā Latvijas teritorijā sniedz VAS “Latvijas Pasts”, kuras 100% kapitāla daļas pieder valstij.
Komandītsabiedrība ir personālsabiedrība, kuras mērķis ir komercdarbības veikšana, izmantojot kopējo firmu (nosaukumu), un kurā uz sabiedrības līguma pamata apvienojušās divas vai vairākas personas (biedri), ja vismaz viena sabiedrības biedra (komandīta) atbildība attiecībā uz sabiedrības kreditoriem ir ierobežota ar viņa ieguldījumu apmēru, bet pārējo personiski atbildīgo sabiedrības biedru atbildība nav ierobežota.
Kapitālsabiedrība ir komercsabiedrība, kuras pamatkapitāls sastāv no pamatkapitāla daļu vai akciju nominālvērtības kopsummas.…
Pasta pakalpojumu būtība ir nodrošināt un attīstīt komunikāciju starp cilvēkiem visā pasaulē. Pasta pakalpojumiem un to tīklam ir liela nozīme citu ekonomikas sektoru efektīva darba nodrošināšanā un attīstībā nākotnē, kā arī arvien pieaug to loma komercdarbības, kultūras, izglītības un sabiedrības attīstībā. Neskatoties uz milzīgo tehnoloģisko progresu, pasta tīkls joprojām ir lielākais un blīvākais pasaulē. Ļoti svarīga ir pasta pakalpojumu loma komunikāciju attīstībā, ne tikai informācijas apmaiņas jomā, bet arī sociālās vienotības saglabāšanā un nodrošināšanā. Latvijas Pasts ir sadalīts vairākos departamentos, daļās un nodaļās. Atskaitē tiks analizēta viena no Tirdzniecības departamenta daļām, t.i., Mazumtirdzniecības noliktava. Prakses mērķis: nostiprināt, sistematizēt un paplašināt bakalaura studiju programmas laikā iegūtās teorētiskās zināšanas un apgūtās praktiskās zināšanas, kā arī pielietot tās praktiskajā darbībā, strādājot mazumtirdzniecības noliktavā. Prakses atskaite sastāv no 4 daļām. 1. daļā sniegta teorētiskā informācija, 2. daļa ietvers uzņēmuma vēsturi, struktūru un vispārīgos datus par uzņēmumu, 3. daļā – izskaidrots uzņēmuma daļas – Mazumtirdzniecības noliktavas - darbības process,. veikta datu apstrāde, analizēta noliktavas darbība un nepilnības tās procesos, kas ietver noliktavas izkārtojumu, sūtījumu plūsmu un sagatavošanu, krājumu vadīšanu. 4. daļā doti ieteikumi, ar mērķi uzlabot notiekošos procesus. Darba uzrakstīšanai izmantota grafiskā metode, analītiskā metode, hronometrāžas metode, novērošana, dokumentu analīze, intervijas, individuālie novērojumi.
-
Akciju sabiedrība "Latvijas Dzelzceļš"
Отчёт по практике27 Управление, Реклама, маркетинг, Экономика
- SIA "Latvijas datoru centrs"
-
VAS "Latvijas Pasts"
Отчёт по практике24 Коммуникации, транспорт, связь, Бизнес, Управление
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Akciju sabiedrība "Latvijas Dzelzceļš"
Отчёт по практике для университета27
Оцененный! -
SIA "Latvijas datoru centrs"
Отчёт по практике для университета15
Бесплатно! -
Prakses atskaite "SEB Latvijas Unibanka"
Отчёт по практике для университета31
-
Latvijas Valsts arhīvs
Отчёт по практике для университета10
-
A/S “Latvijas Krājbanka”
Отчёт по практике для университета47