Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:394599
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.12.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 20 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Anotācija latviešu valodā    3
  Anotācija angļu valodā    5
1.  Motivācijas būtība    5
1.1.  Motivācijas mērķi    8
1.2.  Motivācijas uzdevumi    9
2.  Motivācijas teorija    10
2.1.  Satura motivēšanas teorija    13
2.1.1.  A. Maslova vajadzību teorija    14
2.1.2.  F. Hercberga divfaktoru teorija    17
2.1.3.  D. Makklelanda teorija    19
2.1.4.  K. Alderfera ERG teorija    20
2.2.  Stimulējošās motivēšanas teorija    21
2.3.  Norises motivēšanas teorija    24
2.3.1.  V. Vruma gaidu motivēšanas teorija    24
2.3.2.  S. Adamsa taisnīguma motivēšanas teorija    26
3.  Motivācijas veidi    27
3.1.  Monetārais atalgojums    28
3.2.  Nemonetārais atalgojums    29
4.  Organizācijas SIA „Vi un Ka” pieredze darbinieku motivācijā    31
4.1.  Organizācijas SIA „Vi un Ka” raksturojums    32
4.2.  Pētījuma metodika    33
4.3.  Darbinieku monetārā motivēšana    34
4.4.  Darbinieku nemonetārā motivēšana    43
5.  Motivācijas pilnveidošanas iespējas    50
  Secinājumi    53
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    55
  Pielikumi    56
Фрагмент работы

Latvijā valda ekonomiskā krīze un ir samazinājies pieprasījums pēc kvalificētiem darbiniekiem, ir svarīgi neaizmirst par darbinieku motivāciju, un tā ir jāpilnveido atbilstoši apstākļiem. Ekonomiskās krīzes apstākļos darbinieki izjūt lielu spriedzi, viņi vairs nav droši par savu nākotni uzņēmumā. Uzņēmumu darbinieki baidās palikt bez iztikas līdzekļiem, līdz ar to viņu darba produktivitāte samazinās. Darbinieki kļūst daudz aizmāršīgāki, satrauktāki, nervozē par katru sīkumu, visu uztver ļoti emocionāli. Ir ļoti grūti motivēt darbiniekus pie šādiem ekonomiskajiem apstākļiem, kad notiek darba vietu un darba laiku samazināšana, iecerētie plāni nepiepildās, atalgojumi tiek samazināti un prēmijas atceltas. Darbiniekiem ir jāspēj izdzīvot samazinātā atalgojuma un paaugstinātās inflācijas apstākļos saglabājot lojalitāti pret savu darba vietu. Uzņēmumos ir jāpilnveido darbinieku motivācijas iespējas, neskatoties uz ekonomiskajiem apstākļiem. Ir ļoti svarīgi likt sajust uzņēmuma darbiniekiem to, kad viņi ir ļoti svarīga daļa uzņēmuma attīstībā, neatkarīgi no ekonomiskajiem apstākļiem, kas valda uzņēmumā. Pilnveidojot motivācijas iespējas ekonomiskās krīzes apstākļos var iegūt lielisku rezultātu, uzņēmuma darbinieki var kļūt daudz atvērtāki, radošāki un pārliecinātāki par savu nākotni uzņēmumā. Darba vadītājiem saskaroties ar ekonomisko krīzi ir jāveic pārmaiņas motivācijas veidošanā, ir jāiesaista darbinieki lēmumu pieņemšanas procesā un vienlaikus ir jārūpējas par jaunas motivācijas sistēmas radīšanu, kas nodrošinātu darbinieka personīgo ieinteresētību uzņēmuma peļņas palielināšanā un panākumu vairošanā. V. Praude un J. Beļčikovs uzskata, ka „motivēšana ir darbinieku stimulēšana izvēlēties kādu no rīcības alternatīvām, lai sasniegtu organizācijas un personīgos mērķus.”
( Praude, Beļčikovs, 2001, 339)
Kvalifikācijas darba tēma ir „Darbinieku motivācijas pilnveidošanas iespējas ekonomiskās krīzes apstākļos organizācijā SIA „Vi un Ka”.” Manuprāt, šajos ekonomiski sliktajos apstākļos šī tēma ir ļoti aktuāla. Darbiniekiem ir svarīgi apzināties to, kad viņu vēlmes un vajadzības netiks atstātās pēdējā vietā, neskatoties uz krīzes apstākļiem. Izvēlējos šo tēmu lai noskaidrotu, kā ekonomiskās krīzes apstākļos tiek pilnveidota motivācija.



Pētījuma objekts: Darbinieku motivācijas process ekonomiskās krīzes apstākļos organizācijā SIA „Vi un Ka”.

Pētījuma priekšmets: Darbinieku motivācijas pilnveidošanas iespējas ekonomiskās krīzes apstākļos organizācijā SIA „Vi un Ka”.

Pētījuma mērķis: Pētīt un analizēt motivācijas darbības procesu ekonomiskās krīzes apstākļos organizācijā SIA „Vi un Ka”.

Pētījuma uzdevumi:
1. Pētīt un analizēt literatūru un motivāciju.
2. Analizēt organizācijas SIA „Vi un Ka” pieredzi darbinieku motivācijā, īpaši ekonomiskās krīzes apstākļos.
3. Izstrādāt priekšlikumus darbinieku motivācijas pilnveidošanai ekonomiskās krīzes apstākļos organizācijā SIA „Vi un Ka”. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −50,24 €
Комплект работ Nr. 1120859
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация