Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:643100
 
Оценка:
Опубликованно: 26.08.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 29 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Saīsinājumi un speciālie termini    4
  Ievads    6
1.  SIA “AiVi” darbības vispārīgs raksturojums    8
1.1.  Uzņēmuma izveidošanas vēsture un darbības pamatvirzieni    8
1.2.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    9
2.  SIA „AiVi” mārketinga kompleksa analīze    13
2.1.  Preces un pakalpojumi    13
2.2.  Cenu raksturojums    15
2.3.  Preču virzīšanas pasākumi    18
2.4.  Vietas raksturojums    20
3.  Uzņēmuma ekonomiskās darbības analīze    23
3.1.  Pamatfondi un preču apgrozījums    23
3.2.  Noieta organizācija    26
4.  SIA “AiVi” finansiālās darbības analīze    28
4.1.  Likviditātes analīze    28
4.2.  Uzņēmuma kapitāls, maksātspēja un saistības    31
4.3.  Aktivitātes rādītāju analīze    35
4.4.  Rentabilitātes analīze    40
4.5.  Bilances analīze    45
5.  Klientu aptaujas rezultāti    54
6.  Konkurences raksturojums SIA “AiVi” darbībā    59
6.1.  Konkurences nozīme uzņēmuma attīstībā    59
6.2.  Konkurences analīze un konkurētspējas raksturojums    62
  Secinājumi un priekšlikumi    65
  Kopsavilkums    67
  Izmantotā literatūra    70
  Pielikumi    72
Фрагмент работы

Lai ražošanas vai pakalpojumu sniegšanas uzņēmums vai organizācija spētu pastāvēt, sekmīgi konkurēt un attīstīties, liela uzmanība jāvelta mārketinga kompleksa pilnveidošanai un noieta politikai. Tas iegūst arvien lielāku nozīmi pieaugošās konkurences apstākļos, kad vadītājiem ir jāpieņem pareizi lēmumi par to, kādiem jābūt ražojamiem un pārdodamiem produktiem, to cenām, ar kādiem starpniekiem sadarboties un kādus virzīšanas pasākumus izmantot, lai gūtu panākumus konkurences cīņā. Mūsdienās liela uzmanība tiek veltīta personāla vadīšanai, un pakalpojumu nozarēs šiem jautājumiem ir jāpieiet ļoti rūpīgi, jo personāls ir viens no mārketinga kompleksa jeb mārketinga „mix” elementiem.
SIA „AiVi” atrodas Kārsavas pilsētā Ludzas rajonā.. Uzņēmuma pamatdarbības veids ir mazumtirdzniecība. Uzņēmums darbojas kopš 1994.gada. Uz 2005.gada sākumu uzņēmumā strādāja 7 darbinieki. Pēdējo četru gadu finansiālās darbības rezultāts ir peļņa.
Pēdējo gadu laikā starp pārtikas preču mazumtirgotājiem ir saasinājusies konkurence, par galveno konkurentu var uzskatīt veikalu “Elmarket”, kas uz pārējo fona izceļas ar lielu tirdzniecības platību, pašapkalpošanās sistēmu, dažādām akcijām, kuras piesaista pircējus. Diplomdarba tēma tika izvēlēta tādēļ, ka SIA “AiVi” ir svarīgi izpētīt, ar kādiem pasākumiem būtu iespējams saglabāt konkurētspējīgās priekšrocības.
Lai SIA “AiVi” varētu plānot uzņēmuma darbu, ir jāizanalizē pēdējo gadu finansiālās darbības rezultāti, kas ir atspoguļoti peļņas – zaudējumu aprēķinā un bilancē un jānovērtē uzņēmuma panākumi un kļūdas. Tāpat ļoti svarīgi ir noskaidrot pircēju viedokļus par veikala darbu, kas tiks izdarīts ar anketēšanas palīdzību.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация