Дипломная
Предпринимательство и право
Управление
SIA "RIMI Latvia" darbinieku motivācijas sistēmas analīze-
SIA "RIMI Latvia" darbinieku motivācijas sistēmas analīze
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 6 | |
1. | Personāla motivācijas sistēmas izveides teorētiskais pamatojums | 8 |
1.1. | Motivācijas domas attīstības vēsture | 11 |
1.2. | Mūsdienu motivācijas teorijas | 13 |
1.2.1 | Satura motivēšanas teorijas | 14 |
1.2.2. | Norises motivēšanas teorijas | 22 |
1.2.3. | Stimulējošās motivēšanas teorijas | 25 |
1.3. | Darbinieku motivāciju ietekmējošie faktori | 27 |
2. | Mazumtirdzniecības raksturojums | 34 |
2.1. | Mazumtirdzniecības nozare pasaulē | 34 |
2.2. | Latvijas mazumtirdzniecības tirgus | 35 |
3. | Personāla vadība SIA „RIMI Latvia” | 38 |
3.1. | Darba koplīgums un tā ievērošana | 38 |
3.2. | Darba līgumu noslēgšanas un uzskaites kārtība | 38 |
3.3. | Darbinieku pārstāvības tiesību īstenošana | 39 |
3.4. | Personāla plānošana un atlase | 39 |
3.5. | Novērtēšana un motivēšana | 40 |
3.6. | Personāla tālākizglītības un kvalifikācijas celšanas iespējas | 41 |
3.7. | Darba samaksas principi un sistēmas | 41 |
4. | SIA „RIMI Latvia” darbinieku motivāciju ietekmējošo faktoru analīze | 46 |
4.1. | Darba vietas iekārtojums | 47 |
4.2. | Darba saturs | 49 |
4.3. | Atzinības izteikšana | 50 |
4.4. | Darba novērtējums | 51 |
4.5. | Informācijas aprites sistēma | 52 |
4.6. | Līdzdalība lēmumu pieņemšanā | 54 |
4.7. | Savstarpējo attiecību kultūra | 55 |
4.8. | Darbinieku mācības un izaugsmes iespējas | 56 |
4.9. | Darba alga un materiālie stimuli | 57 |
Secinājumi un priekšlikumi | 60 | |
Izmantoto avotu un literatūras saraksts | 62 | |
Galvojums | 64 | |
Pielikumi | 65 |
Latvijai iestājoties Eiropas Savienībā, uzņēmumam nemitīgi ir jārisina jautājumi, kā iekļauties jaunajā, vienotajā Eiropā, nezaudējot savas iekarotās tirgus pozīcijas, pastāvīgi meklējot jaunus ceļus savas konkurētspējas noturēšanai un paaugstināšanai.
Personāla vadība būtiski ietekmē uzņēmuma darbības radītājus. Augsti kvalificēti lojāli un uz klientu orientēti darbinieki, profesionāli strādājot, spēj veicināt esošo klientu apmierinātību, piesaista arvien jaunus klientus, un līdz ar to pieaug gan uzņēmuma apgrozījums, gan peļņa. Savukārt neprofesionāli vai nemotivēti darbinieki nenodrošina kvalitatīvu darba izpildi. Tādēļ ļoti būtiska ir ne tikai profesionālu darbinieku piesaistīšana un noturēšana uzņēmumā, bet arī pareiza darba organizēšana, darba izpildes kontrole un darbinieku motivēšana.
Efektīvas personālvadības viens no galvenajiem pamatuzdevumiem ir uzņēmumā strādājošo darbinieku motivācijas izpēte, jo tikai apzinoties to, tas vada cilvēku, kādi motīvi slēpjas viņa rīcības pamatā, uzņēmumā var tikt īstenota efektīva motivācijas sistēma. Šis process uzskatāms par vienu no svarīgākajām menedžmenta funkcijām, jo darbinieku motivācija, viņu vajadzību noteikšana un apmierināšana ir nozīmīgs un vērā ņemams faktors jebkurā uzņēmumā, kas ir regulāras izpētes un uzlabošanas vērts.
Darbinieki var būt augsti motivēti, var strādāt ļoti labi, taču, ja uzņēmuma sasniegtie rezultāti nesaskan ar uzņēmuma misiju, motivācija zūd. Tāpēc ir svarīgi, ka vadītāji skaidri zina, ko viņi vēlas sagaidīt no saviem darbiniekiem un uz kādu rīcību grib viņus motivēt. Bieži motivācijas sistēma uzņēmumos tiek izveidota, lai paaugstinātu produkcijas daudzumu, palielinātu pašiniciatīvu, nodrošinātu drošības sajūtu, paaugstinātu klientu apkalpošanas kvalitāti, uzlabotu sadarbību komandā. Tas tikai vēlreiz pamato to, ka darbinieks un viņa motivācija strādāt ir uzņēmuma veiksmīgas darbības atslēga. …
Tā saistīta ar konkrētā uzņēmuma motivācijas sistēmas darbības un efektivitātes analīzi, kas balstīta uz motivācijas un cilvēku uzvedības teoriju pamatiem, kā arī sistēmas uzlabošanas un efektivitātes ierosinājumiem, kas uzlabos uzņēmuma darbu un nākotnes attīstības perspektīvas, minimizējot kadru mainību, gūstot maksimālu atdevi no darbiniekiem. Darba izstrādē tiek izmantotas ekonomiskās, statistiskās un grafiskās analīzes metodes, balstoties uz kurām noslēgumā tiek izdarīti secinājumi un ierosinājumi, kā arī pielietota anketēšanas metode. Diplomdarba izstrādāšanai autore izmantojusi pētnieciskos darbus par vadības teoriju, menedžmentu, psiholoģiju, periodiku, jaunākajām tendencēm pēc iestāšanās ES, kā arī Interneta materiālus un uzņēmuma “Rimi Latvia” iekšējos materiālus, kā arī piesaistījusi jaunākos materiālus motivēšanas tendencēs un norisēs Eiropā mūsdienās. Diplomdarbs sastāv no 4 daļām (65lapām) un tajā ir 26 attēli, 3 tabulas, 2 pielikumi.
- Projektu vadīšanas sistēmas izstrāde
- SIA "RIMI Latvia" darbinieku motivācijas sistēmas analīze
- Vadīšanas procesa nozīme ēdināšanas servisa uzņēmumā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Darbinieku piesaistes un motivēšanas uzlabošanas iespējas uzņēmumā "BPO"
Дипломная для университета96
Оцененный! -
Motivācijas vides novērtēšana uzņēmumā
Дипломная для университета80
Оцененный! -
Tūrisma uzņēmuma SIA “X” darbinieku motivācijas politikas analīze un uzlabošanas iespējas
Дипломная для университета92
Оцененный! -
Darbinieku motivācijas pilnveidošanas iespējas būvmateriālu lielveikalā
Дипломная для университета89
Оцененный! -
Uzņēmuma darbinieku motivācijas sistēmas analīze un uzlabošana
Дипломная для университета78
Оцененный!