Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:215120
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.06.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

5.slaids
Kā mārketinga stratēģiju izvēloties mobilo mārketingu, uzņēmumam ir svarīgi saprast dažādus priekšnoteikumus – īsziņas nevajadzētu izsūtīt pārāk bieži, vislabāk to darīt līdz divām reizēm mēnesī. Tāpat uzņēmumam ir jāvienojas par stratēģiju, kā tiek iegūti klientu telefona numuri. Bieži tiek izmantota anketēšana, kad klients aizpilda pieteikuma anketu, viņam tiek prasīts telefona numurs un iespēja izvēlēties, vai uz konkrēto telefona numuru klients vēlas saņemt īsziņas, piemēram, par akcijām, atlaidēm vai arī kādu citu informatīvu pakalpojumu. Jāatceras, ka klientam ir jādod izvēle – piekrist īsziņu saņemšanai vai nē, citādāk īsziņu nosūtīšana bez klienta piekrišanas vairs nenesīs vēlamos rezultātus, bet izraisīs tieši pretējo efektu, radot SMS spamu.
Svarīgi ir pievērst uzmanību tam, kādos laikos klientiem tiek nosūtītas īsziņas – tās nevajadzētu sūtīt agri no rītiem, kā arī vēlos vakaros, jo šajos brīžos, visticamāk, īsziņai netiks pievērsta nepieciešamā uzmanība, kā arī klientu traucēšana šajās dienas stundās var izraisīt negatīvu atbildes reakciju.
Ir vajadzīgs segmentēt saņēmējus, jo mobilais tālrunis tiek uzskatīts par privātāku zonu nekā e-pasts. Tāpēc, saņemot neatbilstošu SMS, cilvēks būs daudz aizkaitinātāks nekā saņemot neatbilstošu e-pasta vēstuli. Un otrādi – tā kā īsziņu atvēršanas un izlasīšanas rādītāji ir tuvu 100%, atbilstošs saturs īsziņā var radīt pārsteidzoši labus rezultātus. Segmentē saņēmējus grupās, izmantojot visus pieejamo datus, un katrai grupai sūti tikai tai paredzēto informāciju.
Īsziņās nevajadzētu iekļaut pārāk daudz informāciju, tādejādi vajadzētu norādīt, kur klients varētu atrast detalizētāku informāciju, bet nevajadzētu īsziņā norādīt arī pārāk maz informācijas. Kā piemēram šajā attēlā, kur uzņēmumus nav piedāvājis iespēju atteikties no īsziņu saņemšanas. Klientam ir jādod izvēle vai viņš vēlas vai nevēlas izmantot šo pakalpojumu.
Īsziņu izsūtīšana klientiem noteikti uzlabo komunikāciju klienta un uzņēmuma starpā, bet ir nepieciešams atrast labāko pieeju mobilajam mārketingam, lai klients nejustos traucēts un būtu apmierināts.
6.slaids
Vislabāk īsziņu mārketings noderēs tādiem uzņēmumiem, kuriem ir daudz klientu un kuriem diezgan bieži ir nepieciešams nosūtīt svarīgu informāciju. Bet jebkurā gadījumā mobilais mārketings un tieši īsziņu mārketings var sniegt pozitīvu efektu ikvienam biznesam, jo tas nodrošina ar rezultātu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация