Дипломная
Предпринимательство и право
Бизнес
Pārdošanas veicināšanas pasākumi uzņēmumā "Balva"-
Pārdošanas veicināšanas pasākumi uzņēmumā "Balva"
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 3 | |
Ievads | 6 | |
1. | Pārdošanas veicināšanas teorētiskais pamats | 11 |
Reklāma - tās būtība un mērķi | 11 | |
Preču realizācijas stimulēšana | 15 | |
Preču realizācijas stimulēšanas būtība, mērķi un veidi | 15 | |
Preču realizācijas stimulēšanas programmas izstrāde, īstenošana, vērtējums | 23 | |
Sabiedriskā saskare un personiskā apkalpošana | 26 | |
Uzņēmuma personāla loma pārdošanas veicināšanā | 30 | |
2. | Pārdošanas veicināšanas pasākumi uzņēmumā „Balva” | 33 |
Vispārējā informācija par uzņēmumu | 33 | |
2.2. | Pārdošanas veicināšana pasākumi uzņēmumā „Balva” | 36 |
2.2.1. | Preču realizācijas stimulēšanas pasākumi SIA „Balva” | 36 |
2.2.2. | Pārējie pārdošanas veicināšanas pasākumi SIA „Balva” | 42 |
2.3. | SIA „Balva” personāla apmācība un motivēšana uzņēmuma pārdošanas pasākumu veicināšanai | 46 |
3. | Uzņēmuma „Balva” pārdošanas veicināšanas pasākumu analīze | 49 |
Secinājumi un priekšlikumi | 58 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 64 |
Modernajā mārketingā vairs nepietiek ar to, ka tiek izstrādāts produkts, noteikta tā cena un izvietojums. Liela nozīme ir arī komunikācijām ar pircējiem un, lai to nodrošinātu, uzņēmuma darbiniekiem jāzina mārketinga komunikāciju komplekss. Turklāt, lai preci pirktu, pircējs jāinformē par preces esamību, tās īpašībām un priekšrocībām, cenu un vietu, kur tā ir nopērkama.
Efektīvas veicināšanas kampaņas ir veidotas ar mērķi sasniegt kādu konkrētu rezultātu produkta vai pakalpojuma kopīgajā mārketinga plānā. Lai veidotu efektīvu veicināšanas kampaņu, ir jāzina vēlamais rezultāts un jāizprot mārketinga konteksts, kurā šis mērķis ir sasniedzams. Izvēlētajai taktikai ir jādarbojas saskaņā ar mārketinga stratēģiju un produkta preču zīmi. Veicināšanas kampaņas tiek izmantotas, lai sasniegtu rezultātus pārdošanā un attiecību veidošanā starp klientu un uzņēmumu.
Nesen veicināšanas kampaņa bija efektīva tad, ja palielināja pārdošanas apjomu un klientu skaitu. Tieši tādēļ veicināšanas pasākumi tika saistīti tikai ar pārdoto preču daudzumu. Uzņēmumi, kas vēlas pārdod vairāk produktus vai iegūt vairāk klientus, parasti izvēlas vienu no pārdošanas veicināšanas taktikām:
1. piedāvā klientam iespēju iegūt produktu vai pakalpojumu par mazāku cenu (piemēram, 30 % atlaide vai pērc 2, saņem 3);
2. piedāvā klientam iespēju saņemt vairāk, nekā tikai produktu vai pakalpojumu (piemēram, iespēja piedalīties dažādās loterijās un laimēt balvas vai nopirkt 2 lietas un saņemt dāvanā trešo, kas papildina iepriekšējās divas).
Mārketinga speciālisti vēl arvien atrod jaunus medijus reklāmas izplatīšanai. Internets ir viens no iespaidīgākajiem jaunajiem ieročiem, ar ko reklāmai sasniegt patērētāju prātus. Reklāmai jaunajos medijos reti izdodas veidot emocionālas saites starp patērētājiem un produktiem. Par spīti jauno, moderno tehnoloģiju izmantošanas priekšrocībām pavisam nedaudzas kompānijas par saviem mērķiem uzstāda ilglaicīgu, pozitīvu attiecību veidošanu, nevis tūlītēju, finansiālu atdevi no pārdošanas apjoma palielināšanās. Komunikācija ar patērētāju ir attiecību veicināšanas mērķis.
Ir iespējams izdalīt četras pakāpes attiecību veidošanā, kam tiek piešķirta arvien lielāka loma veiksmīgu veicināšanas kampaņu radīšanā: iepazīšanās, iesaistīšanās, draudzība un mīlestība.…
Kādi ir pārdošanas veicināšanas pasākumi, kā tos uzlabot.
- Pārdošanas veicināšanas pasākumi uzņēmumā "Balva"
- Preču kredīts kā pārdošanas veicināšanas un debitoru vadības instruments
- Vadības principi un metodes mazajā uzņēmumā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Preču kredīts kā pārdošanas veicināšanas un debitoru vadības instruments
Дипломная для университета69
Оцененный! -
Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze
Дипломная для университета25
-
Reklāmas veidošanas īpatnības uzņēmumā AS "Laima"
Дипломная для университета67
Оцененный! -
Rentabilitātes paaugstināšana tirdzniecības uzņēmumā SIA "XXX"
Дипломная для университета62
-
Grāmatvedības organizācija uzņēmumā, pielietojot datorizētās grāmatvedības metodi
Дипломная для университета50
Бесплатно!Оцененный!