-
Mobilais mārketings
5.slaids
Kā mārketinga stratēģiju izvēloties mobilo mārketingu, uzņēmumam ir svarīgi saprast dažādus priekšnoteikumus – īsziņas nevajadzētu izsūtīt pārāk bieži, vislabāk to darīt līdz divām reizēm mēnesī. Tāpat uzņēmumam ir jāvienojas par stratēģiju, kā tiek iegūti klientu telefona numuri. Bieži tiek izmantota anketēšana, kad klients aizpilda pieteikuma anketu, viņam tiek prasīts telefona numurs un iespēja izvēlēties, vai uz konkrēto telefona numuru klients vēlas saņemt īsziņas, piemēram, par akcijām, atlaidēm vai arī kādu citu informatīvu pakalpojumu. Jāatceras, ka klientam ir jādod izvēle – piekrist īsziņu saņemšanai vai nē, citādāk īsziņu nosūtīšana bez klienta piekrišanas vairs nenesīs vēlamos rezultātus, bet izraisīs tieši pretējo efektu, radot SMS spamu.
Svarīgi ir pievērst uzmanību tam, kādos laikos klientiem tiek nosūtītas īsziņas – tās nevajadzētu sūtīt agri no rītiem, kā arī vēlos vakaros, jo šajos brīžos, visticamāk, īsziņai netiks pievērsta nepieciešamā uzmanība, kā arī klientu traucēšana šajās dienas stundās var izraisīt negatīvu atbildes reakciju.
Ir vajadzīgs segmentēt saņēmējus, jo mobilais tālrunis tiek uzskatīts par privātāku zonu nekā e-pasts. Tāpēc, saņemot neatbilstošu SMS, cilvēks būs daudz aizkaitinātāks nekā saņemot neatbilstošu e-pasta vēstuli. Un otrādi – tā kā īsziņu atvēršanas un izlasīšanas rādītāji ir tuvu 100%, atbilstošs saturs īsziņā var radīt pārsteidzoši labus rezultātus. Segmentē saņēmējus grupās, izmantojot visus pieejamo datus, un katrai grupai sūti tikai tai paredzēto informāciju.
Īsziņās nevajadzētu iekļaut pārāk daudz informāciju, tādejādi vajadzētu norādīt, kur klients varētu atrast detalizētāku informāciju, bet nevajadzētu īsziņā norādīt arī pārāk maz informācijas. Kā piemēram šajā attēlā, kur uzņēmumus nav piedāvājis iespēju atteikties no īsziņu saņemšanas. Klientam ir jādod izvēle vai viņš vēlas vai nevēlas izmantot šo pakalpojumu.
Īsziņu izsūtīšana klientiem noteikti uzlabo komunikāciju klienta un uzņēmuma starpā, bet ir nepieciešams atrast labāko pieeju mobilajam mārketingam, lai klients nejustos traucēts un būtu apmierināts.
6.slaids
Vislabāk īsziņu mārketings noderēs tādiem uzņēmumiem, kuriem ir daudz klientu un kuriem diezgan bieži ir nepieciešams nosūtīt svarīgu informāciju. Bet jebkurā gadījumā mobilais mārketings un tieši īsziņu mārketings var sniegt pozitīvu efektu ikvienam biznesam, jo tas nodrošina ar rezultātu.
…
Mobilais mārketings ir metožu kopums, kas ļauj uzņēmumiem vai organizācijām uzrunāt un komunicēt ar savu mērķauditoriju caur mobilajām ierīcēm un mobilajiem tīkliem. Līdz ar to ļoti liela nozīme šāda veida komunikācijā ir mobilajai videi. Mobilais mārketings kļuva populārs līdz ar SMS tehnoloģijas attīstību 2000.-2001.gadā Eiropā un dažos Āzijas reģionos. Par mobilā mārketinga pirmajiem instrumentiem kļuva īsziņu izsūtīšana. Pirms vairākiem gadiem, kad vēl nebija tik attīstītas viedtālruņu tehnoloģijas, vienīgā iespēja uzņēmējam komunicēt ar patērētāju bija īsziņu nosūtīšana. Tomēr tagad, kad viedtālruņi ļauj izmantot visdažādākās aplikācijas/programmas, sērfot internetā un lasīt e-pastu, mobilās ierīces lietotāja uzrunāšanai sniedz daudz vairāk iespēju.
- Interneta mārketings
- Mārketings
- Mobilais mārketings
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Interneta mārketings
Презентация для средней школы55
-
Mārketings
Презентация для средней школы25
-
Pieprasījuma vadīšana
Презентация для средней школы14
-
Mārketings un tā attīstība
Презентация для средней школы15
-
Smaržu mārketings
Презентация для средней школы14